فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا از نمایندگی های معتبر عرضه و پخش امکان پذیر می باشد. جهت خرید پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت مناسب و در عرض و گرماژهای پرتقاضا با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.
پارچه اسپان باند جزء پارچه های بدون تار و پود است که در جهت تولید آن از هیچ گونه دستگاه ریسندگی و بافندگی استفاده نمی ‌گردد.
به کار بردن الیاف پلیمر موجب شده تا این پارچه ها با سرعت بالاتر و کیفیت مناسب تولید شوند که پس از پایان پروسه استفاده دوباره به خطوط تولید بر می‌گردند و قابلیت بازیافت دارند.
از مهمترین دلایلی که پارچه اسپان باند ارزان در بازار به فروش می رسد، نحوه تولید و ارائه آن به بازارهای فروش است که با ایجاد شرایط خرید پارچه یکبار مصرف در تناژ بالا به صورت مستقیم این پارچه با قیمت درب کارخانه عرضه می گردد.
جهت دریافت بهترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی می توانید از مراکز خرید پارچه یکبار مصرف پزشکی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم، استفاده کنید.

پارچه اسپان باند ارزان بی کیفیت است؟

پارچه اسپان باند ارزان

پارچه اسپان باند یک پارچه نبافته از پلیمرهای مختلف به دست آمده از پالایشگاه ها است که به دلیل داشتن مشخصات و ویژگی ‌های خاص موارد استفاده زیادی دارد.
عموماً پارچه های اسپان باند به دلیل شرایط تولید و نوع مواد اولیه به نسبت سایر پارچه های موجود در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار می باشند.
اما اگر برای شما هم این سوال به وجود آمده که پارچه اسپان باند ارزان بی کیفیت است؟ باید بگویم که به هیچ عنوان نمی ‌توان صحت این موضوع را تأیید کرد.
پارچه اسپان باند ارزان بی کیفیت نیست؛ بلکه به دلیل کم بودن هزینه های تولید این پارچه و در دسترس بودن مواد اولیه آن قیمت مناسب تری در بازار دارد.
پارچه های اسپان باند را با استفاده از دستگاه اکسترودر و با کمک پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ها تولید می کنند. پلیمرها به عنوان ماده اولیه در کارخانجات نساجی محسوب می ‌شوند، از محصولات داخلی بوده و برای خرید آنها نیاز به صرف هزینه های زیاد نمی باشد.
با کمک دستگاه اکسترودر می توان در مدت زمان کوتاه، متراژ زیادی از پارچه اسپان باند را با ضخامت های مختلف تولید کرد. زیرا امکان تولید این پارچه بدون استفاده از نخ و دستگاه ‌های بافندگی وجود دارد.
رنگ پذیری پلیمرها موجب شده تا با صرف هزینه کمتر پارچه های اسپان باند رنگی نیز تولید گردد. رنگ کردن پارچه های اسپان باند بدن نیاز به صرف وقت و چندین مرحله تکرار رنگ صورت می گیرد.
مسئله مهم دیگری که در مورد پارچه های اسپان وجود داشته امکان بازیافت این پارچه ها و بازگشت آنها به چرخه تولید است. پس از قرار دادن همه این عوامل در کنار یکدیگر در می یابیم که دلیل ارزان بودن پارچه های اسپان باند بسیار واضح و روشن می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند

در میان تمامی پارچه هایی که در صنعت نساجی تولید شده و به بازار ارائه می گردد، پارچه های اسپان باند از شهرت بالایی برخوردار بوده و کاربردهای فراوانی دارند.
روند تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای مختلفی مانند پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن و موارد دیگر استفاده می ‌شود که هر کدام از این پلیمرها پارچه هایی با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد تولید می ‌کند.
در حال حاضر در کارخانجاتی که دارای خطوط تولید پارچه اسپان باند بوده، بنا بر نیاز بازار و تقاضای مشتریان، پارچه های اسپان باند را در چندین عرض و گرماژ مختلف تولید می نماید. به طور معمول این پارچه ها در بازار از گرماژ ۱۰ گرم تا گرماژ ۴۰۰ گرم به راحتی قابلیت دسترس دارند.
اما همه کارخانجات نمی ‌توانند این گرماژ‌ها را در تنوع بالا تولید کنند و بر اساس نیاز مشتریان خود، چند نوع از گرماژ را در برنامه تولید قرار می دهند.
پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض نیز در تنوع بالایی تولید می شوند؛ اما بر اساس نیاز بازار چند عرض پر استفاده در کارخانجات تولید می گردد.
تا اینجا دریافتیم که پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی تولید شده که یکی از مهم‌ترین تفاوت ‌ها در پارچه های اسپان باند می توان به ویژگی آن اشاره نمود:

پارچه های اسپان باند آبدوست یا هیدروفیل

پارچه های آبدوست بگونه ای تولید می شوند که با قرار گرفتن در معرض رطوبت به سرعت مایعات را به خود جذب کرده و می تواند حجم زیادی از آب و مایعات دیگر را در خود نگه دارد.

پارچه های اسپان باند واترپروف یا آبگریز

پارچه های اسپان باند واترپروف به هیچ عنوان اجازه عبور آب و رطوبت را نمی دهد و در شرایط خاص برای محافظت از افراد می ‌توان از این پارچه استفاده نمود.

در بین این تنوع بالای پارچه های یکبار مصرف، دغدغه ‌های مهم خریداران انتخاب پارچه اسپان باند مناسب است که بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب کنند.
استفاده از راهنمای انتخاب بهترین پارچه اسپان باند کمک کرده تا بتوانید در شرایط مناسب تری پارچه ها را تهیه نمایید.
در واقع با استفاده از راهنمای تهیه پارچه اسپان باند گاهی اوقات مشتریان به طور کلی سفارشات خود را تغییر می دهند؛ زیرا متوجه می‌ شوند که از هر کدام این پارچه ها برای چه شرایط و محیطی می توان استفاده کرد.
در اینجا به چند نکته مهم اشاره می کنیم که با توجه به آنها امکان خریدهای بهتر انتخاب این پارچه کاملاً مناسب با شرایط استفاده فراهم می گردد که عبارتند از:
بررسی تعداد لایه های پارچه اسپان باند و انتخاب مناسب این لایه ها با توجه به شرایط و محیط استفاده از پارچه اسپان باند لازم است.
دقت به آنتی باکتریال بودن یا نبودن پارچه های اسپان باند اهمیت دارد؛ زیرا در مصارف پزشکی و مصارفی که این پارچه ها به شکل مستقیم با پوست بدن ارتباط داشته، باید کاملاً آنتی باکتریال باشند.
نوع آبدوست یا آبگریز پارچه های اسپان باند، متناسب با محیط استفاده از این پارچه ها باید انتخاب گردد.
داشتن ویژگی آنتی یو وی در واقع متناسب با محیط استفاده که قرار است از پارچه های اسپان باند در فضای باز یا در محیط های سربسته استفاده شود مورد توجه قرار می گیرد.
قابلیت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند در برخی از صنایع اهمیت زیادی دارد؛ زیرا باید آرم و لوگوی کارخانجات یا بیمارستان ها بر روی این پارچه ها چاپ گردد.
داشتن تنوع بالا در رنگ بندی و ثابت بودن رنگ به خصوص در هنگامی که برای البسه مورد استفاده قرار می گیرند مهم است.
ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند نیز یکی از عوامل مهم محسوب می ‌شود؛ زیرا در برخی از مسائل انعطاف ‌پذیری پارچه های اسپان باند و در برخی دیگر ضخامت آن اهمیت پیدا می کند.

گرماژ و عرض پرتقاضای پارچه اسپان باند کدام است؟

کارخانه پارچه اسپان باند

همان طور که گفتیم پارچه های اسپان باند در چندین عرض و گرماژ متنوع تولید می شوند که با توجه به شرایط و محیط مصرفی می توان مناسب ترین نوع پارچه را انتخاب و تهیه کرد.
پارچه اسپان باند جزء منسوجاتی بوده که موارد استفاده و کاربردهای گسترده آن در صنعت پزشکی است؛ به همین جهت باید در چندین عرض و گرماژ مناسب برای بخش های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی تولید گردد.
برای تولید پارچه های اسپان باند در گرماژ‌های متفاوت از ۱۰ گرم شروع شده و بر حسب اندازه های مشخصی این گرماژها افزایش پیدا کرده و تا ۴۰۰ گرم زیاد می شوند. همچنین برای تولید این پارچه ها در عرض های مختلف نیز بر اساس شرایط استفاده و نیاز از این پارچه ها می توان آنها را از ۶۰ سانتی متر تا عرض های دو متر و سه متر به راحتی تهیه نمود.
در اینجا به معرفی برخی از پراستفاده ترین عرض ها و گرماژ های پارچه های اسپان باند می پردازیم، تا با پرتقاضاترین این پارچه ها در بازار نیز آشنا شوید:
پارچه های اسپان باند با گرماژ ۱۷ تا ۲۵ گرم برای تولید ملحفه و زیرانداز در عرض های ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر و ۱۰۰ سانتی متر بیشترین موارد استفاده را دارند.
برای تولید ماسک که در شرایط حال حاضر جامعه به دلیل وجود ویروس کرونا موارد استفاده آن بسیار بیشتر از پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۲۵ تا ۳۵ گرم بسته به تعداد لایه ‌های پارچه و از عرض پرکاربرد از ۱۶۰ سانتی متر استفاده می شود.
از پارچه های اسپان باند با گرماژ ۳۸ تا ۴۰ گرم برای دوخت گان و شان جراحی به صورت سه لایه استفاده می کنند و مناسب ترین عرض از لحاظ اقتصادی نیز عرض ۱۶۰ سانتی متر می باشد.
پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۳۸ تا ۵۰ گرم برای تولید لباس بیمار آقا و خانم و با عرض ۱۶۰ سانتی متر کاربرد دارند.
از این پارچه اسپان باند با گرماژهای بالاتر از ۶۰ گرم برای دوخت انواع ساک های تبلیغاتی و ساک مناسب برای بیماران در عرض های مختلف با توجه به ابعاد و اندازه های ساک استفاده می کنند.
اما از پارچه های اسپان باند با گرماژ بالاتر در حدود ۹۰ گرم بیشتر برای تولید انواع کاور جسد و کاور مناسب دستگاه های صنعتی که متناسب با ابعاد و اندازه‌های دستگاه‌ها از عرض ۱۶۰ سانتی متر تا ۲ متر استفاده می ‌شود.

مزایای خرید پارچه یکبار مصرف در تناژ بالا چیست؟

بهترین پارچه اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف از پلیمرهای گوناگون تولید می شود که هر کدام از این پلیمرها می توانند ویژگی های خاصی در پارچه ایجاد کنند.
با توجه به بررسی پارچه های اسپان باند در می یابیم که این پارچه ها کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند؛ به همین جهت لازم است تا مراکز تولیدی، پارچه های اسپان باند را در تناژ بالا تهیه نمایند.
برای مراکز تولید کننده دو فاکتور مهم کیفیت و قیمت مورد توجه است که پس از پیدا کردن پارچه هایی با کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای آنها بپردازند.
بهترین راه حل برای دسترسی به پارچه اسپان باند ارزان و خرید پارچه ها در تناژ بالا با انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم است.
با انتخاب مراکز خرید پارچه یکبار مصرف که شرایط تهیه پارچه ها در تناژهای بالا را به وجود آورده اند، مزایای زیادی برای خریدار وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • دسترسی و تنوع بالای پارچه ها از لحاظ عرض، گرماژ و رنگ بندی
  • امکان خرید پارچه های اسپان باند به صورت هیدروفیل یا واترپروف
  • دسترسی به برندهای مطرح تولید کننده و امکان خرید پارچه های مورد نظر
  • امکان دریافت کالیته رنگ بندی به صورت رایگان و انتخاب رنگ و گرماژ متناسب با نیاز

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی برای افرادی که قصد خرید این پارچه‌ ها را دارند اهمیت زیادی پیدا می کند؛ زیرا در حجم خرید نهایی آنها تأثیر می گذارد.
معمولاً پارچه های اسپان باند بیمارستانی را به صورت آنتی باکتریال تولید می نمایند، تا در محیط پر خطر بیمارستان بتوان بدون هیچ نگرانی از این پارچه ها استفاده کرد که این ویژگی بر قیمت نهایی پارچه مؤثر است.
اغلب مراکز تولیدی ترجیح می‌ دهند تا پارچه اسپان باند ارزان اما با کیفیت بالا تهیه کنند که بتوانند محصولات خود را مناسب تر به بازار ارائه دهند.
عوامل مختلفی می ‌توانند بر تهیه لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی تأثیر بگذارند که در این بخش به مهمترین آنها می پردازیم:

  • نوع پلیمر مورد استفاده در روند تولید
  • عرض و گرماژ پارچه اسپان باند
  • تراکم بافت و کیفیت پارچه های یکبار مصرف
  • تعداد لایه های پارچه
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده

خرید پارچه یکبار مصرف پزشکی زیر قیمت بازار

یکی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند، استفاده از آنها در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی است.
به همین جهت خرید پارچه یکبار مصرف پزشکی زیر قیمت بازار جزء اهداف تمامی تولیدی های مرتبط با منسوجات بیمارستانی و مدیران بیمارستان ها می باشد.
این مجموعه با ارائه پارچه اسپان باند ارزان قیمت شرایط خرید را برای این مراکز آسان ‌تر کرده است؛ زیرا واسطه ها را از معاملات خود کاملاً حذف بوده و پارچه ها را از درب کارخانجات تولید کننده به مقصد مصرف ‌کننده ارسال می کند.

کاهش هزینه های حمل و نقل تأثیر زیادی در کاهش قیمت نهایی این پارچه‌ها می‌گذارد و به همین جهت می توانید با خیال راحت پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا را با قیمت ارزان تهیه نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام