فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید و فروش پارچه اسپان باند با قیمت دست اول

خرید و فروش پارچه اسپان باند با قیمت دست اول

خرید و فروش پارچه اسپان باند با قیمت دست اول کارخانه برای مصرف‌کنندگان عمده، مقرون به صرفه می باشد. جهت خرید پارچه های اسپان باند باکیفیت مناسب و قیمت ارزان با کارشناسان فروش این مرکز تماس بگیرید.

تولید پارچه اسپان باند با چه ویژگی هایی انجام می گیرد؟

خرید و فروش پارچه اسپان باند

 

پارچه اسپان باند جزء پارچه های پرکاربرد حال حاضر بازار است که به نام‌ های مانند پارچه بی بافت پارچه نبافته پارچه لایی سوزنی و مواردی از این قبیل نیز شناخته می ‌شود.
به دلیل استقبال بسیار بالایی که از پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف شده، این پارچه را با ویژگی‌ های بسیار خاص و منحصر به فرد در کارخانجات متعدد تولید می ‌کنند.
معمولاً پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض و گرماژ بسیار متنوع هستند، به همین جهت کارخانجات تولیدکننده با توجه به محدود بودن فضا و دستگاه‌ ها، برخی از پراستفاده ترین عرض ها و گرماژها را در برنامه ‌های راهبردی خود برای تولید انبوه قرار می‌ دهند.
در روند تولید اسپان باند به هیچ عنوان از الیاف نخ به صورت سنتی استفاده نمی ‌شود و تمامی مراحل تولید را با کمک الیاف فیلامنت به دست آمده از پلیمرهای مخصوص انجام می ‌دهند.
پلیمرهایی که در جهت تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ویژگی ویسکوزیته ذوب بالا می باشند، تا بتوانند با استفاده از حجم کمی از مواد سطح بالایی از پارچه را تولید کنند.
پس از اینکه الیاف فیلامنت مورد استفاده در روند تولید پارچه های اسپان باند با کمک دستگاه اکسترودر تولید و آماده سازی شد، به شیوه ‌های مختلف این الیاف را در کنار یکدیگر قرار داده و با استفاده از اتصالات شیمیایی، حرارتی و یا مکانیکی به یکدیگر متصل می کنند، تا پارچه های اسپان باند تولید گردد.
از آنجا که همه پارچه های اسپان باند را از پلیمرهای به دست آمده از مواد پالایشگاهی تولید می ‌کنند، برخی از مشخصات و ویژگی در آنها به صورت مشترک می ‌باشد که در اینجا به مهمترین این موارد اشاره می‌ کنیم:

  • این پارچه‌ ها از رنگ پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند و به آسانی می ‌توان هر رنگ مد نظر را تولید کرد.
  • امکان تولید و عرضه این پارچه ها در عرض ها و گرماژهای متنوع وجود دارد.
  • مراحل تولید این پارچه در کارخانجات به گونه ‌ای است که در برابر اشعه uv کاملا مقاوم می باشند.
  • پارچه های اسپان باند را در اکثر مواقع به صورت آنتی باکتریال تولید می ‌کنند، تا بتوانند در مراکز بهداشتی نیز از آنها استفاده کنند.
  • این پارچه ها از مقاومت کششی و سایشی بسیار بالایی برخوردار هستند.

با داشتن چنین ویژگی ها و مشخصاتی به آسانی می توان از پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون مانند: صنایع نظامی، صنایع خودروسازی، صنعت راه و ساختمان، صنعت پزشکی، صنعت تولید فیلتراسیون و همچنین صنعت تولید کاور و بسته بندی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده کرد.

 

کاربرد پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی

خرید و فروش پارچه اسپان باند

 

در محیط ‌های بیمارستانی و درمانگاهی معمولاً از پارچه ها و منسوجات بسیار زیادی استفاده می شود، که لازم است پس از هر بار استفاده از این پارچه ها مورد شستشو و ضدعفونی قرار بگیرند.
شستشو و ضدعفونی سبب می شود تا از انتقال هرگونه میکروب و بیماری به افراد دیگر و یا محیط اطراف جلوگیری گردد، اما این مسئله هزینه های بسیار زیادی را به مراکز درمانی تحمیل می ‌کند.
در حال حاضر که تولید پارچه های اسپان باند افزایش پیدا کرده است، اغلب مراکز بیمارستانی و درمانگاهی ترجیح می دهند تا از پارچه های اسپان باند در بخش های مختلف استفاده کنند؛ زیرا پارچه اسپان باند، یکبار مصرف است و نیاز به شستشو و ضدعفونی ندارد.
اگر بخواهیم به طور دقیق حجم استفاده از پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی را مورد بررسی قرار دهیم به موارد بسیار زیادی دست پیدا می کنیم که بدون وجود پارچه های اسپان باند تقریباً تولید برخی از لوازم پزشکی و انجام کارهای خاصی امکان پذیر نیست.
در این بخش قصد داریم به معرفی مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند در بیمارستان ها بپردازیم:

  1. در جهت تولید گان و شان جراحی و تمامی منسوجاتی که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند کاربرد دارد.
  2. همچنین برای تولید انواع کلاه محافظتی و روکش کفش برای ورود به بخش های ویژه و آی سیو مورد استفاده است.
  3. جزء اصلی ترین منسوجاتی است که در جهت تولید انواع ماسک پرستاری، جراحی، ماسک های فیلتردار و ماسک های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. در جهت تولید انواع کاورهای مناسب برای حمل جسد در جهت حفظ کارکنان در برابر انتشار هرگونه آلودگی، میکروب و باکتری موثر می باشد.
  5. برای تولید انواع البسه مناسب بیماران بستری اورژانس، بیماران بخش‌های ارتوپدی و بخش های جراحی مورد استفاده است.
  6. برای تولید انواع لوازم بهداشتی بانوان و تولید پوشک به عنوان یک پارچه پرکاربرد محسوب می گردد.

به‌طور کلی باید گفت که استقبال خوب از پارچه اسپان باند؛ به دلیل کیفیت مناسبی که این پارچه ها دارند، نقش تاثیرگذاری در کاهش هزینه‌ های بیمارستانی و درمانی ایفا می کنند.
به همین جهت لازم است برخی از کارخانجات تمرکز خود را بر روی گرماژها و عرض های پر کاربرد در صنعت پزشکی بگذارند، تا بتوانند نیاز بازار را به خوبی تامین کنند.
البته امکان تولید پارچه اسپان باند با دو ویژگی هیدروفیل و واترپروف یکی از دلایل عمده استفاده و کاربرد گسترده از این پارچه در صنعت پزشکی است.

 

چرا از پارچه اسپان باند در جهت تولید ماسک استفاده می‌ کنند؟

 

خرید و فروش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پرمصرف ‌ترین پارچه هایی است که در صنعت پزشکی کاربرد دارد. در صورتی که به درستی مشخصات و ویژگی های این پارچه را مورد بررسی قرار دهید، به طور حتم به دلایل استقبال از پارچه یکبار مصرف در این صنعت پی می برید.
یکی از موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیاد پارچه اسپان باند در جهت تولید ماسک می باشد.
معمولاً از ماسک استفاده می ‌کنند، تا بتوانند مانع ورود و خروج هر گونه میکروب، بیماری و آلودگی از محیط اطراف به داخل بدن و یا از داخل بدن به محیط اطراف شوند.
پارچه های اسپان باند به گونه ‌ای تولید می ‌شوند، که قابلیت تنفس پذیری بالایی دارند؛ به همین جهت با قرار گرفتن آنها بر روی صورت تنفس به راحتی صورت می پذیرد.
معمولاً پارچه های ماسک را با یک لایه ملت بلون مقاوم سازی می کنند تا در برابر نفوذ هر گونه باکتری و ویروسی مقاومت آن بالاتر برود.
در صورت استفاده درست و اصولی از ماسک می ‌توان در برابر بسیاری از بیماری ها افراد را مصون نگه داشت.
همچنین این پارچه در کارخانه به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید می ‌شود و پس از تولید دیگر نیاز به استفاده از دستگاه استریلیزاسیون جهت استریل کردن ندارد، پس به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکبار مصرف بودن آن هزینه های کمی را به افراد مصرف ‌کننده تحمیل می‌ کند.
به خصوص در شرایط کنونی حال جامعه که به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تقریبا همه مردم مجبور به استفاده از ماسک هستند، کاربرد پارچه های اسپان باند بیشتر از گذشته احساس می ‌شود.
نکته مهم دیگری که افراد را ترغیب می کند تا از این پارچه ها جهت تولید ماسک استفاده کنند سازگار بودن پارچه با محیط زیست و قابلیت بازیافت آنها است.

 

چگونه پارچه اسپان باند خوب را بشناسیم؟

خرید و فروش پارچه اسپان باند

 

در حال حاضر به دلیل استفاده بیش از حد از پارچه های اسپان باند، کارخانجات زیادی اقدام به راه اندازی یک خط تولید برای پارچه های یکبار مصرف کرده‌ اند.
وجود تنوع بالا در بین پارچه های اسپان باند سبب شده تا خرید و فروش پارچه اسپان باند با چالش ‌هایی روبرو گردد.
چگونه پارچه اسپان باند خوب را بشناسیم؟
اگر شما هم جزء خریداران عمده پارچه اسپان باند هستید به طور حتم تاکنون این سوال برایتان به وجود آمده است. در اینجا قصد داریم تا با معرفی برخی از مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه، کمک کنیم تا خریداران عمده با خیال راحت تر محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
اما قبل از آن بهتر است تا به معرفی برخی از مشخصات و ویژگی هایی، که باید در هنگام خرید عمده پارچه اسپان باند، مورد توجه قرار بگیرند بپردازیم، تا خریدار این نکات مهم را سرلوحه انتخاب ‌های خود قرار دهند.
نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید عمده پارچه اسپان باند عبارتند از:

  • در تمامی طول طاقه کیفیت رنگ کاملاً یکسان باشد.
  • با دست کشیدن بر روی سطح پارچه هیچ گونه رنگ دهی مشاهده نشود.
  • یکدست بودن ضخامت پارچه اسپان در تمامی طول طاقه جزء موارد مهم است.
  • سطح پارچه نباید به آسانی پرز شود.
  • تمامی لبه های پارچه در طول طاقه به صورت کاملاً صاف و یکنواخت باشد.
  • داشتن تراکم بافت بالا که با کشیدن، الیاف پارچه به راحتی گسسته نگردد.

در حال حاضر فروش پارچه اسپان باند اصفهان به عنوان برندهای مطرح تولید کننده در این زمینه، از استقبال بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا تمامی نکاتی که در اینجا ذکر شد را به آسانی می توان در پارچه های اسپان باند اصفهان نیز مشاهده کرد و خریداران با اطمینان کافی اقدام به تهیه این محصول می کنند.

 

فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت پارچه اسپان باند

خرید و فروش پارچه اسپان باند

 

می دانیم که اغلب خریداران پارچه های اسپان باند، مراکز تولیدی البسه بیمارستانی و یا فروشندگان این پارچه هستند، که برای آنها دسترسی به قیمت های مناسب پارچه اسپان باند جزء اولویت ها در خرید می باشد.
قیمت پارچه اسپان باند به دلیل وجود تنوع بالای تولید کنندگان و همچنین تنوع بالای پارچه های اسپان باند بسیار متغیر بوده که ممکن است خریداران را دچار دغدغه های فکری کند.
برخی از فاکتورهای تاثیرگذار وجود دارند که قیمت پارچه اسپان باند، با توجه به آنها مشخص می گردد.
مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت پارچه اسپان باند به شرح ذیل می باشند:

  • هیدروفیل یا واترپروف بودن پارچه اسپان باند
  • پلیمر مورد استفاده در روند تولید پارچه اسپان باند
  • ضخامت و گرماژ پارچه اسپان باند
  • عرض های متفاوت پارچه اسپان باند
  • تنوع بالا در رنگبندی پارچه های اسپان باند
  • امکان چاپ پذیری پارچه اسپان باند

تمامی مواردی که در این جا ذکر شد جزء عوامل فنی هستند که در کارخانجات و حین تولید این پارچه ها به وجود می آیند، که قیمت آنها نیز در کارخانه مشخص می گردد.
اما به غیر از مواردی که ذکر کردیم برخی از عوامل دیگر نیز از پروسه توزیع پارچه اسپان باند تا رسیدن آن به دست مصرف کننده نهایی اتفاق می افتد، که این عوامل با حذف کامل واسطه ها می تواند به کمترین میزان خود برسد.
عواملی مانند هزینه‌ های حمل و نقل، هزینه های انبارداری، انتخاب مراکز عرضه و فروش، نوع برند کارخانجات تولید کننده و بسیاری از موارد این چنینی بر قیمت نهایی پارچه یکبار مصرف تاثیر دارند.
به عنوان مثال فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل کیفیت بالای این پارچه، ممکن است به نسبت سایر برندهای ناآشنای دیگر با قیمت های بیشتری انجام شود؛ زیرا تمامی مصرف کنندگان از کیفیت این محصول اطمینان کافی را دارند.

 

مرکز خرید و فروش پارچه اسپان باند بصورت آنلاین

خرید و فروش پارچه اسپان باند

 

خرید و فروش پارچه اسپان باند با شیوه ‌های مختلفی انجام می‌ شود؛ زیرا این پارچه مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته و در حال حاضر نه تنها برای صنایع، بلکه در صنعت پزشکی موارد استفاده و کاربرد گسترده ای دارد.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند، یکی از بهترین شیوه هایی است، که خریداران عمده می ‌توانند از آن استفاده کرده و پارچه مورد نظر را با قیمت مناسب تر خریداری کنند.
این مرکز به عنوان یکی از بهترین ها، در عرضه پارچه اسپان باند به صورت آنلاین فعالیت می کند؛ زیرا توانسته است با حذف کامل واسطه ها، پارچه های اسپان باند باکیفیت بالا را از بهترین کارخانجات تولید کننده تهیه کند.
امکان ارائه تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض، ضخامت و همچنین رنگ بندی کمک می کند تا هر مصرف کننده مطابق سلیقه و نوع نیاز خود اقدام به خرید نماید.

در این مجموعه مشاوران آگاهی حضور دارند، که در صورت نیاز می توانید از اطلاعات و مشاوره های آنها به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید، تا بتوانید در بین این تنوع بالا، مناسب ترین محصول را مطابق نیاز خود خریداری کرده و از آن کاملاً اصولی استفاده ببرید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام