فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت جدید

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت جدید

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت جدید، می تواند در بازارهای پر از تبلیغات امروزی، قیمتی رقابتی در این سایت باشد. جهت سفارش خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی، با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت، خصوصا در حوزه صنعت نساجی کشور، هم اکنون شاهد تولید پارچه های گوناگونی هستیم که دارای مشخصات منحصربفردی بوده اند.
این پارچه ها در کارخانجاتی با تجهیزاتی مدرن و کادری مجرب تولید شده و امروزه از مصارف گوناگونی می توانند برخوردار باشند.
اما به جرئت می توان گفت که به هیچ وجه نمی توان از بازار داغ خرید و فروش پارچه هایی که در مصارف بیمارستانی مهم اند، چشم پوشی کرد.
آیا پارچه های مصرفی در تولیدات بیمارستانی را می شناسید؟
از جمله پرفروش ترین این پارچه ها، عبارتند از:

  • پارچه فلامنت
  • پارچه ترگال
  • پارچه تترون
  • پارچه اسپان باند

از آنجا که اغلب مدیران بیمارستانی، گوشه نگاهی به کاهش هزینه های خرید البسه و منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها داشته اند، بنظر می رسد که فروش پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت تر، بازار رقابتی بیشتری دارد.
در این میان پارچه هایی مانند پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه اسپان باند بیمارستانی را می توان جزو ارزان ترین پارچه هایی معرفی کرد که امروزه جهت مصارف گوناگون بیمارستانی، بکار گرفته می شوند.
در اینجا سعی داریم تا کمی بیشتر با انواع پارچه فلامنت آشنا شده و از مصارف آن در مراکز درمانی و بیمارستان ها، آگاه شویم.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه های فلامنت چگونه تولید می شوند؟

فلامنت نام پارچه ای است که همانطور که از نامش پیداست، از الیافی به نام فلامنت یا فیلامنت تولید می گردد.
پارچه فلامنت در عرض یک و نیم متر و گرماژهای معینی توسط کارخانجات گوناگون تهیه و تکمیل شده و پس از رنگرزی به بازار عرضه می شود.
کارخانجات تولیدی پارچه فلامنت، غالبا این پارچه را در مدل های ذیل در کالیته رنگی گوناگونی، روانه بازار می نمایند:

  1. پارچه فلامنت ساده
  2. پارچه فلامنت طرح دار
  3. پارچه فلامنت چهارخونه
  4. پارچه فلامنت راه راه

این پارچه ها به صورت رولی یا طاقه ای با متراژ معینی، به دست مشتریان می رسند.
جدای از مدل های پارچه فلامنت، در یک دسته بندی دیگر که با توجه به مصارف این پارچه بوده، فلامنت را با نام های ذیل در بازار خرید و فروش می کنند:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت ورزشی
  • پارچه فلامنت لباسی
  • پارچه فلامنت پرده ای

اگر چه تهیه و تولید انواع البسه ورزشی، به طور ویژه و خاص با انواع پارچه فلامنت انجام می گیرد، اما به جرئت می توان گفت که پارچه فلامنت بیمارستانی در این میان، پرفروش ترین است.

این پارچه با مشخصات و ویژگی های منحصربفرد از منظر گرماژ و رنگبندی و کیفیت، برای مصارف بیمارستانی تولید شده و قیمت کاملا مناسبی را جهت کاهش هزینه های بیمارستانی دارد.

در ادامه با انواع پارچه فلامنت بیمارستانی آشنا شده و در نهایت چگونگی خرید نوع درجه یک و مرغوب این پارچه با کمترین قیمتی که فکرش را می کنید را خواهید دانست.

پارچه فلامنت بیمارستانی و انواع آن

همانطور که متوجه شدید، یکی از مدل ها یا انواع پارچه های فلامنتی که در بازار مورد معامله قرار می گیرد، پارچه فلامنت بیمارستانی هست.
پارچه فلامنت بیمارستانی در انواع ذیل، با توجه به نوع الیافی که داشته، با ویژگی متفاوت و قیمت مختلفی به فروش می رسد:

  1. پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

آنچه که واضح و مبرهن بوده این است که پارچه فلامنت فلامنت، تنها از الیاف فلامنت و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی علاوه بر الیاف فلامنت، از الیاف طبیعی پنبه نیز تولید شده اند.

طبیعی است که هم کیفیت و هم قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بیشتر باشد و در واقع می توان گفت که با کیفیت بهتر و ویژه تری برای مصارف گوناگون بیمارستانی، تولید و به عرضه می رسد.
هر دو آلبوم موجود از پارچه های فلامنت بیمارستانی، دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر بوده و غالبا با گرماژهایی مانند ۱۴۰، ۱۵۰، ۱۶۰ و ۱۷۵ گرمی روانه بازارهای فروش می گردند.
در میان طرح های گوناگون پارچه فلامنت بیمارستانی، پارچه فلامنت چهارخونه از پرفروش ترین و ارزان قیمت ترین طرح ها بوده که با تضمین در کیفیت رنگ به عرضه می رسد.
از مصارف گوناگون پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با مدل های ساده و چهارخونه، می توان این موارد را نام برد:

  • لباس فرم بیماران
  • خرجکار لباس
  • روتختی و ملحفه

در میان کالیته رنگی موجود از انواع پارچه های فلامنت بیمارستانی، رنگبندی آبی، صورتی، سبز و سفید، جزو پرفروش ترین ها بوده و از رنگ های مورد علاقه مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی به شمار آمده اند.
ناگفته نماند که یک پارچه فلامنت بیمارستانی خوب، از ویژگی های ذیل برخوردار است:

  1. قابلیت کشسانی خوب
  2. عدم جذب تعریق
  3. رنگ پس نمی دهد
  4. ایجاد حساسیت پوستی نمی کند

با توجه به اینکه با پارچه فلامنت بیمارستانی و مصارف آن آشنا شدید، آیا می دانید که این پارچه در دسته پارچه های قابل شست و شو و استفاده مجدد قرار گرفته یا اینکه استفاده یکبار مصرف دارد؟

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت و مصارف یکبار مصرف آن در بیمارستان ها

در ابتدا باید گفت که پارچه هایی که در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، در فرآیند تولیدی خود، به ویژگی هایی دست پیدا می کنند و در دو دسته روانه بازارهای فروش می شوند:

  1. پارچه های بیمارستانی که به صورت ضد آبژاول تولید شده و منسوجات تولیدی از آنها، در صورت شست و شو و ضد عفونی با مواد گوناگون، کیفیت رنگ و بافت خود را از دست نخواهند داد.
  2. پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف که با قیمت تولیدی کمتری، تولید شده و به صورت استریل و آنتی باکتریال تولید می گردند. منسوجات تولیدی از این پارچه ها، یکبار مصرف بوده اما توجیه اقتصادی خوبی برای مراکز بیمارستانی دارند.

در میان انواع پارچه های بیمارستانی موجود، پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه اسپان باند بیمارستانی در دسته پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی قرار داشته اند.
پارچه فلامنت بیمارستانی جهت دوخت انواع لباس فرم بیماران، بیشترین استفاده را داشته و با توجه به یکبار مصرف بودنش، رعایت مسائل بهداشتی در بیمارستان ها را تضمین نموده است.
قیمت ارزان پارچه فلامنت بیمارستانی و در واقع عدم نیاز به استفاده از مواد ضد عفونی کننده و دستگاه اتوکلاو پارچه، سبب شده تا مدیران بیمارستانی خصوصا در ارگان های دولتی، البسه تولیدی از این پارچه را بیشتر خریداری کنند.
گفتنی است که حتی برای کاهش هزینه های تولید البسه بیماران، کارگاه های تولید بجای پارچه های تترون بیمارستانی، از انواع پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی استفاده به عمل می آورند.
در مورد پارچه های اسپان باند بیمارستانی هم همین موضوع صدق کرده و امروزه خصوصا برای تولیدات البسه و منسوجات مورد نیاز در اتاق جراحی، بیشترین کاربرد را دارا بوده اند.
اما همانطور که می دانید متأسفانه هیچ تضمینی وجود نداشته که بتوان در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، اسیر دست واسطه ها و تبلیغاتی ناسالم که برخی عرضه کنندگان ناشناخته می کنند، نشد!
این موضوع سبب شده تا کارگاه هایی که مشغول به تولید البسه و منسوجات مصرفی بیمارستان ها هستند؛ همواره نگرانی از بابت چگونگی خرید کیفیت خوب و قیمت واقعی و ارزان از نیاز پارچه ای خود داشته باشند.
آیا می دانید که مطمئن ترین راهکار خرید پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در بازارهای امروزی چیست؟
کدام مراکز فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی توانسته کیفیت درجه یک از این پارچه را با درصد قابل قبولی از پنبه یا االیاف طبیعی، به عرضه رسانیده باشند؟
کم ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی چه نرخی داشته و توسط کدام مراکز فروش و عرضه پارچه های بیمارستانی ارائه می گردد؟

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

چگونگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی درجه یک

بدون شک استفاده از جنس درجه یک و مرغوب پارچه های فلامنت بیمارستانی یا هر نوع پارچه دیگر، می تواند نقش فزاینده ای در بالاتر بردن کیفیت البسه و منسوجات تولیدی هر کارگاهی داشته باشد.
به همین جهت است که کارگاه های تازه تأسیس و حتی باسابقه، بایستی با تحقیقات بیشتر قبل از خرید، یتوانند در انتخاب پارچه مورد نیاز خود، هیچ اشتباهی را صورت نداده باشند.
البته که متأسفانه درصد کمی از این کارگاه ها وجود داشته که کیفیت را فدای قیمت کرده و از عرضه کنندگانی ناشناخته در بازار، پارچه هایی بی کیفیت و ارزان را می خرند تا تولیدات بیشتر داشته و سود کنند!
اما شاید این کارگاه های تولیدی نمی دانند که با خرید پارچه های بی کیفیت، محصولات تولیدی آنها اصلا کیفیت خوبی نداشته و دیری نمی رسد که عذر آن ها از طرف کارفرما یا همان شزکت های بیمارستانی، خواسته می گردد.
چه بسا که خسارات گوناگونی هم متوجه آن دسته از کارگاه های تولیدی شده که کیفیت را فدای قیمت نیاز پارچه ای خود کرده و در انتخاب خود دچار اشتباه شده اند.
بر همین اساس خرید پارچه فلامنت بیمارستانی درجه یک اگر چه از طریق برخی از فروشگاه های عرضه پارچه های بیمارستانی امکان پذیر بوده، اما آیا مراکز فروشی هستند که دو اصل کیفیت و قیمت را متناسب با هم ارائه نمایند؟
در واقع مقصود از خرید پارچه فلامنت بیمارستانی درجه یک، خرید بهترین کیفیت این پارچه با بهترین قیمت ممکن است.
تمامی مشتریان برای اینکه پارچه فلامنت بیمارستانی را تهیه کنند، دو راهکار دارند:

  1. خرید از بازارهای حضوری (بنکداران پارچه و مراکز عمده فروشی پارچه در بازار هر شهر)
  2. خرید از سایت ها و نمایندگی های فروش اینترنتی پارچه
راهکار اول اگر چه هنوز هم توسط برخی از خریداران، دنبال می گردد، اما به جرئت می توان گفت که با توجه به فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی، رفته رفته منسوخ می گردد.
به سبب حضور دلالان پارچه و واسطه هایی که هم در کیفیت پارچه و هم در قیمت پارچه های بیمارستانی نقش منفی دارند، سبب شده تا استقبال از خرید اینترنتی و مستقیم، بیش از گذشته بوده باشد.
آیا شما هم تاکنون به فکر خرید اینترنتی انواع پارچه فلامنت بیمارستانی افتاده اید؟
آیا می دانید که به کدام مراکز فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی می توان اطمینان کرد که بستر خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم آورده اند؟

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تولید جدید

همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، امروزه بستری که در اغلب سایت های فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی فراهم شده، سبب شده تا شاهد رونق تجارت اینترنتی در این زمینه بوده باشیم.
در واقع خریداران پارچه های بیمارستانی مانند پارچه فلامنت بیمارستانی، ترجیح می دهند که بجای خرید از دست واسطه ها و دلالان پارچه در بازارهای حضوری، خرید خود را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم و از درب کارخانجات معتبر تولیدی انجام دهند.
بنظر می رسد که در جمله فوق، پاسخ این سوال که به کدام مراکز فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی می توان اطمینان کرد را متوجه شدید.
مراکز فروشی که ارتباط مستقیم با کارخانجات تأیید شده و معتبر در حوزه تولید پارچه های بیمارستانی مانند پارچه فلامنت بیمارستانی دارند، مطمئن ترند و می توانند خریدی تضمین شده را برای خریداران به ارمغان آورده باشند.
فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از طریق مجموعه سایت های شرکت پارچه بیمارستانی پارادا، این نوید را به مشتریان داده که از مزایای ذیل بهره مند خواهند شد:

  • خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی با تضمین در کیفیت
  • قیمت درب کارخانه از این پارچه
  • دریافت رایگان کالیته رنگی پارچه در هر نقطه از کشور
  • دریافت مشاوره های رایگان جهت انتخاب گرماژ و رنگ پارچه
  • ارسال سفارشات در کمترین روز کاری و پیگیری ارسال بار تا زمان رسیدن به دست مشتری

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

کم ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی در بازار

حتما می دانید که قیمت پارچه بر اساس فاکتورهایی در بازار تعیین شده و سبب به مشتریان ارائه می گردد.
در حقیقیت بجز درصدی قیمت که واسطه ها بر روی قیمت واقعی پارچه بیمارستانی می کشند، قیمت این پارچه ها بر اساس عرض، گرماژ، رنگ، کیفیت و حتی میزان حجم سفارش، تعیین شده و به مشتریان اعلام می شود.
اما مهم آن است که کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی بتوانند کم ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی یا هر پارچه دیگری را تهیه کنند تا تولیداتی مقرون به صرفه تر را تجربه کنند.
کم ترین قیمت پارچه فلامنت و فلامنت پنبه برای مصارف بیمارستانی یعنی اینکه خریداران بتوانند بهترین کیفیت از این پارچه را با قیمت دست اول کارخانه و بدون هیچ واسطه ای تهیه کرده باشند.

در حال حاضر امکان آن وجود داشته تا از طریق این نمایندگی فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی، خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی رنگی و طرح دار، با زیر قیمت بازار و قیمتی رقابتی (جدیدترین قیمت موجود و ارائه شده توسط کارخانجات)، انجام پذیرد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

آیا می دانید که بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار، دارای چه ویژگی هایی است …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام