فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت روز پارچه اسپان باند در نمایندگی فروش مستقیم

قیمت روز پارچه اسپان باند در نمایندگی فروش مستقیم

قیمت روز پارچه اسپان باند جهت مصارف در صنایع گوناگون مخصوص پزشکی و بهداشتی، همان قیمت دست اول کارخانجات معتبر در معتبرترین نمایندگی فروش مستقیم این پارچه است. جهت سفارش با ما در ارتباط باشید.

روش های تولید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند را با روش های مختلف و دستگاه های مشخصی مورد تولید قرار می دهند که از جمله ی این دستگاه ها می توان به اکسترودر اشاره کرد.
این دستگاه از مهم ترین ابزارهای تولید اسپان باند محسوب می شود که مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی ان به این دستگاه وارد می شوند.
متریال با نام پلی پروپلین وارد دستگاه اکسترودر می شود و در آن جا تحت عملیات خاصی مورد ذوب قرار می گیرند.
بعد از این که پلی پروپلین ذوب شد، وارد یک مجموعه از سوزن هایی که به شکل سرنگ هستند، می شوند و با فشاری که از سمت دستگاه به آن ها وارد می شود، این مواد مذاب به صورت رشته های بسیار نازکی که آن ها را فیلامنت می نامند، خارج می شوند.
در نهایت این فیلامنت ها خنک می شوند و بر روی نقاله های خط تولید به صورت کاملا آیرودینامیک کش داده می شوند و به این صورت است که لایه های اسپان تشکیل می شوند.
بنابراین بر اساس گفته های فوق متوجه شدید که لایه های اسپان باند به چه شکلی تولید می شوند و این که آن ها را یا به صورت یک لایه و با با رعایت یک سری موارد به شکل چند لایه مورد تولید قرار می دهند.

قیمت روز پارچه اسپان باند

تفاوت پارچه اسپان باند و ملت بلون

مواد اولیه ای که جهت تولید ملت بلون استفاده می شود همان موادی است که جهت ساخت و تولید اسپان باند به کار برده شده و به نام پلی پروپلین شهرت دارد.
ملت بلون نیز یکی از انواع منسوجاتی می باشد که به صورت بی بافت هستند و الیاف تشکیل دهنده ی آن از ظرافت بسیار خوب و همچنین قدرت نفوذناپذیری فوق العاده بالایی در برابر مایعات نیز دارا می باشد.
همین موارد موجب شده اند تا ملت بلون به عنوان یکی از پرمصرف ترین پارچه ها شناخته شود.
ملت بلون نیز از خانواده ی پارچه های بی بافت می باشد که اسپان باند هم در همان گروه قرار دارد.
پارچه های ملت بلون دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و می توان آن ها بهترین نوع پارچه ها در زمینه ی تولید ماسک معرفی کرد.
آن را مانند تمامی پارچه های دیگر در وزن و گرماژهای متفاوتی تولید می نمایند و به گونه ای که می شود بهترین وزن آن ها را برای تولید ماسک، چیزی بین ۲۰ تا ۴۰ گرم تعیین نمود.
تفاوت بارزی که میان اسپان باند و ملت بلون وجود دارد در میزان اندازه تارها و همچنین جانشینی این تارها بر روی پارچه می باشد.
در پارچه های ملت بلون تمامی تارها با استفاده از فشار هوا بر روی همدیگر فشرده می شوند و به این ترتیب نفوذپذیری آن ها بسیار بالا می رود.
قیمت پارچه اسپان باند در مقایسه با ملت بلون متفاوت است و این تفاوت قیمت را می توانید به راحتی از طریق مراکز فروش و تولید به دست بیاورید.

چاپ بر روی پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند را می توانید به صورت ساده در بازار مشاهده فرمایید و مورد سفارش قرار دهید و یا این که آن ها را به صورت طرح دار و در واقع به شکل چاپ شده مورد خرید قرار بدهید.
این پارچه ها را در رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسانند و مراکز مختلفی هستند که بر روی آن ها طرح های دلخواه سفارش دهندگان را مورد چاپ قرار می دهند.
چاپ بر روی پارچه های اسپان باند به دو صورت فلکسو و چاپ سیلک انجام می گیرد.
بین این دو نوع چاپ تفاوت هایی وجود دارد که عبارت هستند از این که چاپ فلکسو سریع تر و در عین حال ارزان تر انجام می گیرد و می توان آن را از نظر اقتصادی کاملا به صرفه دانست.
اما جالب توجه است که میزان کیفیت رنگ در چاپ های سیلک، خیلی بهتر از چاپ فلکسو می باشد.
البته لازم است که به این موضوع توجه داشته باشید در متراژهای پایین از نظر میزان بودجه ای که مورد مصرف قرار می گیرد، استفاده از چاپ سیلک کاملا به صرفه تر می باشد.
قیمت روز پارچه اسپان باند را می توانید به راحتی با توجه به ساده و یا طرح دار بودن آن ها از طریق ارتباط با این مجموعه به دست بیاورید.

دستگاه دوخت حرارتی پارچه های اسپان باند

در تولید محصولات مختلف از پارچه های اسپان باند نیازمند یک سری دستگاه های خاص می باشیم تا بتوانیم محصولات مورد نظرمان را به بهترین شکل ممکن مورد تولید قرار بدهیم.
از جمله ی این دستگاه های مورد نیاز می توان به دستگاه دوخت حرارتی پارچه های اسپان باند اشاره کرد که نوع عملکرد این دستگاه به صورت حرارتی می باشد.
همچنین به دلیل این که در آن از المنت های میله ای مناسبی در داخل فک های این دستگاه استفاده شده است، امکان استفاده از آن و دوخت انواع پلاستیک و همین طور پارچه های اسپان باند وجود دارد.
برای این که بتوانید ماسک های پرستاری چند لایه را تولید نمایید، نیاز شدیدی به استفاده از این دستگاه دارید.
دستگاه دوخت دارای دو فک بالا و پایین است و هرکدام دارای المنت های میله ای هستند همچنین فک پایینی دستگاه ثابت است و فک بالایی آن نیز به صورت متحرک می باشد.
شما نیز می توانید قیمت پارچه اسپان باند را همین الان از طریق سایت ما جویا شوید و در رابطه با تمامی موارد مرتبط با اسپان باندها هم اطلاعاتی کامل و مفید را به دست بیاورید.

قیمت روز پارچه اسپان باند

تولید کنندگان برتر پارچه اسپان باند در ایران

شایان ذکر است که در کشور ما تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند، بسیار توانا هستند.
این کارخانه ها و نساجی ها را می توانید در شهرهای مختلفی پیدا کنید که از نظر کیفیت و قیمت با هم رقابت دارند و می توان تفاوت هایی را میان آن ها پیدا نمود.
از جمله شهرهایی که در زمینه ی تولید اسپان باند بسیار فعالی می باشند و به شهرت خوبی رسیده اند، این شهرهای را می شود بیان کرد که عبارت هستند از اصفهان، تبریز، یزد، تهران، ملایر، کلاردشت، همدان، مشهد که توانسته اند خودشان را به خوبی مورد معرفی قرار بدهند.
از مهم ترین شهرهای تولید کننده ی اسپان باند، اصفهان می باشد که از دیرباز تا کنون شغل ساکنانش نیز تولید پارچه اسپان باند بوده و در این زمینه تجربه ی زیادی دارند.
کارخانه های واقع شده در این شهرها از بهترین و باکیفیت ترین متریال و مواد اولیه استفاده می نمایند و در کنار آن ها، برترین و مجرب ترین متخصصین قرار داده شده اند.
این کارخانه ها برای این که بتوانند هم خودشان را بیشتر مورد معرفی قرار بدهند، هم این که سطح و میزان فروششان را بالاتر ببرند به راه اندازی وبسایت هایی روی آورده اند و شما نیز می توانید از طریق خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در هر شهری که ساکن هستید، اقدامات لازم را انجام بدهید.

پارچه اسپان باند پزشکی با مشخصات ویژه

لازم به ذکر است که پارچه های اسپان باند را با توجه به نوع مصرفی که دارند، مورد تولید قرار می دهند و یک مورد از آن ها، اسپان باندهای پزشکی می باشد.
جهت تولید این اسپان باندها لازم است که آن را با مشخصات و ویژگی های بارزی تولید کنند تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان این حوزه باشد.
برای این که اسپان باندی به عنوان پزشکی تولید شود، آن را در گرماژهای مختلفی بین ۱۸ تا ۹۰ گرم تولید می کنند که هر نوع وزن و گرماژی مخصوص به تولید یک نوع محصول می باشد.
رنگ هایی که برای این پارچه ها در نظر گرفته می شود معمولا رنگ های بیمارستانی هستند که بالاترین میزان درخواست را دارند مانند رنگ های صورتی، آبی، سبز، آبی نفتی می باشد.
پارچه های اسپان باند پزشکی را با خواصی همچون آنتی باکتریال، آنتی یووی، ضد آب و یا واتر پروف، آب دوست، آب گریز بودن تولید می کنند و برای دوخت هر نوع پوشاک و منسوجات پزشکی و بهداشتی به کار گرفته می شوند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند پزشکی از طریق مجموعه ی ما به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است و شما نیز می توانید هر حجم محصولی که نیاز دارید را سفارش دهید.

قیمت روز پارچه اسپان باند

خرید رولی و طاقه ای پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه های اسپان باند پزشکی و بیمارستانی را می توانید با استفاده از روش های مختلفی خریداری کنید که از جمله ی این روش ها این است که به صورت حضوری به درب کارخانه و یا نمایندگی آن ها مراجعه شود و تمامی خریدهایتان مورد ثبت قرار بگیرد.
یا این که کلا خریدهایتان را به صورت اینترنتی درخواست بدهید و محصولات مورد نیاز خود را با استفاده از این روش تهیه فرمایید.
با استفاده از هر روشی که بیان شد هم می توانید قیمت روز پارچه اسپان باند را به راحتی کسب کنید.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی را به طور کلی می توانید به صورت طاقه ای و یا رولی خریداری کنید و بیان کنید که هر رنگی که تمایل به خرید آن را دارید در چند طاقه و رول برایتان ارسال شود.
برخی از کارخانه ها هستند که برای میزان فروش خود یک حداقل را تعیین می نمایند و مثلا بیان می کنند که فلان تعداد رول و یا طاقه باید خریداری شود و کمتر از آن ثبت سفارشی صورت نخواهد گرفت.
موضوع مهم دیگر این است که گاهی کارخانه ها حتی اعلام می کنند که مثلا در فلان تعداد خرید رول و طاقه، اینقدر درصد تخفیف بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت و یا این که آن ها را به صورت رایگان برایتان ارسال خواهند نمود.

دریافت قیمت روز پارچه اسپان باند

قیمت روز پارچه اسپان باند از موارد بسیار مهم و حیاتی در زمینه ی خرید و فروش اسپان باندها می باشد و می بایست مطابق با بهترین روش اقدام شود تا کاملا قیمت های به دست آمده به روز و معتبر باشند.
یکی از راه هایی که می توان قیمت اسپان باندها را بر اساس قیمت های روز به دست آورد، این است که افراد از طریق آنلاین اقدامات لازم را انجام بدهند.
با توجه به نوسانات و تورم هایی که در بازار وجود دارد، باید حتما قیمت ها با توجه به قیمت روز محاسبه شوند تا بتوان به راحتی به آن ها اعتماد کرد و با اطمینان کامل، ثبت سفارشات را در هر حجمی درخواست داد.
برای این که بتوانید قیمت روز پارچه اسپان باند را در اختیار داشته باشید، همین حالا به مشاوران و کارشناسان ما از طریق اینترنتی درخواست بدهید و کاتالوگ کامل و لیست قیمت محصولات را به طور کامل دریافت نمایید.

قیمت روز پارچه اسپان باند

ارسال پارچه اسپان باند به سراسر کشور

قبلا که یکی از روش های خرید به صورت حضوری بود و افراد تمایل زیادی داشتند تا بتوانند قبل از خرید، جنس مورد نظر را مشاهده کنند و سپس درخوسات ثبت را ارائه بدهند، ارسال پارچه از درب کارخانه انجام می گرفت.
بعدها این کارخانه ها برای خودشان نمایندگی هایی را در شهرهای مختلف راه اندازی نمودند که سبب شد این ارسال سفارشات نیز گاهی از طریق درب نمایندگی صورت بپذیرد.
اما در حال حاضر که بهترین و برترین و در واقع پرطرفدارترین روش برای انجام خرید و فروش ها، به صورت آنلاین می باشد، شما نیز می توانید در هر مکانی که قرار دارید، نسبت به ثبت سفارشات اقدامات لزم را انجام بدهید و تمامی محصولی که خریداری کرده اید، از طریق کارخانه به سراسر کشور ارسال خواهد شد.
مجموعه ی ما به خوبی توانسته است نیاز مشتریان را برطرف نماید و بهترین و باکیفیت ترین پارچه های اسپان باند را با نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و ارسال پارچه اسپان باند به سرتاسر شهرهای کشور انجام می گیرد.
بنابراین از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی این است که می توانید به راحتی هر آن چه که نیاز دارید را بدون محدودیت در مکان و زمان سفارش دهید و این اطمینان را داشته باشید که آن محصولات به بهترین شکل ممکن برایتان ارسال می شوند.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام