فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند با خرید از درب کارخانه

مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند با خرید از درب کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند از درب کارخانه در مقایسه با مراکز خرید، مناسب ترین قیمت می باشد و به همین خاطر، خرید مستقیم به متقاضیان عمده پارچه اسپان توصیه می شود.
پارچه ها در بازار به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. پارچه هایی که شامل تار و پود بوده و بافت دارند.
  2. پارچه هایی که بدون بافت بوده و تار و پود ندارند.

اسپان باند که موضوع بحث ما در اینجاست، جزو پارچه های دسته دوم یعنی پارچه های بدون بافت بوده که این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده است.
خوشبختانه این پارچه به خاطر ساختار و قیمت مناسبی که دارد، در بسیاری از موارد کاربرد داشته و توانسته جایگزین خوبی برای پارچه و منسوجات بافت دار باشد.
در اولین بخش این تاپیک، مراحل تولید پارچه اسپان باند را برای شما بازگو خواهیم کرد تا شناخت بیشتری از ساختار کلی آن داشته باشید.

آشنایی با مراحل تولید پارچه های اسپان باند

تولید پارچه های اسپان باند بر خلاف پارچه هایی از قبیل تترون، ترگال و …، نیاز به دستگاه های ریسندگی و بافندگی ندارد. زیرا این پارچه ها هیچ گونه بافتی نداشته و باید تحت فشار و حرارت بالا تولید شوند.
در کارخانه تولید پارچه اسپان باند، دستگاهی به نام اکسترودر وجود دارد. این دستگاه مواد اولیه پارچه اسپان باند که مواد مصنوعی می باشد را دریافت کرده و تحت حرارت بالا، آن را به مواد مذابی تبدیل می کند.
در دستگاه اکسترودر، سوزن هایی تعبیه شده است که مواد اولیه مذاب با فشار از آن خارج شده و الیافی شبیه به الیاف فیلامنت را به وجود می آورد.
این الیاف وقتی به مقدار مشخصی رسید، توسط دستگاه هایی که دارای نیروی کششی هستند، مدام کش آمده و روی دستگاه حرکت می کنند تا خنک شوند.
زمانی که مواد اولیه خنک شد، ورقه هایی به وجود خواهد آمد که همان پارچه اسپان باند است. تنها لازم است پارچه های تولیدی به بخش برش انتقال داده شده تا در ابعاد مشخصی برش خورده و آماده بخش رنگرزی و تکمیل شوند.
بعد از اینکه روی پارچه ها پروسه رنگرزی و تکمیل انجام شد، نوبت به رول کردن پارچه های اسپان باند، بسته بندی و عرضه آن ها به بازار می رسد.
برای آشنایی بیشتر با جزئیات مراحل تولید پارچه های اسپان باند، بد نیست با مشاورین بخش تولید ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری در اینباره به دست آورید.

قیمت پارچه اسپان باند

بیشترین مصرف پارچه اسپان باند در کدام صنعت است؟

اگر بخواهیم از روی موارد مصرف، پارچه های اسپان باند را دسته بندی کنیم، باید بگوییم که به جمع بندی زیر خواهیم رسید:

  1. پارچه های اسپان باندی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد داشته و پارچه های اسپان باند بیمارستانی نامیده می شود.
  2. پارچه های اسپان باندی که در صنایع مختلف به کار گرفته می شده و پارچه اسپان باند صنعتی نامیده می شود.

در میان این دو نوع پارچه اسپان باند، پارچه های اسپان باند بیمارستانی دارای بیشترین میزان مصرف هستند. البته نمی توان پارچه های اسپان باند صنعتی را کم مصرف تلقی کرد، اما باید اعلام داشت که کارخانه های تولیدی تمرکز اصلی خود را بر روی پارچه های اسپان باندی قرار داده اند که دارای مصارف بهداشتی و درمانی است.
ممکن است بخواهید درباره موارد مصرف هر یک از این پارچه ها بدانید. پس مطالبی که در ادامه درج شده را حتماً مطالعه فرمایید:

  1. پارچه های اسپان باند بیمارستانی، همانطور که از نامشان مشخص است، پارچه هایی هستند که در زمینه های بهداشتی و درمانی کاربرد دارند. چه بسا بیمارستان هایی که قید استفاده از پارچه های ترگال و تترون را برای مصرف روزانه زده و این پارچه را جایگزین پارچه های بافت دار کرده اند. مثلاً در بیمارستان ها، اکثراً یونیفرم پرستار و پزشک، لباس بیماران، تجهیزات اتاق عمل، شان و گان بیمارستانی، کلاه، رویه کفش و مواردی از این قبیل را از پارچه های اسپان باند بیمارستانی می دوزند. بد نیست بدانید که پدهای بهداشتی، پوشک کودک و بزرگسال، پدهای آرایشی، لاک پاک کن ها و مواردی از این قبیل هم همگی از پارچه اسپان باند بیمارستانی هستند که کاملاً استریل و تمیز می باشد.
  2. اما پارچه های اسپان باند صنعتی، دارای گستره مصرف نامحدودی می باشند. مثلاً این پارچه ها در صنعت کشاورزی، گلخانه داری، دامداری، فیلتر سازی، راه و ساختمان، خودرو سازی، کارخانه تولید چای کیسه ای و … به کار گرفته می شود.

البته ناگفته نماند که چون پارچه های اسپان باند هم دارای نمونه یک لایه هستند و هم چند لایه آن توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شود، هر کدام موارد مصرف مختلفی داشته و نمی توان پارچه اسپان باند یک لایه را در همه این موارد بکار گرفت.

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه های یکبار مصرف

همانند پارچه های بافت دار، پارچه های بدون بافت یا همان اسپان باند هم دارای گرماژ و عرض مختلف هستند. جالب است بدانید که گرماژ و عرض پارچه های یکبار مصرف اسپان باند بسیار هم متنوع است و به همین دلیل، یکی از پارچه های مصرفی خاص به شمار می رود.
در این بخش اول درباره عرض های مختلف پارچه اسپان باند صحبت می کنیم. بد نیست بدانید که پارچه اسپان باند چون موارد مصرف مختلفی داشته و در هر مورد مصرف، متراژ خاصی از پارچه یکبار مصرف نیاز می باشد، عرض های گوناگونی از آن روانه بازار فروش شده تا در هنگام استفاده، میزان دور ریز و ضایعات آن به حداقل میزان ممکن برسد. در کل، پارچه اسپان باند یکبار مصرف را می توانید در عرض های زیر تهیه کنید:

  • عرض ۱۰۰ سانتی متر
  • عرض ۱۲۰ سانتی متر
  • عرض ۱۶۰ سانتی متر

گاهی دیده شده که توسط برخی از تولید کنندگان، عرض های ۳ متری از پارچه اسپان باند هم روانه بازار فروش گردیده که بیشتر مصارف بیمارستانی دارند.
بعد از عرض پارچه اسپان باند، نوبت به معرفی گرماژ آن می رسد. اما قبل از معرفی لازم دانستیم که منظور از گرماژ پارچه اسپان باند را برایتان بازگو کنیم. گرماژ در واقع همان وزن پارچه در عرض مشخص و طول ۱ متر است که در هر پارچه ای متناسب با تراکم بافت، میزان ضخامت و … متفاوت می باشد.
حال لازم به ذکر است که پارچه یکبار مصرف اسپان باند، دارای گرماژ مختلفی می باشد که از بین ۸ تا ۴۰۰ گرم متغیر است. بد نیست بدانید که گرماژ پارچه اسپان باند از ۸ تا ۲۰ به صورت یکی یکی بالا رفته و از ۲۰ تا ۴۰۰ به صورت ضریبی از ۵ افزایش پیدا می کند.

لازم به ذکر است که این گرماژ ۸ تا ۴۰۰ گرم پارچه اسپان باند، مختص یک نوع این پارچه نیست و همه انواع مختلف را در بر می گیرد. از پارچه های اسپان باند تک لایه گرفته تا پارچه های اسپان باند دارای دو، سه، چهار و پنج لایه.

قیمت پارچه اسپان باند

کالیته رنگی پارچه اسپان باند

کالیته رنگی پارچه اسپان باند، یک کالیته رنگی کامل است و تمامی تناژهای رنگی را در بر می گیرد. رنگ های رایجی از پارچه اسپان باند که در بازار موجود است به شرح زیر می باشد:

  1. سفید
  2. سبز پسته ای
  3. صورتی
  4. گلبهی
  5. آبی آسمانی
  6. سبز تیره
  7. آبی کاربنی
  8. زرد
  9. لیمویی

و رنگ های متنوع بسیاری از این قبیل. البته هر یک از این رنگ ها در برخی از مصارف، کاربرد خاصی دارند. مثلاً رنگ سبز تیره پارچه اسپان باند بیمارستانی، در اتاق عمل کاربرد دارد. شان و گان بیمارستانی که در بازار موجود است، عموماً از رنگ سبز تیره پارچه اسپان باند تولید می شود یا مثلاً لباس بیماران مرد، از پارچه اسپان باند آبی و لباس بیماران زن از پارچه اسپان باند صورتی تهیه می شود.
البته در نظر داشته باشید که بیمارستان های دولتی موظف به استفاده از این رنگ ها بوده و بیمارستان های خصوصی می توانند از رنگ های خاص و روپوش های دارای چاپ و نوشته استفاده کنند. اما در میان این رنگ ها، بیشترین میزان فروش پارچه اسپان باند به رنگ سفید اختصاص پیدا می کند.

بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف

چند سالی بود که بازار به پارچه اسپان باند و یکبار مصرف نیاز داشت. اما چون تولید این پارچه در ایران آنقدرها قوی نبود و یا میزان تولید کارخانجات پاسخگوی تمامی بازار نبود، باید هزینه زیادی صرف واردات این پارچه از کشورهای خارجی می شد.
اما خوشبختانه این روزها کارخانجات تولید کننده زیادی در کشور تاسیس شده که توانسته اند به کمک دستگاه های کاملاً به روز و پیشرفته ای که دارند، نیاز بازار داخلی را پاسخگو بوده و با افزایش سرانه تولید سالانه خود، بخشی از نیاز کشورهای دور و نزدیک را هم تامین نمایند.
در تهران، مشهد، تبریز، یزد، اصفهان، همدان و …، کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف وجود دارد. اما ممکن است در بین ده ها کارخانه تولیدی، شما به دنبال بهترین ها باشید. برای همین لازم است بدانید کارخانه خوب و برتری که در حوزه تولید پارچه های یکبار مصرف فعالیت می کند، بایستی در چه شرایطی مشغول به کار باشد:

  • این کارخانه نیاز دارد تا مرغوب ترین مواد اولیه را در خطوط تولیدی اش استفاده نماید.
  • دستگاه های کاربردی در کارخانه مذکور بایستی از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشد.
  • نیروهای انسانی و مهندسین فعال در کارخانه تولیدی بایستی دارای تجربه فوق العاده و تحصیلات عالی باشند.
  • در طول فعالیت، کارخانه مذکور بایستی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده باشد.
  • استانداردهاو نکات کلیدی تولید در کارخانه برتر بایستی به بهترین شکل رعایت گردد.

در زیر، برخی از کارخانه های تولیدی را به صورت مختصر و مفید نام می بریم:

  1. کارخانه تولیدی بافتینه
  2. کارخانجات اسپان باند لند
  3. شرکت تولیدی میلاد بی بافت ایرانیان
  4. کارخانه حریر بافت امیر
  5. شرکت تولیدی بادران ایساتیس
  6. کارخانه تولید کننده کاماش
  7. و کارخانه های دیگری نظیر این

اگر می خواهید بدانید که کدامیک از این تولیدی ها را بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف می دانند، لازم است به مواردی که ذکر شد توجه کرده و همچنین سطح کیفیت محصولات هر یک را مورد بحث و بررسی قرار دهید.

قیمت پارچه اسپان باند

ارزان ترین قیمت پارچه اسپان باند کجا عرضه می گردد؟

اگر بتوانید برای خرید پارچه اسپان باند به مراکز فروش مستقیم و بی واسطه سر بزنید، موفق خواهید شد تا ارزان ترین قیمت پارچه اسپان باند را تهیه نمایید.
مراجعه حضوری به کارخانه تولیدی برای خرید عمده پارچه اسپان باند، خود یک شیوه از خرید مستقیم و بدون واسطه است که خیلی مورد توجه کسانی قرار گرفته که در نزدیکی شان، کارخانجات تولید کننده برتری مشغول به فعالیت هستند.
اما حال تکلیف کسانیکه قصد خرید مستقیم داشته و یا امکان مراجعه حضوری به کارخانجات را ندارند چه می شود؟

چگونگی خرید مستقیم پارچه اسپان باند از درب کارخانه

گفته شد که می توانید حضوری به کارخانه پارچه مراجعه کرده و خرید مستقیم پارچه اسپان باند را از درب کارخانه با قیمتی استثنایی انجام دهید.
در صورتیکه شرایط لازم برای مراجعه حضوری را نداشتید، اصلاً نگران نباشید. زیرا تولیدی ما در فضای مجازی دارای یک سایت رسمی است که مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند را در اختیار شما قرار داده و کیفیت محصول را کاملاً تضمین می نماید.
پس درنگ نکرده و همین حالا برای خرید مستقیم پارچه با قیمت درب کارخانه اقدام کنید.

قیمت پارچه اسپان باند

شرکت پارچه پارادا ارائه دهنده بهترین پارچه های یکبار مصرف

شرکت پارچه پارادا که ارائه دهنده بهترین پارچه های یکبار مصرف با کیفیتی زبانزد و قیمتی باورنکردنی می باشد، با فراهم کردن راهکار خرید غیر حضوری برای مشتریان، باعث شده تا روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان آن افزوده شود.
خوشبختانه خرید از شرکت پارچه پارادا آنقدر آسان، بدون دردسر، سریع و کم هزینه شده که حتی دیگر افراد رغبت نکرده به صورت حضوری سری به کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف بزنند.
امکان ثبت سفارش در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز برای مشتریان ممکن بوده و به علاوه اینکه افراد می توانند بدون نیاز به استعلام موجودی، سفارش خود را ثبت نمایند.

مشخصات هر یک از انواع پارچه های اسپان باند در سایت رسمی شرکت پارادا ذکر شده که خرید را برای مشتریان عمده ای که به دنبال تهیه پارچه اسپان باند به صورت رولی و یا عدلی می باشند، آسان نموده است. پس برای یکبار هم که شده، سایت شرکت پارچه پارادا را برای خرید گزینش نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام