فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / بهترین لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

بهترین لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولیدی برترین کارخانجات نساجی ایران، بهترین لیست قیمت روز در نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی می باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی از پارچه های مصرفی در حوزه مصارف بیمارستانی است که می تواند در ارگان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.
اما از آنجا که در بازار پارچه های بیمارستانی همواره شاهد حضور واسطه ها و دلالان زیادی هستیم، نمی توان انتظار آن را داشت که کیفیت خوبی از دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت واقعی و ارزان، بدست مشتریان برسد.
در واقع جهت افزایش قدرت فروش تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، این مراکز به دنبال نمایندگی های فروشی هستند که با معتبرترین کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی در ارتباط مستقیم می باشند.
چرا که در اینصورت است که می توان دو اصل کیفیت و قیمت واقعی پارچه های بیمارستانی را دریافت نمود.
در این مجموعه فروشگاهی این اطمینان به شما مشتریان داده می شود تا در کمترین زمان ممکن خریدی آسان و مطمئن را به انجام برسانید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

انواع پارچه های لباس بیمارستانی

همانطور که می دانید پارچه های بیمارستانی در تمامی ایام سال از بازار داغ خرید و فروش برخوردار بوده اند.
این موضوع می تواند از یک سوی نگران کننده و از سوی دیگر امیدوار کننده باشد.
نگران کننده از این جهت که در بازار شلوغ خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، ممکن است کیفیت و قیمت متناسب با هم نصیب مشتریان که غالبا تولید کنندگان البسه بیمارستانی هستند، نشده باشد.
و در طرف مقابل امیدوار کننده به این جهت که خریداران می توانند با تنوع بیشتری از انواع جنس و کیفیت پارچه های بیمارستانی، دست بازی برای انتخاب داشته باشند.
در حال حاضر انواع پارچه هایی که در تولید انواع البسه بیمارستانی مورد استفاده کارگاه های تولید کننده قرار می گیرند عبارتند از:

  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی

در این میان پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی به عرضه می رسد.
پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری بیشترین کاربرد در تولیدات البسه بیمارستانی داشته و عرض سه متری آن مناسب انواع ملحفه های بیمارستانی می باشد.
پارچه فلامنت بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و در طرح های چهارخونه و ساده با رنگبندی آبی و صورتی، می تواند گزینه مناسبی برای تولید البسه فرم بیماران باشد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی هم با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم، عمدتا مناسب البسه اتاق جراحی بوده و از نظر بهداشتی بهترین گزینه است.
در ادامه کمی بیشتر با پارچه ترگال بیمارستانی و چگونگی خرید آن در بازارهای امروزی بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی

یکی از مهم ترین نکاتی که اغلب خریداران پارچه بیمارستانی قبل از خرید از فروشندگان می پرسند این است که پارچه مورد نظر در کدام کارخانه تولید شده است.
به طور قطع به یقین اگر نام آن کارخانه معتبر و شناخته شده باشد، می تواند در انتخاب خریداران و آسوده خاطر بودن آنان نقش جدی داشته باشد.
همانطور که متوجه شدید یکی از پارچه های مصرفی در تولیدات البسه بیمارستانی، پارچه ترگال بیمارستانی بوده هست.
این پارچه نوعی پارچه تخت بافت تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که به شکل آبژاول در کارخانجات گوناگون با کیفیت های متفاوت تولید می گردد.
پارچه ترگال بیمارستانی عرض یک و نیم متر داشته و در دو آلبوم ذیل با گرماژ متفاوت به عرضه می رسد:

  1. پارچه ترگال ساده بیمارستانی با گرماژ ۲۴۰ گرم
  2. پارچه ترگال کجراه بیمارستانی با گرماژ ۲۸۰ گرم
امروزه اصفهان از بزرگترین تولید کنندگان پارچه ترگال بیمارستانی به شمار می آید که دارای کارخانجات بزرگی در این حوزه بوده است. این کارخانجات توانسته با بکارگیری نیروی مجرب، ماشین آلات پیشرفته و تجهیزات، کیفیتی درجه یک از انواع گرماژهای پارچه ترگال بیمارستانی را روانه بازارهای فروش نمایند.

از کالیته رنگی پرفروش تولیدی این کارخانجات می توان به پارچه ترگال بیمارستانی سفید، سبز و آبی کاربنی اشاره کرد که از مصارف ذیل برخوردار بوده اند:

  • تهیه روپوش پزشکی
  • تهیه البسه پرستاران
  • تولید البسه فرم بیماران (خصوصا در بیمارستان های خصوصی)

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

مشخصات یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب چیست؟

حال که با انواع پارچه ترگال بیمارستانی آشنا شدید، آیا می دانید که مشخصات یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب چیست؟
در واقع شناخت مشخصات خوب یک پارچه ترگال بیمارستانی می تواند در انتخاب پارچه موثر بوده و در نهایت به افزایش قدرت فروش تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، کمک شایانی نموده باشد.
مشخصات پارچه ترگال بیمارستانی خوب عبارتست از:

  1. به هیچ وجه تل و گوله نمی گردد.
  2. دارای آهار مناسبی است و مقاوم در برابر پارگی می باشد.
  3. ثبات رنگی داشته و به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  4. به صورت آبژاول تولید شده و به هیچ وجه کیفیت بافت و رنگ خود را پس از شست و شوی زیاد دچار تغییرات زیادی نمی بیند.

چگونه پارچه ترگال بیمارستانی خوب بخرم؟

با توجه به اینکه در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی همواره دلالان و واسطه ها وجود داشته اند، امکان خرید پارچه ترگال بیمارستانی آن هم با قیمت و کیفیت متناسب با هم، کمی دور از انتظار به نظر می رسد.
اگر می خواهید در حجم زیاد، یک پارچه ترگال بیمارستانی خوب را بخرید، آگاهی از مشخصات خوب این پارچه اهمیت جدی داشته است.
پس از آن شناخت نمایندگی ها و مراکز فروشی که مستقیما با کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی در ارتباط اند، موضوع مورد بحث می باشد.
به شما تضمین می دهیم که با همین دو نکته می توانید خریدی متفاوت و کاملا مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانه

خرید پارچه ترگال بیمارستانی مستقیما از درب کارخانه از طریق این مجموعه فروشگاهی امکان پذیر می باشد.
شما می توانید ضمن دریافت نمونه های عدلی و کالیته رنگی رایگان در هر کجای ایران که هستید، خرید با قیمت روز و درب کارخانه را تجربه کنید.
خرید از درب کارخانجات نساجی معتبر، می تواند تولیدات با کیفیت بالاتر و قیمت تمام شده تولیدی ارزان تر را برایتان رقم بزند.
کافیست همین حالا پس از انجام مشاوره های لازم قبل از خرید، بهترین قیمت و کیفیت پارچه ترگال بیمارستانی را سفارش خرید داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

ارزان ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

مقصود از ارزان ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی  الیاف مصنوعی در اصفهان این است که شما خریداران بدون هیچ واسطه ای می توانید کیفیت خوب و قیمت درب کارخانه از این پارچه را خریداری کرده باشید.
قیمت پارچه ترگال بیمارستانی به فاکتورهای ذیل بستگی دارد:

  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • گرماژ پارچه
این اطمینان به شما داده می شود تا خرید پارچه ترگال بیمارستانی خوب و باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن همین حالا انجام دهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | انواع مدل پرفروش منسوجات با الیاف طبیعی و مصنوعی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانیپارچه ترگال (Tergal) دارای انواع مختلفی است و هر کدام مشخصات ویژه خود را دارد. مقاومت و استحکام بافت این پارچه یکی از ویژگی هایی است که باعث شده این پارچه برای دوخت لباس مدرسه، لباس محل کار و پرسنلی و انواع موارد مصرف در محیط هایی مانند بیمارستان و درمانگاه کاربرد داشته باشد. لباس های دوخته شده از این جنس پارچه به راحتی چروک نخواهند شد و این یکی از ویژگی های ممتاز پارچه های ترگال برای لباس محل کار (انواع لباس فرم، و پرسنلی مانند بیمارستان و غیره) می باشد. ثبات رنگ، تراکم مناسب و استقامت بالا از خصوصیات یک ترگال خوب است. معمولا موارد استفاده این پارچه ایجاب می کند که ثبات رنگ آن در برابر شستشو، ضدعفونی کردن و همچنین سایش و کشش باشد.

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام