فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با لیست قیمت مناسب در نمایندگی های فروش مستقیم انواع پارچه پارچه های بیمارستانی، آماده خرید عمده و در تناژهای بالا می باشند.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی؛ ارزان و کاملا مقرون به صرفه برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان هاست.
اما حتما حضور واسطه ها در بازار داغ خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، می تواند قیمت غیر واقعی این پارچه را برای مشتریان به همراه داشته باشد.
آیا می دانید که جدای از کیفیت بالای پارچه یکبار مصرف بیمارستانی؛ کدام یک از نمایندگی های فروش لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را مطابق همان قیمت درب کارخانه عرضه می کنند؟
در واقع درصد بالایی از مشتریان خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این پارچه می باشند.
در حال حاضر گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی، کیفیتی بی نظیر و قیمتی ارزان از این پارچه را به دست مشتریان برساند.
در حال حاضر علاوه بر انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در این نمایندگی، پارچه های بیمارستانی ذیل نیز با عرض و گرماژهای گوناگون به عرضه می رسند:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

در ادامه ضمن آشنایی با چگونگی عرضه انواع پارچه های یکبار مصرف به بازار، شما را با خرید بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با ارزان ترین قیمت ممکن آشنا خواهیم نمود.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

انواع پارچه های یکبار مصرف

در کشور ما کارخانجات گوناگونی با استفاده از گرانول پلی پروپیلن و سایر الیاف های موجود توسط دستگاه های مخصوص صنایع نساجی، انواع پارچه یکبار مصرف را تولید و به عرضه می رسانند.
این پارچه ها هیچ تار و پودی نداشته و تماما از الیاف پرس تهیه و تکمیل می گردند و با عرض ها و گرماژهای گوناگونی به فروش می رسند.
در حال حاضر پارچه های یکبار مصرف با توجه به ویژگی های گوناگونی از قبل آنتی باکتریال بودن، آب دوست بودن و … تولید شده و در انواع چند لایه نیز عرضه می گردند.

این پارچه ها بسیار مناسب صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، بسته بندی، کشاورزی و خصوصا صنایع بهداشتی بوده و از ویژگی های منحصربفردی برخوردار هستند.
کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف، این پارچه را با نام های پارچه بی بافت و پارچه اسپان باند در بازار عرضه کرده اند.
این پارچه ها با عرض ها و گرماژهای ذیل در کالیته رنگی گوناگون به شکل رولی ارائه می گردند:

  • عرض ها: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ: ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم
  • کالیته رنگی متنوع از قبیل آبی، سبز، صورتی، سفید و …

شایان ذکر است که کارگاه های تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، بیشترین استفاده را از انواع پارچه های یکبار مصرف می نمایند.
این پارچه ها به سبب بهداشتی بودن استفاده در بخش های گوناگون بیمارستانی، می توانند گزینه بسیار مناسبی برای مصارف مختلف باشند.
آیا می دانید که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با چه مشخصاتی به عرضه می رسد؟
قیمت خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چگونه تعیین می گردد؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و مشخصات آن

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی یا همان پارچه اسپان باند بیمارستانی؛ توانسته مصارف بسیار خوبی در صنایع پزشکی و بهداشتی داشته باشد.
این پارچه توسط کارخانجات تولیدی انواع پارچه بیمارستانی، با عرض ها و گرماژهای گوناگون به شکل رولی در حجم های بالا به عرضه می رسد.
عرض ۱۶۰ سانتی متری پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با گرماژ سبک مانند گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم، از بیشترین استفاده در کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی برخوردار بوده است.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی سبک، نرم، آنتی باکتریال، ضد آب و دارای تنوع رنگی آبی، سبز، سفید و صورتی بوده و مصارف ذیل را دارد:

  1. تهیه گان و شان بیمارستانی
  2. انواع البسه فرم بیماران
  3. انواع زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی
  4. تهیه انواع ملحفه های بیمارستانی

چالش های خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

اگر چه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را با نام پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی در بازار می شناسند، اما هنوز هم خریداران دغدغه ی خرید با قیمت ارزان تر و واقعی تر را دارند.
در واقع مهم ترین چالش خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی برای تمامی کارگاه های تولیدی، قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و چگونگی خرید آن در حجم ها و تناژهای بالا با کیفیت عالی می باشد.
در حال حاضر ضمن آشنایی با چگونگی تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، شما را به خریدی آرمانی و مدینه فاضله از انواع بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می رسانیم.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چگونه تعیین می گردد؟

گفتنی است که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به طور کلی ارزان قیمت اند؛ اما با فاکتورهای ذیل قیمت گذاری می شوند:

  • رنگ پارچه
  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • کیفیت پارچه

رنگ های پرفروشی چون آبی، صورتی و سبز از فیمت بیشتری برخوردار بوده و در دو کیفیت درجه یک و درجه دو با قیمت متفاوت عرضه می گردند.
هر چقدر عرض یا گرماژ پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بیشتر باشد، طبیعی است که دارای قیمت بیشتری هم بوده است.
اما جدای از تمامی این مشخصات که شما با آنها آشنایی پیدا کردید، آیا می دانید که از کدام مراکز فروش می توان بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را خریداری کرد؟

از کجا بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را می توان تهیه کرد؟

اگر شما هم به فکر خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت ارزان تر از سایر بازارهای کشور هستید، دو راهکار عمده دارید:

  1. خرید از نمایندگی های فروش حقیقی در بازار
  2. خرید از نمایندگی های فروش آنلاین پارچه بیمارستانی

در دنیایی که تجارت الکترونیکی بهترین گزینه در راستای خرید مقرون به صرفه برای مشتریان و سود فروش خوب برای عرضه کنندگان بوده، پیشنهاد ویژه نمایندگی ها و منابع اصلی فروش؛ خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از نمایندگی های آنلاین است.
این نمایندگی ها به دلیل آنکه با معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف در ارتباط اند؛ قیمت واقعی و کیفیت درجه یک را به فروش می رسانند.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

سفارش خرید در تناژ بالا انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

با ثبت سفارش خرید اینترنتی انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در تناژهای بالا، می توانید خریدی مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.
این نمایندگی ها تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان را از سر راه برداشته و خرید مطمئن را برای مشتریان رقم می زنند.
کافیست همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید آنلاین پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی مخصوص تولید انواع گان، شان، ماسک و … در مراکز بیمارستانی، …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام