فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | عمده فروشی پارچه لباس بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | عمده فروشی پارچه لباس بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی و پارچه رومبلی کتان از بزرگترین مرکز عمده فروشی انواع پارچه های لباس بیمارستانی را با ارزان ترین قیمت ممکن بدون هیچ واسطه ای در کمتر از چند دقیقه به انجام برسانید.

البسه بیمارستانی از اهمیت جدی در بخش های گوناگون ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها برخوردار بوده اند و می توانند منجر به جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و میکروب به این بخش ها شده باشند.
به همین سبب است که پارچه هایی که در تولید البسه بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند بایستی کاملا استریل بوده و در درجه بالایی از کیفیت تولید گردند.
به طور کلی پارچه های بیمارستانی در تولید انواع البسه ذیل مورد استفاده قرار می گیرند:

  • البسه فرم بیماران خردسال و بزرگسال زن و مرد
  • روپوش فرم پرستاران و پرشکان
  • البسه مخصوص اتاق های جراحی
  • البسه حراست بیمارستان ها
  • البسه فرم خدمه و کارکنان بیمارستان ها

در این میان انتخاب پارچه ای مناسب برای هر یک از البسه فوق، اهمیتی جدی برای تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی دارد.
شایان ذکر است که پارچه تترون بیمارستانی یکی از مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی مخصوص البسه است که امروزه توسط کارگاه های تولیدی در عرض ها و گرماژهای گوناگونی بکار گرفته می شود.
آیا می دانید که چگونه می توان بهترین کیفیت و لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی را در بازارهایی که در آن واسطه گری ها و دلالان اقتصادی زیاد است، سفارش خرید عمده داد؟
اصلا چه ویژگی هایی در یک پارچه تترون بیمارستانی خوب وجود داشته است و کدام کارخانجات تولیدی و نساجی پارچه توانسته اند کیفیت درجه یک از این پارچه را به بازارهای پارچه فروشی عرضه داشته باشند؟
در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه های تترون بیمارستانی، شما را با چگونگی خرید عمده و با ارزان ترین قیمت این پارچه ها، آشنایی خواهیم نمود.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی مرغوب کجا تولید می شود؟

تترون یکی از پارچه های جنس خوب و باکیفیت است که امروزه در صنایع نساجی اصفهان و بروجرد تولید عمده شده و بازارهای فروش پارچه عرضه می شود.
پارچه تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تولید می گردد و پس از تهیه و تکمیل در کارگاه های ریسندگی و بافندگی، به سالن های رنگرزی رفته و در آنجا پس از رنگرزی، به شکل طاقه ای و عدلی هدایت به بازار می شود.
پارچه تترون بیمارستانی در واقع همان پارچه تترون معمولی است که با طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها به تولید رسیده و در کالیته رنگبندی بیمارستانی عرضه می شود.
این کالیته رنگی که پرفروش ترین و مصرفی ترین طیف رنگی به شمار می آیند؛ عبارتند از:

  • آبی
  • صورتی
  • سبز
  • سفید
  • لیمویی

با توجه به مصارف گوناگونی که پارچه تترون بیمارستانی در عرض ها و گرماژهای گوناگون داشته، کارگاه های تولیدی که از این پارچه مصرف می کنند؛ بایستی مشخصات کیفیت و جنس مرغوب این پارچه را شناخته باشند.
گفتنی است که یک پارچه تترون بیمارستانی مرغوب دارای مشخصاتی از این قبیل بوده هست:

  1. قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره دارد.
  2. از ثبات در رنگ برخوردار بوده است.
  3. سبک وزن و خنک می باشد.
  4. بدن نما نیست.
  5. به هیچ وجه ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند.
  6. نرمی زیر دست فوق العاده ای دارد.
  7. با لطافت و ظرافت است.
  8. تراکم بافت استاندارد دارد.
  9. به خوبی طاقه بندی شده و عرض دقیقی دارد.
  10. دارای قیمت کاملا متناسب با کیفیت خوبش می باشد.

امروزه در کارخانجات نساجی اصفهان و نساجی بروجرد و حتی نساجی کاشان، نمونه های مرغوب و درجه یکی از پارچه های تترون بیمارستانی در متراژهای گوناگون با عرض و گرماژ مختلف، تولید و به عرضه می رسند.
آیا از مصارف مهم پارچه های تترون بیمارستانی آگاهی دارید؟
در ادامه قصد داریم تا شما را با این مصارف مهم آشنا نماییم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید و در آخر از خریدی آسان و مقرون به صرفه لذت ببرید.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

۴ مورد از مصارف مهم پارچه های تترون بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید ، ویژگی ها و مشخصات پارچه های تترون بیمارستانی خوب سبب شده تا این پارچه ها بیشترین و مناسب ترین مصارف را در تهیه انواع البسه و منسوجات بیمارستانی داشته باشند.
از جمله مهم ترین مصارف پارچه های تترون بیمارستانی می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر مناسب تهیه انواع مقنعه مخصوص بیماران خانم و پرستاران
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر با طرح های عروسکی مناسب تهیه البسه فرم بیماران خردسال
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر مناسب البسه فرم بیماران زن و مرد در رنگبندی آبی و صورتی
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر مشهور به پارچه ملحفه ای بیمارستانی مناسب انواع ملحفه، رو تختی و رو بالشی بیمارستانی

این ۴ مورد مهم ترین مصارف انواع پارچه های تترون بیمارستانی هستند که در می توانند در گرماژهای ذیل مورد استفاده قرار بگیرند:

  • ۱۰۰ گرم
  • ۱۵۰ گرم
  • ۱۶۰ گرم
  • ۱۷۰ گرم
  • ۱۸۰ گرم
  • ۱۹۰ گرم
  • ۲۰۰ گرم
  • ۲۴۰ گرم
  • ۲۸۰ گرم
  • ۳۰۰ گرم
  • ۳۸۰ گرم

به طور کلی پارچه های تترون بیمارستانی با وزن سبک می توانند مناسب ترین گزینه برای تولید انواع البسه بیماران و مقنعه های بیمارستانی باشند.
در واقع پارچه تترون به سبب اینکه بدن نما نیست، خنک است و به هیچ وجه ایجاد حساسیت پوستی نمی کند، می تواند مصرفی ترین پارچه در تهیه البسه فرم بیماران به خصوص بیماران کهنسال بوده باشد.
بیمارانی که بستری هستند می خواهند در کمال آسایش، استراحت کرده تا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص گردند.
استفاده از پارچه های تترون نرم، لطیف و مرغوب می تواند این آسایش را به تمامی بیماران القا کرده باشد.

در حال حاضر عرض های یک و نیم متر و سه متری پارچه تترون بیمارستانی به سبب عرض خوب و قابل برش در اغلب مصارف موجود، جزو پرفروش ترین ها به شمار می آیند.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر

پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر می تواند علاوه بر استفاده در تهیه انواع البسه بیماران، در سایر مصارف پارچه تترون بیمارستانی با دیگر عرض ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
اما به طور کلی از این عرض با گرماژ ۱۶۰ الی ۱۸۰ گرمی، بیشترین استفاده در تولید البسه فرم بیماران زن و مرد می گردد.
پارچه تترون بیمارستانی آبی رنگ مناسب لباس بیماران مرد و پارچه تترون بیمارستانی صورتی مناسب لباس فرم بیماران زن، با توجه به سیاست اغلب بیمارستان ها استفاده می شوند.
خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر می تواند از بازارهای گوناگونی صورت بگیرد.
اولین راهکار خرید از بازارهای مراجعه حضوری است که ممکن بوده با توجه به پرفروش بودن این عرض از تترون بیمارستانی، در برخی از بازارها قیمت واقعی نصیب خریداران نشده باشد.
در حقیقیت محبوب بودن عرض یک و نیم متری پارچه تترون بیمارستانی سبب شده تا سیل دلالان به سمت این پارچه بیشتر شده و گاها حتی شاهد عرضه آن با کیفیت پایین نیز بوده باشیم.
خریداران پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر می توانند یک راه دیگر را برای خرید مطمئن و امن انتخاب کنند که آن هم خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر است.
اگر قصد همچین خریدی دارید، می توانید خرید خود را از طریق این مجموعه که با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه تترون بیمارستانی در ارتباط بوده، به شکل آنلاین به ثبت برسانید.
با این وجود شما توانسته اید خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری را با قیمت درب کارخانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام داده باشید.

خرید ارزان پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر

یکی دیگر از عرض های پرفروش پارچه تترون بیمارستانی، عرض ۳ متری این پارچه می باشد که خرید آن می تواند برای خیلی از کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی اهمیت جدی داشته باشد.
پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر می تواند در برش های گوناگون، تمامی مصارف سایر پارچه های تترون بیمارستانی را در نظر گرفته باشد.
اگر چه این پارچه با نام پارچه ملحفه ای بیمارستانی نیز شهرت بیشتری داشته، اما کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی برای آنکه تولیدات مقرون به صرفه تری داشته باشند، از عرض ۳ متر تترون بیمارستانی استفاده می کنند.
پس اگر شما هم می خواهید تولیدات با قیمت تمام شده تولیدی ارزان و اقتصادی تر داشته باشید، توصیه می کنیم تا خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر را انجام دهید.
خرید ارزان پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر می تواند همین حالا از طریق این مجموعه به انجام برسد، آن هم به شکل طاقه ای و یا عدلی در کالیته رنگی متنوع!
خرید این پارچه از این مجموعه امن است، چرا که:

  1. این مجموعه با بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه تترون، ارتباط مستقیم و بی واسطه دارد.
  2. کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی را به مشتریان خود ارسال می کند.
  3. قبل از خرید، با دارا بودن مشاورینی باتجربه، خرید آگاهانه را برای مشتریان خود رقم می زند.

حتما می دانید که خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی برای شما خریدی ارزان تر محسوب می گردد.
اما چه تضمینی وجود داشته تا شما خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی بتوانید کیفیت مرغوب این پارچه را خریداری کرده باشید؟

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی مرغوب

تا اینجا متوجه شدید که برای خریداران پارچه تترون بیمارستانی، دو راهکار کلی وجود داشته است:

  1. راهکار اول این بوده که خریداران خودشان حضورا به بازار پارچه فروشی مراجعه کرده تا بتوانند در میان فروشگاه های عرضه پارچه بیمارستانی، جنس و کیفیت مد نظر خود را خریداری کنند.
  2. راهکار دوم این است که خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری، خرید خود را از نمایندگی های فروش آنلاین به انجام برسانند.

بنظر شما بین این دو راهکار، کدام یک برای درصد بالایی از مشتریان خرید پارچه تترون بیمارستانی، مناسب ترین و اقتصادی ترین راهکار است؟
بله به جرئت می توان ادعا کرد که در دنیایی که در آن اینترنت و فضای مجازی تبدیل به بزرگترین بستر برای تبلیغات و تجارت در زمینه هر محصولی اعم از پارچه گردیده است، خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می تواند بهترین راهکار باشد.
اصطلاح دست شدن پارچه و پایین آمدن کیفیت پارچه های عرضه شده به بازارهای حضوری، می تواند سبب شده باشد تا هر چقدر هم که نرخ قیمت ها متفاوت باشد، خریداران کیفیت مرغوب پارچه های تترون بیمارستانی را فدای قیمت نکرده باشند.
هر چند که خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می تواند مناسب ترین قیمت، که همان قیمت درب کارخانجات معتبر تولیدی است را برای مشتریان رقم زده باشد.
به طور کلی به خریداران پارچه تترون بیمارستانی که می خواهند کیفیت مرغوب این پارچه را خرید کنند این توصیه می گردد که خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی را از نمایندگی هایی تجربه کنند که:

  • دارای مشاورینی باتجربه در حوزه فروش پارچه های بیمارستانی می باشند.
  • با معتبرترین صنایع نساجی تولیدی پارچه تترون در ارتباط باشند.
  • واسطه ها میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه تترون بیمارستانی را حذف کرده باشند.
  • با پیگیری کامل، ارسال سفارشات به جای جای ایران را در کمترین روز کاری به انجام برسانند.

این مجموعه فروش عمده و آنلاین پارچه های بیمارستانی، توانسته مشتریانی ثابت و با ایمان از سراسر کشور داشته و خدماتی متفاوت را برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد.

فروش پارچه های لباس بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

در این مجموعه، ضمن عرضه اینترنتی انواع عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی مخصوص البسه بیمارستانی و پارچه مبلی میکروفایبر، عمده فروشی سایر پارچه های لباس بیمارستانی نیز به انجام می رسد.
انواع پارچه های لباس بیمارستانی عرضه شده در این مجموعه بازرگانی پارچه های بیمارستانی می توان به این پارچه ها اشاره کرد:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی
  2. پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی
  3. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی

پارچه ترگال بیمارستانی که در دو آلبوم ساده و کجراه عرضه می شود، به شکل آبژاول و قابل شست و شو تولید شده و می توانند با دارا بودن ویژگی عدم جذب مایعات، تل نشدن، ضخامت خوب و …، در تهیه روپوش پزشکان و پرستاران استفاده های بیشتری داشته باشد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی که با نام پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نیز شهرت دارد، می تواند در تهیه شان و گان بیمارستانی و به طور کلی البسه مربوط به اتاق عمل، به سبب مسائل بهداشتی گزینه مناسب تری لقب بگیرد.
پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی هم در مدل های ساده و چهارخانه می توانند گزینه خوبی در تهیه البسه فرم بیماران باشند.

فروش آنلاین و مستقیم انواع پارچه های لباس بیمارستانی، با زیر قیمت بازار از طریق این مجموعه، صورت می پذیرد و مشاورین آن تا زمان خرید با شما همراه خواهند بود.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند با قیمت های باورنکردنی چگونه ممکن است؟ آیا …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام