فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / قيمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی پخش انواع پارچه به قیمت عمده

قيمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی پخش انواع پارچه به قیمت عمده

اسپان باند از جمله پارچه های مورد استفاده در بیمارستان و مراکز بهداشتی است که به علت استفاده نکردن از تار و پود و بافت پرسی به آن پارچه پرسی ، پارچه بی بافت یا نبافت یا یک بار مصرف سوزنی نیز میگویند .

در بیمارستان ها از اسپان باند برای لباس بیمار یا لباس جراح مانند شان و گان ، ماسک ، کلاه ، کاور کفش ، روتختی و رو بالشی در رنگ های متنوع استفاده میشود

متراژ تولید این پارچه های بیمارستانی در عرض های ۱۰۰،۱۲۰٫۱۶۰ بوده با وزن ۱۶ گرم به بالا و گرماژ آن از وزن ۲۰ تا ۱۱۰ با مضرب پنج بالا میرود که در مصارف بیمارستانی بیشتر وزن ۳۰ تا ۶۰ مد نظر است .

قيمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی و جوراب واریس duomed بستگی زیادی به وزن و گرماژ آن دارد.لیست قیمت خرید پارچه اسپان باند از کارخانه های تولیدکننده مختلف در انواع وزن ها را می توانید از سایت هاى اینترنتی، مرکز نمایندگی فروش تولیدکنندگان پارچه های اسپان باند و یا از بازارهای شهرهای بزرگ از جمله بازار پارچه اسپان باند تهران، اصفهان، یزد، مشهد و تبریز دریافت کنید.

قيمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی | نمایندگی پخش انواع پارچه به قیمت عمده

خط تولید انواع پارچه بیمارستانی

خط تولید انواع پارچه بیمارستانیپارچه های اسپان باند در دو نوع صنعتی و بهداشتی و برای مصارف مختلفی تولید میشوند که خط تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی از نوع بهداشتی است . کارخانه تولید پارچه بیمارستانی احتیاج به دستگاه های دوخت ، برش، دوخت حرارتی و چاپ اسپان باند دارند.

ماده اصلی این پارچه پلی پروپلین می باشد و با تعداد لایه های مختلفی تولید میشود که نوع چهار لایه آن به دلیل جلوگیری از نفوذ میکروب و باکتری ها در بیمارستان ها مصرف میشود .

همچنین این پارچه در رنگ های مختلف تولید میشود و یا میتوان از نوع ساده آن استفاده کرد . انواع چاپ دلخواه را نیز میتوان بر روی آنها انجام داد که به دو صورت سیلک و فلسکو انجام میشود . چاپ فلسکو ارزان تر و به صرفه تر و سریعتر از سیلک است اما کیفیت رنگ آن پایین تر است و استفاده از هرکدام از چاپ ها در متراژهای مختلف بر قيمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی تاثیر میگذارد.

نماینده پخش پارچه اسپان باند بیمارستانی

نماینده پخش پارچه اسپان باند بیمارستانیبا وجود کاربرد بسیار و ویژگی هایی مانند مقرون به صرفه بودن هر روزه شاهد افزایش تولیدکنندگان اسپان باند هستیم و در کنار آن تنوع بیشتر راه های پخش و فروش اسپان باند.

پخش این پارچه با گرماژ پایین تر در نمایندگی های پخش، قیمت پایین تری نسبت به انواع آن با گرماژ بالا دارد .

هم اکنون دو دسته کلی انواع نمایندگان پخش پارچه اسپان باند بیمارستانی داریم

۱٫مراکز فروش سنتی در شهر های مختلف

۲٫نمایندگی های فروش اینترنتی

در این روز ها به دلیل راحتی و صرف زمان کمتر خرید اینترنتی با استقبال بیشتری روبرو است و اکثر مراکز فروش ، خدمات خریث اینترنتی و غیر حضوری نیز به مشتری ارایه میدهند مانند کارخانه تولید پارچه بافتینه.

از جمله مزایای خرید اینترنتی میتوان به: خرید بی واسطه، امکان مقایسه قیمت ها ،ارتباط مستقیم با فروشنده و مشاوران فروش، ارتباط راحت و سفارش در هر زمان اشاره کرد.

مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

در اکثر شهرها مراکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی و جوراب واریس oppo وجود دارد اما بهترین و با کیفیت ترین نوع آن در شهرهای تهران، مشهد، یزد، اصفهان، تبریز، ایلام عرضه میشود. و میتوان در بازارهای بزرگ اصفهان ، تبریز و تهران انواع پارچه مورد نظر را با کیفیت های مختلف پیدا کرد ، دیگر نکته قابل توجه این است که در کشور ما اسپان باند کلاردشت و اسپان باند اصفهان معروفترین پارچه ها هستند و از طريق سایت های اینترنتی مختلف میتوان با فروشندگان در این شهرها ارتباط برقرار کرد.

تولیدکنندگان پارچه اسپان باند

تولیدکنندگان پارچه اسپان باند

تولیدکنندگان با توجه به نوع مصارف در شاخه های مختلف تولید اسپان باند فعالیت میکنند . مانند مصارف بهداشتی، کشاورزی و محیط زیست ، تولید خودرو، راه و ساختمان ، بسته بندی و کاور و….

با توجه به نوع نیاز میتوان از طرق مختلف با تولیدکنندگان در ارتباط بود برای مثال برای خرید اسپان باند بهداشتی و محصولات مختلف میتوان به نمایندگی بافتینه در تهران مراجعه کرد یا از طریق فروشگاه اینترنتی بافتینه یا دیگر فروشگاه ها اقدام به خرید

کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

خرید ارزان قیمت پارچه اسپان باند

آیا می دانید که خرید ارزان قیمت پارچه اسپان باند را از کدام یک از شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام