فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | انواع مدل پرفروش منسوجات با الیاف طبیعی و مصنوعی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | انواع مدل پرفروش منسوجات با الیاف طبیعی و مصنوعی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال (Tergal) دارای انواع مختلفی است و هر کدام مشخصات ویژه خود را دارد. مقاومت و استحکام بافت این پارچه یکی از ویژگی هایی است که باعث شده این پارچه برای دوخت لباس مدرسه، لباس محل کار و پرسنلی و انواع موارد مصرف در محیط هایی مانند بیمارستان و درمانگاه کاربرد داشته باشد. لباس های دوخته شده از این جنس پارچه به راحتی چروک نخواهند شد و این یکی از ویژگی های ممتاز پارچه های ترگال برای لباس محل کار (انواع لباس فرم، و پرسنلی مانند بیمارستان و غیره) می باشد. ثبات رنگ، تراکم مناسب و استقامت بالا از خصوصیات یک ترگال خوب است. معمولا موارد استفاده این پارچه ایجاب می کند که ثبات رنگ آن در برابر شستشو، ضدعفونی کردن و همچنین سایش و کشش باشد.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی | انواع مدل پرفروش منسوجات با الیاف طبیعی و مصنوعی

لیست قیمت انواع پارچه ترگال بیمارستانی

لیست قیمت انواع پارچه ترگال بیمارستانیقیمت پارچه یکبار مصرف (اسپان باند) و جوراب واریس duomed نسبت به سایر قیمت پارچه بیمارستانی، ارزان تر می باشد. می توانید این پارچه هار ار در ابعاد مختلف از نمایندگی های فروش به قیمتی مناسب خریداری کنید.

اسپان باند از الیاف پرس شده تشکیل می شود و چون تار و پود به آن بی بافت می گویند. برای تولید این نوع پارچه ها در کارخانه های نساجی از ماده ای به نام گرانول استفاده می کنند. استفاده از گرانول پروپیلن خالص باعث مرغوبیت این پارچه های یکبار مصرف می شود. برای مشاهده ی لیست قیمت انواع پارچه های مورد استفاده بیمارستانی اعم از ترگال، تترون و اسپان باند می توانید به وب سایت های فروش تولید کنندگان این محصولات مراجعه کنید.

آشنایی با انواع پارچه های بیمارستانی

آشنایی با انواع پارچه های بیمارستانیهمانطور که می دانیم محیط بیمارستان باید عاری از هر نوع ویروس و میکروبی باشد و این عمر باید به صورت مذتب مدیریت شود.

به علت رعایت بهداشت، باید پارچه های مورد مصرف در بیمارستان یا یکبار مصرف باسد یا به صورت مداوم شست و شو شود. بنابراین برای این منظور باید به صورت تخصصی پارچه ای تولید شود که در برابر انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، به خصوص آب ژاول، مقاوم باشد تا هم کیفیت بافت تغییر نکند و هم خللی در رنگ پارچه ایجاد نشود.

مبحث بعدی مربوط به کیفیت و لطافت بافت پارچه و گرماژ آن است. از آنجا که پارچه تماس مستقیم با پوست فرد دارد، باید در بافت پارچه های بیمارستانی از مرغوب ترین الیاف بهداشتی استفاده شود تا ضد حساسیت و مناسب با هر نوع پوستی باشند.

این نوع پارچه ها به خصوص در لباس بیمار، باید وزن سبک داشته باشد تا سالمندان نیز در آن احساس راحتی کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که منظور از گرماژ سبک، وزن استاندارد تعریف شده است و پارچه نباید هرگز بدن نما باشد.

چند نمونه از منسوجات و پارچه های بیمارستانی:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه
  • پارچه ترگال فلامنت
  • پارچه فلامن پنبه ای
  • پارچه ویسکوز (ویسکوز ساده و طرح دار)
  • پارچه اسپان باند یا بی بافت
  • پارچه اس ام اس (SMS)
  • پارچه های ملحفه ای

کاربرد و مشخصات پارچه ترگال

کاربرد و مشخصات پارچه ترگالانواع پارچه ترگال بیمارستانی 

پارچه ترگال ساده : تار پارچه ی ترگال ساده یا چله ی آن از ایافی به نام پلی استر یا ویسکوز است.

پارچه ترگال کجراه فلامنتی : به پارچه های ترگالی گفته می شود که درصد غالب آن ازجنس آن فلامنت باشد. عموم مردم نخ فلامنت را با نام پلاستیک می شناسند. علت تولید این نوع جنس عرضه ی پارچه ای با مشخصات ترگال و کجراه معمولی بود که قیمت بسیار پایین تری داشته باشد. برای کتهش قیمت یا باید تراکم بافت را از حالت استاندارد کم تر کرد، یا الیاف ارزان تر به کار برد و یا از هردو روش استفاده کرد.

پارچه ترگال کجراه پنبه ای : معمولا وزنی بین ۳۲۰ تا ۴۸۰ گرم دارد که به نوع الیاف مصرفی و تراکم بافت در هنگام تولید بستگی دارد. برای لباس کار پرسنل بیشتر از این نوع پارچه استفاده می شود.

مرکز فروش و صادرات پارچه ترگال بیمارستانی اعلا

مرکز فروش و صادرات پارچه ترگال بیمارستانی اعلامرکز فروش پارچه بیمارستانی و صادرات آن 

صادرات پارچه بیمارستانی ترگال و جوراب واریس oppo به کشور هایی همچون عراق و افغانستان و سوریه که وضعیت امنیتی مناسبی ندارند به تازگی از طرف بازرگانان ایران امکان پذیر گشته است. افرادی که در ایران فعالیت بازرگانی و صادرات انجام می دهند از بین بهترین های این تجارت انتخاب می شوند که قدرت تامین کیفیت های بالای پارچه ای از جمله ترگال را داشته باشند تا بتوانند نیاز کشور مبداء را با نرخ بهتر و رقابتی با کارخانجات ترکیه و سایر مناطق همسایه انجام دهند. پارچه ترگال یکی از جدیدترین اقلامی است که به لیست صادراتی فروشنده های بین المللی پارچه در کشور اضافه گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

قیمت عمده پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی تولید برترین کارخانجات نساجی اصفهان را با قیمت عمده فروشی بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام