فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی فروش کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

نمایندگی فروش کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

کارخانه پارچه اسپان باند مسئول تولید و آماده سازی انواع پارچه های اسپان باند در حجم و تناژهای مختلف می باشد و آن را با قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.
همان طور که مستحضر هستید پارچه های اسپان باند، از دسته ی پارچه هایی می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد.
پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می دهد و از کاربردهای فراوان آن نیز بسیار بهره می برند.
همه ی ما تقریبا هرروز با این پارچه سر و کار داریم اما به خاطر نا آشنا بودن با آن فکر می کردیم این پارچه به کار ما نمی آید.
آیا با انواع پارچه های اسپان باند آشنایی دارید؟
در مورد موارد مصرف این پارچه ها تا چه میزانی آشنایی دارید؟
بازار فروش پارچه های اسپان باند یا یکبار مصرف را در ایران چگونه می بینید؟
از مصارف پارچه ی اسپان باند در صنعت پزشکی چه میزان اطلاعات دارید؟
آیا برای خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی نکاتی وجود دارند؟ آن نکات چه چیزهایی می باشند؟
در رابطه با کارخانه ی تولید پارچه ی اسپان باند بافتینه چه چیزهایی می دانید و محصولات آن به چه شکلی می باشند؟
پارچه اسپان باند تولید کارخانه ی بافتینه دارای چه نمایندگی هایی در ایران می باشد و به چه شکلی در حال فعالیت هستند؟

کارخانه پارچه اسپان باند

آشنایی با انواع پارچه های اسپان باند

شایان ذکر است تا بگوییم تمامی کارخانه های تولیدکننده ی پارچه های اسپان باند، در صدد هستند تا انواع آن را مورد تولید و عرضه قرار دهند.
زیرا هرچه جنس و تنوع یک کارخانه بیشتر باشد، آن کارخانه در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد بود و بر این باور می باشند که هر جنسی که بخواهند را می توانند از یک کارخانه تهیه کنند.
بنابراین همان طور که متوجه شدید هرچه اجناس تولیدی یک کارخانه و یا نساجی از تنوع بیشتری برخوردار باشد و یا کیفیت های گوناگونی را مورد تولید قرار دهد، خواهان و در نهایت فروش بالاتری را تجربه خواهد کرد.
معمول اسپان باندها را به صورت لایه ای تولید می کنند و بین یک لایه تا سه لایه هستند.
البته چهار لایه و حتی پنج لایه هم مشاهده شده است اما چیزی که به صورت عرف انجام می شود و بیشتر مشاهده شده است، یک تا سه لایه می باشد.
هرکدام از این ها خاصیت های متفاوتی دارند که سبب می شود افراد برای نوع کاری که با آن پارچه دارند، آن مدل خاص با تعداد لایه های مشخص را خریداری کند و مورد استفاده قرار بدهد.
به طور مثال اسپان باندهای چهار لایه معمولا از نفوذ انواع میکروب و باکتری به آن جلوگیری می نمایند و از آن در تولید ماسک، گان های جراحی و سایر مواردی که به بهداشت مربوط می شود استفاده می نمایند.
کارخانه پارچه اسپان باند تمامی انواع اسپان باندها را مورد تولید قرار داده و با توجه به نیاز مشتریان آن ها را به بازار عرضه می نماید.
چه مصارفی از پارچه های اسپان باند می کنند؟
موارد مصرف پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توان گفت تقریبا در تمامی صنایع از آن ها استفاده می کنند.
اگر مصارف این پارچه را در صنایع مختلف بخواهیم نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابل استفاده در صنایع پزشکی و بهداشتی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صافی های صنعتی
  • صنایع بسته بندی ها و کاور کردن ها
  • مورد استفاده در محیط زیست
  • در تولید موارد مصرفی خواب

همچنین موارد بسیار دیگری که به صورت متفرقه از آن استفاده می نمایند.
در صنایع فوق از پارچه های اسپان باند استفاده های فراوانی می شود به طوری که روز به روز بر میزان فروش آن افزوده می شود.
کارخانه ها تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند دانش و اطلاعاتشان را به روز نگه دارند و با استفاده از آن ها در جهت رشد و پیشرفت و همچنین بهبود کیفیت اسپان باندها تلاش روزافزونی می نمایند.

کارخانه پارچه اسپان باند معمولا انواع پارچه های اسپان باند را برای استفاده در تمامی وارد مصرف در صنایع گوناگون مورد تولید قرار داده و جهت عرضه ی مستقیم آن، به هر صنعتی به طور جداگانه ارسال می نماید.

کارخانه پارچه اسپان باند

بازار فروش پارچه یکبار مصرف در ایران

پارچه های یکبار مصرف که افراد و تولیدی ها آن ها را با عنوان اسپان باند می شناسند، بازار فروش خوبی دارند.
این پارچه ها با توجه به مصرف بالایی که در صنایع مختلف دارند و کاربردهای فراوانشان توانسته اند توجه عده ی زیادی را به خود جلب نمایند.
امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹، افراد به استفاده ی هرچه بیشتر از این پارچه های یکبار مصرف روی آورده اند.
پارچه هایی که در حال حاضر از آن بیشتر در تولید منسوجات پزشکی و بهداشتی در جهت کنترل و جلوگیری از همه گیر شدن آن ویروس استفاده می نمایند.
بنابراین می توان گفت در جامعه ی امروز ما، استفاده و بازار اصلی پارچه های اسپان باند در صنایع پزشکی و بهداشتی می باشد و دیگر تقریبا تمامی افراد با این پارچه ها آشنایی دارند.
همان طور که متوجه شدید پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باند با توجه به کاربردهای فراوانی که دارا هستند و درواقع مورد استفاده ی صنایع گوناگونی نیز قرار می گیرند، بازار فروش خوبی را در هر گرایشی خواهند داشت.
درواقع کارخانه دارها مخصوصا در حال حاضر که مصرف این پارچه روز به روز بیشتر از قبل می شود با خیالی راحت دست به تولید می زنند و به خوبی می دانند که پارچه ها را می توانند بفروشند.
در این میان نمایندگانی را انتخاب می کنند که توانایی فروش خوبی را دارا هستند تا با استفاده از آن ها هم بازار فروش بالاتری را تجربه کنند.
سبک فروش دیگری هم در این میان وجود دارد که به روش آنلاین و اینترنتی می باشد و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.
در این روش افراد به راحتی و در کسری از زمان نسبت به خرید خود اقدام نموده و به راحتی سفارشات خودش را تحویل می گیرد.
امروزه توجه زیادی به خریدهای انلاین می شود زیرا اکثرا ترجیح می دهند غیر حضوری خرید کرده تا بر طبق گفته ی وزارت بهداشت، رفت و آمد و ارتباطات کمتر شود تا زودتر بتوانند ویروس کرونا را مهار کنند.
بنابراین بر طبق گفته های بالا، اسپان باندها در بازار فروش اینترنتی هم سود خوبی برای فروشنده به وجود می آورند.
کارخانه پارچه اسپان باند خودش می تواند به راحتی تصمیم بگیرد که نوع فروشش بیشتر در کدامیک از موارد فوق باشد و یا حتی بازار فروشش را خودش انتخاب نماید تا بتواند میزان سودش را راحت تر تخمین بزند.

پارچه اسپان باند برای صنعت پزشکی

از پارچه های اسپان باند همان طور که پیشتر هم عرض کردیم در صنایع پزشکی استفاده های فراوانی می شود.
مهم ترین مورد استفاده از این پارچه در صنعت پزشکی و بهداشتی، تولید انواع ماسک و کلاه و روکش کفش و لباس های ضد کرونایی می باشند.
موارد مصرف این تولیدی ها بسیار بالا رفته است و افراد و مردم عادی هم به استفاده ی هرچه بیشتر از آن ها روی آورده اند.
از پارچه های اسپان باند در تولید دستمال های خیس و بهداشتی، زیرانداز و رواندازهای بیماران، لباس بیماران، لباس های اتاق عمل و جراحی، ساک های وسایل، رویه های بهداشتی پدهای مورد استفاده ی بانوان و پوشک بچه و همچنین تولید موارد بهداشتی دیگر بهره برده می شود.
پس همان طور که متوجه شدید مصرف پارچه ی اسپان باند در حال حاضر با توجه به بیماری موجود در دنیا، در صنایع پزشکی بسیار بیشتر از موارد مصرف دیگر این پارچه است.

چند نکته مهم قبل از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

لازم به ذکر است که بیان کنیم پارچه های متفاوتی با جنس های گوناگون وجود دارند که در مصارف بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.
یکی از این پارچه های، اسپان باند می باشد.
اسپان باندهای بیمارستانی با اسپان باندهایی که برای مصارفی مانند بسته بندی و کاور استفاده می شود کاملا متفاوت می باشد.
اسپان باندها ویژگی ها مشخصات خاصی دارند که عبارتند از:

  • وزن و گرماژهای اسپان باندها
  • عرض هر نوع از اسپان باند
  • طولی که هر رول پارچه اسپان باند دارا می باشد.
  • نوع رنگبندی هر پارچه اسپان باند

ویژگی های دیگری هم در این میان وجود دارند که سبب می شود افراد این پارچه های اسپان باند را به سایر پارچه ها ترجیح بدهند:

  1. ضد آب یا واتر پروف بودن اسپان باندها
  2. خاصیت آب گریز بودن آن ها
  3. خواص آب دوست بودن در آن ها
  4. آنتی یووی
  5. آنتی باکتریال
  6. لطافت پارچه های اسپان باند
  7. چاپ دار و ساده بودن انواع پارچه

دانستن ویژگی های فوق می تواند به شما در انتخاب اسپان باند مناسب کار و فعالیتتان کمک نماید.
درواقع یکی از نکات مهم قبل از خرید اسپان باند های بیمارستانی این است که ویژگی ها و مشخصات آن ها را به طور کامل بشناسید.
از دیگر نکات مهم خرید این است که ابتدا تصمیم بگیرید قرار است چه نوع محصولی را می خواهید با این پارچه ها تولید کنید سپس ویژگی های خاصش را بیان کرده و بر طبق الگویی که دارید، عرض پارچه ی مورد نظر را سفارش دهید.
رنگ پارچه های اسپان باند بیمارستانی هم از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه نمایید.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی را معمولا یا تولیدی های محصولات بیمارستانی سفارش می دهندو یا خود بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت مستقیم درخواست خودشان را به کارخانه ها و نساجی های تولیدی تحویل می دهند.

کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه و محصولات آن

در سر تا سر کشور کارخانه هایی وجود دارند که وظیفه ی تولید انواع پارچه ی اسپان باند را بر عهده دارند.
کارخانه هایی که تولیدات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می نمایند و فروش خوبی را تجربه می کنند.
کارخانه هایی در شهرهای بزرگ و شلوغ مانند همدان، کلاردشت، ملایر، یزد، اصفهان، تبریز، تهران هم اکنون در حال فعالیت و تولید می باشند.
کارخانه های معروفی در این میان وجود دارند که میزان تولیداتشان با سایر کارخانه ها فرق دارد و همه می خواهند با آن ها به رقابت بپردازند.
کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه یکی ازتمام کارخانه های تولید اسپان باند می باشد که توانسته است خود را به خوبی در بازار مورد معرفی قرار دهد.
این کارخانه با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و پیشرفته ترین آن ها، همچنین بهره برداری از متخصصین وپرسنل کار بلد در این کار، به خوبی از عهده ی وظایفی که بر گردنش است برآمده و مشتریان زیادی را با توجه به کیفیت بالای محصولاتش به دست آورده است.
مشتریان ثابتی که هرکدام سفارشات کلانی در این زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند درخواست می دهند و به راحتی توانسته اند از پس تمام آن ها بر بیایند.
این کارخانه انواع پارچه ها را مورد تولید قرار می دهد و در این میان پارچه های اسپان باند هم از جمله پارچه هایی می باشد که با کیفیت بسیار خوبی مورد تولید و عرضه قرار داده است.

کارخانه پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند بافتینه در ایران

هر کارخانه ای برای معرفی هرچه بیشتر خود و محصولاتش در هرجای کشور و هر شهری که توانسته است، نمایندگی هایی را نیز اعطا نموده است.
این اعطای نمایندگی هم شرایط خاصی دارد که هر کارخانه ای آن را متناسب با نوع نیاز خود و درخواست های مشتریان اعمال می نماید.
کارخانه اسپان باند بافتینه هم در سراسر ایران و علی الخصوص در شهرهای بزرگ و پر جمعیت نمایندگی هایی را افتتاح کرده است تا از طریق آن افراد و تولیدی ها بتوانند خریدی بهتر و راحت تر و همچنین از همه نظر به صرفه تر را تجربه نمایند.
نمایندگی هایی که صرفا با استفاده از نام تجاری کارخانه های معتبر و فروش محصولات اصل آن ها توانسته اند کار فعالیت خوبی داشته باشند و در عین حال سود خوبی را به دست بیاورند.

شما دیگر به راحتی می توانید از نمایندگی های معتبر نساجی بافتینه، تمامی محصولاتی که تقاضا دارید را خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل گرفته و مشغول به تولید محصولات نهایی بشوید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام