فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / تولید پارچه اسپان باند باکیفیت مناسب مصارف بیمارستانی

تولید پارچه اسپان باند باکیفیت مناسب مصارف بیمارستانی

تولید پارچه اسپان باند با کیفیت مناسب که برای مصارف بیمارستان می باشد، توسط کارخانجات معتبر با استفاده از پلیمرهای درجه یک انجام می پذیرد. برای ثبت سفارشات خود با بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند باکیفیت

کارخانجات متعددی در کشور ما در حال حاضر در حال فعالیت و تولید پارچه های اسپان باند هستند که در شهرهای مختلف قرار دارند.
برخی از بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند در شهرهای همدان، تهران، اصفهان، تبریز، کلاردشت و شیراز قرار دارند این محصولات را در تنوع بالا تولید کرده و به شکل عمده به بازار ارائه می نمایند.
در صورتی که جزء خریداران پارچه های اسپان باند باشید حتماً در بازار با دغدغه های مختلف پیرامون انتخاب بهترین کارخانجات، قیمت و کیفیت پارچه ها رو به رو شده اید
در حال حاضر استفاده از پارچه های اسپان باند گسترش چشمگیری پیدا کرده و به همین جهت بازار خرید و فروش آیت منسوجات بسیار داغ است.
خوب است که قبل از بررسی کارخانجات تولیدی اطلاعات مختصری در مورد پارچه های اسپان باند به دست آورید.
پارچه های اسپان باند جزء منسوجات نبافته است که در بازار به نام های دیگری مانند یکبار مصرف، لایی سوزنی و پارچه بی بافت نیز مشهور می ‌باشد.
در حال حاضر بیشترین مورد استفاده از پارچه های یکبار مصرف در صنعت پزشکی و بهداشتی می باشد و با توجه به این که بازار هدف پارچه های اسپان باند مربوط به مصارف بهداشتی و بیمارستانی است اغلب این پارچه‌ ها را از پلیمر های با کیفیت های بالا تولید می کنند، که هیچ گونه حساسیتی در روند استفاده برای افراد به وجود نمی آورد.
نکته مهمی که باید در انتخاب بهترین کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند به آن دقت کرد، این است که این کارخانجات امکان ارسال پارچه های خریداری شده را داشته باشند، زیرا در صورتی که کارخانجات این خدمات را ارائه ندهند مجبور به صرف وقت و هزینه برای انتقال محصولات خریداری شده خود به کارگاه ها می باشید.
اما نکته مهم در مورد کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا این است که باید روند کاری کارخانجات مورد بررسی قرار بگیرد، تا بتوانید بهترین کارخانه را در بین این تنوع بالا تشخیص دهید.

تولید پارچه اسپان باند باکیفیت

در اینجا به چند مشخصه مهم که باید کارخانجات معتبر داشته باشند اشاره می کنیم از جمله:

  • مهمترین مشخصه و ویژگی داشتن دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و به روز است که مطابق با استانداردهای روز بین المللی انتخاب می‌ شوند.
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک با توجه به ارتباط مستقیم و بدون واسطه با پالایشگاه های پتروشیمی که منجر به تهیه این محصولات با قیمت های مناسب تر نیز می شود.
  • استفاده از مهندسین متخصص و زبده برای ترکیبات مناسب پلیمرها و مواد افزودنی در تولید انواع مختلف پارچه های اسپان باند مهم است.
  • استفاده از کارگران ماهر و مجرب برای قرار گرفتن در پای دستگاه ها و هدایت خطوط تولید پارچه های یکبار مصرف، یکی دیگر از دلایل موفقیت این کارخانجات می باشد.
  • بررسی دوره ای دستگاه ها و جلوگیری از خراب شدن آنها که از تعطیل شدن خطوط تولید جلوگیری می کند، یکی از نکات مهم می باشد.
  • خطوط آزمایشگاه های تشخیص کیفیت پارچه های اسپان باند و بررسی دقیق و ریز به ریز خطوط تولید منجر به تولید پارچه های باکیفیت بالا می شود.
  • کارخانجات معتبر و درجه یک امکان تولید پارچه های اسپان باند با عرض های مختلف و گرماژهای متنوع را دارند، به همین جهت تنوع و دسترسی به این پارچه ها در این کارخانجات به راحتی امکان پذیر است.
  • معمولاً تولیدکنندگان این پارچه ها پس از برطرف کردن نیاز بازار داخلی به دلیل کیفیت بالای محصولات اقدام به برطرف کردن سفارشات خارجی و صادرات این پارچه به کشورهای دیگر می کنند.

نکات مهم درباره ویژگی های پارچه های اسپان باند

با توجه به نیاز بازار و استقبال گسترده ای که از پارچه های اسپان باند می شود در حال حاضر بخش بزرگی از ظرفیت کارخانجات تولیدی را به تولید این محصول اختصاص داده اند.
در حال حاضر به جرأت می توان گفت که یکی از محصولات صنایع نساجی که ورود به این حوزه حاشیه سود مناسبی داشته و جزء شاخه هایی است که بازدهی آن به سرعت صورت می پذیرد، شاخه تولید پارچه های لایه سوزنی می باشد.
اما با توجه به موارد گفته شده خوب است که تا با برخی از ویژگی های مهم در مورد پارچه های اسپان باند آشنا شوید تا به دلایل محبوب بودن این پارچه در بازار پی ببرید.
در اینجا برخی از نکات مهم که درباره ویژگی های پارچه های اسپان باند باید بدانید اشاره می‌ کنیم:

  1. پارچه های اسپان باند به دو صورت ساده و آنتی باکتریال تولید می شوند که نوع آنتی باکتریال آن بیشتر در صنعت پزشکی و صنایع حساس مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. امکان تولید پارچه های اسپان باند با دو ویژگی آبدوست و آبگریز وجود دارد که نوع آب دوست آن به خوبی می تواند حجم قابل قبولی از آب را به خود جذب کرده و در بین الیاف خود نگه دارد و همچنین نوع آبگریز آن به هیچ عنوان آب و رطوبت را از خود عبور نمی دهد.
  3. پارچه های اسپان باند به گونه‌ ای تولید می‌ شوند که از خاصیت کششی بالایی برخوردار بوده و در هنگام فشار و ضربه الیاف آن از هم گسسته نمی شود.
  4. به دلیل پیوستگی زیاد الیاف به یکدیگر از این پارچه به عنوان یک فیلتر مناسب در برابر عبور ذرات مختلف استفاده می‌ کنند.
  5. در روند تولید پارچه های اسپان باند از هیچ گونه ماده حساسیت‌ زا استفاده نمی شود و به راحتی می ‌توان از این پارچه به شکل مستقیم در تماس با پوست بدن استفاده کرد.
  6. از این پارچه ها به عنوان یک دفع کننده الکل و یک ضد استاتیک می توان در کاربردهای گوناگونی بهره برد.
  7. تنفس پذیری راحت با این پارچه ها منجر به تعدد مصارف این پارچه می شود.

تولید پارچه اسپان باند باکیفیت

در دسته پارچه‌ هایی قرار می‌ گیرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر خورندگی دارد به همین جهت در عایق بندی ها نیز از آن استفاده های فراوانی می کنند.

در مورد تمامی موارد ذکر شده برای ویژگی های پارچه های اسپان باند خوب است بدانید که تمامی این موارد در یک پارچه نمی گنجد.

بلکه پارچه های اسپان باند در چندین روش و مرحله تولید می شوند که تفاوت در مراحل پایانی تولید منجر به تولید پارچه های اسپان باند با ویژگی‌ های منحصر به فرد و متفاوت می شود.

همین تنوع بالا در ویژگی ها موجب شده تا در صنایع مختلف نقش پررنگی پیدا کند و به همین جهت تولید آن در کشور روز به روز افزایش پیدا نماید.

فاکتورهای موثر بر قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار

پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف از جمله صنعت پزشکی، صنعت کشاورزی، صنایع راه و ساختمان، صنعت اتومبیل سازی و حتی صنایع نظامی نیز موارد استفاده و کاربردهای فراوانی دارد.
به گونه ای پارچه های اسپان باند در این صنایع جای گرفته است که امکان حذف آن و یا جایگزین کردن آن با پارچه های دیگر به هیچ عنوان در حال حاضر وجود ندارد.
با توجه به موارد مصرف متعدد پارچه های اسپان باند قیمت این پارچه ها مورد توجه خاصی قرار می گیرد.
برای همه صنایع مصرف کننده تهیه این پارچه با قیمت های مناسب و دریافت لیست قیمت آنها اهمیت زیادی پیدا می کند.
در اینجا تلاش می‌ کنیم تا به برخی از فاکتورهای مهم و موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند بپردازیم که عبارتند از:

  • نوع پلیمر های مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها نقش تاثیر گذاری بر قیمت نهایی آن می تواند داشته باشد.
  • ضخامت و گرماژ پارچه های تولید شده اهمیت دارد، زیرا هر چه وزن و گرماژ پارچه بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه در روند تولید بیشتر استفاده شده است.
  • عرض پارچه های اسپان باند نیز مورد توجه می باشد، زیرا برای تولید این پارچه در عرض های مختلف باید تنظیمات دستگاه ها را کاملاً تغییر داده و این نکته مورد اهمیت در کارخانجات می باشد.
  • طول رول های پارچه اسپان باند نیز نقش تاثیر گذاری بر قیمت این محصول دارد هرچه طول رول بیشتر باشد قیمت پارچه نیز بیشتر می ‌شود.
  • کیفیت تولید پارچه های اسپان باند و انتخاب کارخانجات تولید کننده نیز می تواند جزء موارد مهم محسوب شود.
  • تغییرات قیمتی مواد اولیه در بازار با توجه به نوسانات موجود و تغییرات نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت پارچه اسپان باند می ‌گذارد.

نکته مهم در مورد تنوع رنگی پارچه های اسپان باند این است که برخی از رنگ ها شرایط خاصی برای تولید دارند و همچنین برخی از طیف های رنگی پر تقاضا تر هستند و به همین جهت با توجه به تنوع و گستردگی کالیته های رنگی پارچه های اسپان باند قیمت آنها نیز تغییر پیدا می ‌کند.

به عنوان مثال رنگ های سفید، آبی، سبز و صورتی جزء پر مصرف ترین ها در صنعت پزشکی و بهداشتی هستند.

تولید پارچه اسپان باند باکیفیت

از کجا اسپان باند خوب و ارزان تهیه کنیم؟

تمامی مراکز تولید کننده که مواد اولیه آنها پارچه های اسپان باند است ترجیح می دهند تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه کنند.
از کجا اسپان باند خوب و ارزان تهیه کنیم؟
این سوالی است که دائماً مصرف ‌کنندگان عمده پارچه های اسپان باند برایشان به وجود می آید.
برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که راه های زیادی برای تهیه پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا و درجه یک وجود دارد اما اگر بخواهید کیفیت بالا و قیمت ارزان را در کنار یکدیگر تهیه کنید، باید از چند راه مناسب اقدام به خرید این محصول نمایید.
اولین روشی که ممکن است به ذهن هر خریدار عمده ای برسد مراجعه به مراکز عمده فروشی و بنکداری های موجود در بازار می باشد.
البته این راه نیز یک راه مناسب است زیرا عمده فروشی های بازار به هیچ عنوان اعتبار خود را با عرضه محصولات بی کیفیت پایین نمی‌ آورند و به راحتی با مقایسه قیمت چند مرکز فروش می توانید به مناسب ترین قیمت ممکن در بازار دست پیدا کنید.
راه دیگری که می‌ توان از آن برای خرید پارچه اسپان باند خوب و قیمت ارزان استفاده کرد انتخاب مراکز عرضه به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد، که در واقع انتخاب این راهکار در عصر امروز یک روش هوشمند محسوب می ‌شود.
فروش پارچه های اسپان باند به شکل اینترنتی از حضور واسطه ها و دلالان جلوگیری کرده و از افزایش قیمت های ناگهانی و بی دلیل اجتناب می کند.
اما نکته مهم این است که در انتخاب سایت های معتبر باید دقت کافی را به خرج دهید و مراکز آنلاینی را برای خرید انتخاب کنید که به شکل مستقیم زیر نظر شرکت تولید پارچه اسپان باند با کیفیت فعالیت می کنند.

شرکت پخش پارچه اسپان باند بیمارستانی درجه یک

یکی از صنایعی که بیشترین مورد استفاده از پارچه های اسپان باند یکبار مصرف را دارد صنعت پزشکی می باشد.
به همین جهت شرکت های پخش به طور اختصاصی در حوزه عرضه پارچه اسپان باند بیمارستانی درجه یک فعالیت می‌ کنند تا بتوانند نیاز بازار و بیمارستان‌ ها را به خوبی برآورده نمایند.
شرکت های پخش به دلیل این که محصولات خود را به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولید کننده تهیه می‌ کنند، امکان عرضه آنها با قیمت های فوق العاده اقتصادی را برای خریداران به وجود می آورند.
می‌ دانیم که در بخش ‌های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی از دو نوع پارچه اسپان باند هیدروفیل و واترپروف استفاده می‌ شود و همچنین از لحاظ گرماژ و تنوع رنگ بندی نیز این پارچه ها در بخش های بیمارستانی بسیار متنوع هستند.
این شرکت پخش تلاش می کند تا با ارائه انواع مختلف این پارچه ها متناسب با نیاز مراکز بیمارستانی و درمانگاهی دسترسی به این محصول را برای آنها به راحتی امکان پذیر کند تا تمامی مشتریان آن به شکل ثابت و دائمی گردند.
این شرکت با انتخاب کارخانجاتی که مشغول تولید پارچه اسپان باند با کیفیت بالا هستند تلاش می کند تا بهترین محصولات را به خریداران خود ارائه دهد.

تولید پارچه اسپان باند باکیفیت

نمایندگی پارچه اسپان باند تولید کارخانه تهران

از آنجا که کارخانه تهران جزء کارخانجات معتبر در زمینه تولید پارچه های یکبار مصرف هست اکثر مراکز ترجیح می دهند تا از محصولات این کارخانه استفاده کنند.
این کارخانه تلاش می کند تا با ایجاد نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف محصولات خود را بدون صرف وقت و هزینه در اختیار مصرف کنندگان به راحتی قرار دهد.
در صورتی که به دنبال مراکز تولید پارچه اسپان باند با کیفیت هستید می توانید با انتخاب نمایندگی های عرضه کارخانه پارچه یکبار مصرف تهران به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید.

معمولاً در نمایندگی ها می توانید به راحتی این محصولات را در بالاترین سطح کیفیت و تنوع بالا از لحاظ ضخامت، گرماژ و رنگ بندی و همچنین مناسب ترین قیمت ممکن به دست آورید. اگر شما هم جزء خریداران عمده هستید که تهیه پارچه اسپان باند با کیفیت بالا و قیمت درب کارخانه برایتان در درجه اول اهمیت است همین حالا با بخش فروش این نمایندگی ارتباط برقرار کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام