فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند با قیمت های باورنکردنی چگونه ممکن است؟ آیا می دانید در میان گونه های مختلف پارچه تترون با عرض و تراکم های متفاوت، کدامیک از بازار فروش داغ تری برخوردار می باشد؟
روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی در بازار جهانی پارچه و تولید الیاف جدید با مواد اولیه متفاوت، تنوع پارچه ها و منسوجاتی هم که به بازار عرضه می شود زیاد شده است. پارچه تترون که موضوع بحث ما در اینجاست، پارچه ای بوده که از سال های دور در بازار پارچه موجود بوده و شاید تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی، تنوع زیر مجموعه های آن بیشتر شده باشد.
این روز ها که قیمت پارچه تترون از نوع بیمارستانی در بازار ثبات ندارد، خرید از مراکز فروشی که پارچه های تترون خوب و باکیفیت را با قیمت باورنکردنی و زیر قیمت بازار ارائه می دهند، غنیمت است. پس بهتر است اول با پارچه تترون آشنا شوید و در صورت نیاز، خرید آن را به تاخیر نیندازید.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون را بیشتر بشناسید

پارچه تترون در واقع پارچه ای است با الیاف پلی استر ویسکوز. این پارچه در تراکم های مختلفی بافت می شود و از جمله پارچه هایی است که دارای متنوع ترین کالیته رنگی می باشد. یعنی بالغ بر ۱۵۰ رنگ از پارچه تترون در بازار موجود است.
این پارچه در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام موارد مصرفش با دیگری فرق می کند. در زیر، به معرفی انواع پارچه های تترون موجود در بازار پرداخته ایم:

و غیره که موارد مصرف هر کدام را می توان از روی اسمش در بازار فروش متوجه شد.
پارچه تترون همانند پارچه های دیگر تولیدی کارخانجات نساجی، دارای وجوه تمایز مختلفی هستند. مثلاً در پارچه تترون می توان آن را از روی موارد زیر به چندین و چند نوع تقسیم بندی کرد:

  1. نوع مواد اولیه مصرفی و درصد الیافی که در ساختار پارچه تترون استفاده می شود.
  2. رنگبندی و کالیته طرح پارچه های عرضه شده هر کارخانه که با کارخانه دیگر فرق می کند.
  3. گرماژ متفاوت یا وزن پارچه در عرض های مشخص و طول یک متر که تفاوت ضخامت و تراکم بافت را هم به دنبال دارد.
  4. عرض و ابعاد ورق پارچه تترون عرضه شده به بازار که برای کاهش دور ریز پارچه در موارد مختلف مصرفی آماده سازی شده است.

آیا از جهت دیگری می توان پارچه های تترون را دسته بندی کرد؟

عرض ها و گرماژهای گوناگون پارچه تترون

در این بخش، قرار است به توضیح راجع به عرض و گرماژهای گوناگون لباس مجلسی هفت تیر بپردازیم تا افرادی که مبتدی در خرید و فروش پارچه هستند، با آگاهی کامل از فروشنده تقاضای پارچه تترون نمایند.
زیرا اگر جز این باشد و فرد خریدار بدون اطلاعات قبلی درباره پارچه مورد نظرش به مراکز فروش مراجعه نماید، ممکن است دچار اشتباه شده و یا در دام فروشندگان سود جو بیفتد.
پس همیشه سعی کنید برای خرید پارچه و یا هر محصول دیگری، ابتدا اطلاعات خود را قوی کرده و با آگاهی از اینکه پارچه مصرفی شما چیست و چه ویژگی هایی دارد، مراکز فروش معتبر را برگزینید.
حال وقت آن رسیده که از عرض های پارچه تترون موجود در بازار صحبت کنیم. شاید با خود فکر کنید که چرا از پارچه تترون، عرض های مختلفی به بازار عرضه می شود؟
در پاسخ باید گفت که چون پارچه تترون از موارد مصرف گوناگونی برخوردار است که یکی دوخت مقنعه بوده و دیگری ملحفه و روانداز. پس قاعدتاً لازم است عرض های مختلفی از آن در بازار وجود داشته باشد تا هر کس مطابق با نیازش خرید پارچه تترون را انجام داده و مقدار دور ریز و ضایعات آن به حداقل میزان خود برسد. عرض های زیر، عرض های رایج پارچه تترون در بازار هستند:

  • ۹۰ سانتی متر
  • ۱٫۵ متر
  • ۱۸۰ سانتی متر
  • ۲ متر
  • ۳ متر
پارچه های تترون به خاطر عرض های مختلفی که دارند، دارای گرماژ های متفاوتی هم هستند. اما در کل، گرماژ پارچه تترون را می توان مابین ۱۵۰ تا ۱۹۰ گرم دانست.
این گرماژ ها که تا حدی نشان دهنده تراکم بافت پارچه هستند و ضخامت پارچه را هم تحت تاثیر خود قرار می دهند، هر چه مقدارشان بیشتر شود، نشان می دهد پارچه سنگین تر، مقاوم تر و ضخیم تر می باشد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پرفروش ترین پارچه تترون موجود در بازار

در قسمت ابتدایی متن، انواع پارچه های تترون موجود در بازار به خریداران معرفی شد. در میان این پارچه ها، پرفروش ترین پارچه تترون، پارچه تترون بیمارستانی است که سالانه مقدار زیادی از آن توسط کارخانجات نساجی تترون بافی تولید شده و توسط بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس ها و … به صورت عمده خریداری می شود.
پارچه های تترون بیمارستانی، ویژگی و مشخصه های خاص خود را دارند که در زیر به جزء جزء آن ها خواهیم پرداخت:

  • عرض پارچه تترون بیمارستانی: پارچه تترون بیمارستانی در دوخت فرم بیمار و پرسنل بیمارستان کاربرد داشته و همچنین در تهیه پرده و رو انداز و … هم به کار گرفته می شود. بیشترین عرض هایی که از پارچه تترون بیمارستانی تولید می شود، عرض های ۱٫۵ متری و ۳ متری می باشد.
  • رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی: همانطور که بیان شد، پارچه تترون دارای متنوع ترین نوع رنگبندی است. اما پارچه تترون بیمارستانی دارای تعداد محدودی رنگبندی بوده و می توان کالیته رنگ آن را به سفید، صورتی، آبی آسمانی، سبز پسته ای، گلبهی، لیمویی و آبی کاربنی محدود نمود.
  • گرماژ پارچه تترون بیمارستانی: گرماژ کلی پارچه های تترون در بازار، مابین ۱۵۰ تا ۱۹۰ متغیر است و این مسئله در یکی از بخش های گذشته بیان شد. اما لازم است بدانید که رایج ترین گرماژ در پارچه های تترون بیمارستانی برابر است با ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۷۵ گرم.

البته این موارد ذکر شده تنها وجو تمایز میان پارچه های تترون با پارچه تترون بیمارستانی است که همگی مرتبط با خطوط تولیدی آن می باشد. از دیگر مشخصات آن در بخش بعد مفصل صحبت خواهیم کرد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی درجه یک و مشخصات آن

می دانید که فاکتور های بسیاری در کیفیت نهایی پارچه تترون بیمارستانی تاثیر دارد. مثلاً اگر از الیاف اولیه نامرغوبی در تولید پارچه تترون استفاده شود، بی شک آن پارچه کیفیت خوبی نخواهد داشت.
پارچه تترون اگر الیاف خوب و مرغوبی در بافت آن استفاده شده باشد، دستگاه های بافندگی که در کارخانجات به منظور تولید آن استفاده شده پیشرفته و به روز باشد، تمامی استاندارد ها در پروسه تولید پارچه تترون بیمارستانی رعایت شده باشد و مواردی از این قبیل، کیفیت و سطح مرغوبیت پارچه تترون بسیار بالا خواهد بود.
برای اینکه خرید راحت تری داشته و بتوانید میزان کیفیت پارچه تترون بیمارستانی درجه یک را بسنجید، توصیه می کنیم که درباره مشخصات آن اطلاعات کافی کسب نمایید.
مشخصات پارچه تترون بیمارستانی درجه یک به شرح ذیل است:

  • نرم و لطیف بودن که به خاطر نوع بافت و الیافی است که در تولید آن استفاده می شود.
  • کیفیت رنگ بالا که به دلیل مصنوعی بودن الیاف بوده و لازم است بدانید که پارچه های الیاف مصنوعی بهتر رنگ را به خود گرفته و پس نمی دهند.
  • بدن نما نبودن که نشان دهنده مناسب بودن تراکم بافت پارچه تترون بیمارستانی بوده و میزان ضخامت آن را تعیین می کند.
  • ضد آب ژاول بودن که مناسب بودنش برای شست و شو های مکرر را نشان می دهد و این مسئله به کیفیت بالای رنگ آن مربوط می شود.
  • طول عمر مفید زیاد پارچه تترون بیمارستانی که به خاطر نوع بافت و الیاف مصرفی است که در تولید این پارچه به کار گرفته شده است.
  • سبک بودن پارچه تترون بیمارستانی که خنک بودن آن را هم به همراه خواهد داشت و دلیل آن را می توان نوع بافت و الیاف پارچه تترون دانست.

مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد پارچه تترون زیاد است. بد نیست بدانید که وجود همین مشخصات باعث شده تا پارچه تترون یکی از پرفروش ترین پارچه ها در بازار به حساب آید و نوع بیمارستانی آن در میان مراکز درمانی طرفدار پیدا کند.

این پارچه توسط کارگاه های دوخت لباس بیمارستانی و …، به صورت عدلی و در مقادیر زیاد انجام می شود تا قیمت نهایی آن، قیمت مقرون به صرفه ای تمام شود
.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون برای لباس بیمار

همانطور که مستحضر هستید، بیشترین استفاده از پارچه تترون بیمارستانی برای دوخت لباس بیمار است. بیمارستان محلی پر از ویروس و بیماری است که نوع پوشاک و تمیزی اش یکی از مهمترین مسائل می باشد.
بنابراین بیمارستان و مراکز درمانی برای بیماران خود باید پوششی در نظر بگیرند که هم آن ها را در مقابل ویروس و بیماری ها محافظت کرده و هم اینکه شست و شو و ضد عفونی کردن آن به طور مداوم ممکن باشد.
بهترین گزینه برای بیمارستان ها و مراکز درمانی، پارچه تترون بیمارستانی است. زیرا این پارچه قابل شست و شو بوده و چون از الیاف مصنوعی تولید شده، چروک نمی شود. از طرفی، اتو زدن و ضد عفونی کردن این پارچه بسیار آسان بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.
البته بیمارستان ها به خود بیماران هم توجه بسیاری می کنند. به این شکل که پارچه ای را برای دوخت لباس بیمار انتخاب کرده که حساسیت زا نباشد. زیرا پوست برخی از افراد به پارچه های مختلف واکنش نشان داده و دچار حساسیت می شود. سازگار بودن با انواع پوست ها، جزو دیگر ویژگی های منحصر به فردی است که پارچه تترون بیمارستانی دارد.

از پارچه تترون بیمارستانی جدای از لباس بیمار و پرسنل بیمارستان، در دوخت ملحفه، رو انداز، زیر انداز، پرده، تجهیزات اتاق عمل و … به کار گرفته می شود. برای همین، لازم است بدانید که بهترین گزینه برای دوخت لباس بیمار، پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر می باشد.
پارچه ای مناسب دوخت لباس بیمار است که از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  1. در عین خنک بودن، سبک و کم وزن باشد.
  2. مناسب چهار فصل باشد.
  3. بدن نما نبوده تا بیمار با پوشیدن آن معذب نشود.
  4. شست و شوی مکرر آن و ضد عفونی کردنش ممکن باشد.
  5. ضد آب ژاول بوده و با شست و شوی مدام تغییر رنگ ندهد.
  6. کیفیت خوبی داشته و پوست بیمار را اذیت نکند.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت روز

بی شک هیچ کسی در بازار پارچه، به دنبال خرید پارچه تترون بیمارستانی کم کیفیت نیست. اما طبیعی است افراد در پی یافتن مراکز فروشی باشد که پارچه تترون را با قیمت روز و زیر قیمت بازار عرضه دارند.
راه و روش های خرید بسیار متعدد است. اما باید در نظر بگیرید که:

  • شرایط خرید شما چیست؟
  • چه مقدار پارچه تترون بیمارستانی را خریدار هستید؟
  • اولویت شما در پروسه خرید چه می باشد؟
  • چه مقدار بودجه برای خرید پارچه تترون بیمارستانی در نظر گرفته اید؟

این موارد در انتخاب شیوه خرید بی تاثیر نبوده و می توان گفت که بسیار هم مهم است.
اما در کل، برای خریداران عمده پارچه تترون بیمارستانی که مراکز درمانی یا کارگاه های دوخت لباس بیمارستانی هستند، چند پیشنهاد داریم:
از کارخانه های تولیدی خرید کنید. خرید پارچه تترون از کارخانه تولیدی، سبب حذف تمامی واسطه ها می شود. برای همین، قیمت تمام شده خیلی کمتر از قیمت روز بازار خواهد بود. اما معایبی از قبیل صرف هزینه و زمان زیاد دارد.
نمایندگی را برای خرید انتخاب کنید. در برخی از شهر ها، کارخانه های تولیدی دارای نمایندگی فروش هستند. در این نمایندگی ها، می توان مطمئن از کیفیت و قیمت پروسه خرید را پیش برد. زیرا آن ها زیر نظر تولید کنندگان به فعالیت مشغول هستند.
خرید پارچه تترون بیمارستانی را اینترنتی انجام دهید. شاید این شیوه برای خیلی از خریداران غریب باشد، اما مزایا و برتری های این روش نسبت به روش های دیگر آنقدر زیاد است که این روز ها اغلب همه محصولات مورد نظرشان را اینترنتی خرید و فروش می کنند.
امروزه در فضای مجازی تعداد زیادی سایت روی کار آمده که برخی از آن ها فروشگاهی بوده و انواع پارچه اعم از پارچه تترون را با تنوع رنگ و طرح در اختیار مشتری قرار می دهند. اگر صرفه جویی در زمان و هزینه برایتان اهمیت دارد و در صدد کاهش آن ها در پروسه خرید هستید، برای یکبار هم که شده اینترنتی خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت روز

فروش پارچه تترون بیمارستانی بر حسب میزان کیفیت، با قیمت های مختلفی انجام می شود. …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام