فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی | توزیع کننده بهترین نوع منسوجات بی بافت

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی | توزیع کننده بهترین نوع منسوجات بی بافت

حتما تا به حال زمین خورده اید که دست و پایتان زخمی بردارد حتما آن را ضد عفونی میکنید و یا با پارچه معمولی آن را می بندین یا با چیز تیزی که ضدعفونی نکرده اید پارچه دست خود رو می برید این کار اشتباه است!چون پارچه ای که بر زخم خود می بندید ممکن است باعث عفونت شدید شود.

ولی با خرید این پارچه ها هیچ ترسی وجود ندارد چون صد در صد بهداشتی هستن و جای برای شک ندادند و انواع زیادی و خاصی وجود دارد. بر خلاف قدیم فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در کشور سود و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی متفاوت است.

فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی | توزیع کننده بهترین نوع منسوجات بی بافت

فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانیاز آنجا که پارچه های بیمارستانی باید تمیز و ضد آب ژول(ثابت بودن رنگ)باشند و الیاف پارچه ضد حساسیت باید در خرید این نوع پارچه ها دقت کرد مثلا : اگر پارچه برای لباس اتاق عمل استفاده شود با بدن بیمار ارتباط دارد یا رو تختی و یا لباس کار که یا باید یکبار مصرف باشند یا پارچه با کیفیت بالا تا از هر گونه آلودگی محل مقاوم باشند؛پارچه تترون برای لباس و روتختی و در دو رنگ صورتی و آبی،ترگال کجراه برای لباس فرم پرسنل به دلیل ضخامت و مقاومت زیاد استفاده میشود و یا پارچه اسپان باند.

پارچه هایی مانند اسپان باند، تترون، فلامنت، ترگال و … از جمله پارچه های به شماری می روند که به پارچه بیمارستانی معروف هستند.

فروشنده پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروشنده پارچه اسپان باند بیمارستانیبه دلیل مصرف بالا پارچه های اسپان باند بیمارستانی در اتاق جراحی و ماسک و دستکش و …. باید دقت فراوانی در خرید پارچه یکبارمصرف بیمارستانی داشت و انجا که افراد زیادی در این زمینه کار میکنند باید اطمینان کامل از فروشنده داشته باشین تا مشکل به وجود نیاید چه برای خریدار چه برای مصرف کننده زیرا بسیاراند فروشنده هایی که پارچه های اسپان باند بیمارستانی میفروشند.

اما هیچ اطلاعاتی درباره تمیز بود یا نبودن یا استریل بودن آن ندارند و با خرید اینگونه ها باعث به خطر انداختن جان چند صد نفر میشویم .

پس دقت کنیم که با خرید پارچه اسپان باند با کیفیت مرغوب مانع از به خطر افتادن جان بیماران شویم . قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بسته به نوع شرکت سازنده متفاوت است .

سفارش عمده پارچه های باکیفیت بیمارستانی

سفارش عمده پارچه های باکیفیت بیمارستانیبا وجود دلیل های مختلف مانند نبود سرمایه و یا کیفیت بالا فروشندگان ، انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی و تاریخ انقضای زیاد آن ها را به صورت عمده به فروش می گذارند تا سرمایه برای فراهم سازی کالا یا کارکنان داشته باشند و یا سود پیشتر.

قیمت پارچه های بیمارستانی بستگی به نوع پارچه و تعداد طاقه و شرکت سازنده آن متفاوت است که البته در صورت سفارش عمده یعنی ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ متر فروشندگان تخفیفاتی را در نظر میگیرند.

برای این که سفارش عمده پارچه های با کیفیت بیمارستانی را بدهید، بهتر است به نمایندگی های، کارخانه های تولیدی و اینترنت مراجعه کنید.

خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف

خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف از آن جا که امروز اینترنت برای هم فراهم است دیگر مشکلی برای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی وجود ندارد و شما میتوانید در سایتی که ارزش دارد و بر سر زبان ها هست محصول خود را خریداری کنید و در وقت کم تری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

این روشی است که بعضی از شرکت ها برای افزایش فروش پارچه های بیمارستانی خود استفاده میکنند و در کشور ما نیز بسیار طرفدار پیدا کرده است.

خرید اینترنتی مزایای مختلفی دارد که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت
  • تحویل در هر جا
  • تنوع کالا
  • و …

جدیدترین مدل پارچه یکبار مصرف در بازار

جدیدترین مدل پارچه یکبار مصرف در بازارهمان گونه که شاهد پیشرف جامع علم هستیم ؛ شرکت های که به فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مجهز اند در حال تکمیل و توسعه دانش خود در این زمینه اند و به دنبال کسب رضایت مشتریانی اند که با خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی جلب توجه قرار میگیرند و در رقابت با شرکت های دیگر مدل جدیدتر و تنوع تر در زمینه پارچه های یکبارمصرف داشته باشند و همواره در تلاش اند که نام شرکت خود را به عنوان شرکتی توانمند در زمینه تولید پارچه های یکبار مصرف ثبت کنند.

از جمله پارچه های یکبار مصرف با کیفیت مرغوب میتوان به پارچه یکبار مصرف اصفهان اشاره کرد. همچنین برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید و جدیدترین پارچه های یکبار مصرف را خریداری نمایید. قیمت پارچه بیمارستانی را نیز این وب سایت ها اعلام می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی مخصوص تولید انواع گان، شان، ماسک و … در مراکز بیمارستانی، …

دیدگاهتان را بنویسید

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام