فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند تهران با قیمت باورنکردنی

خرید پارچه اسپان باند تهران با قیمت باورنکردنی

خرید پارچه اسپان باند و پارچه رومبلی کتان با قیمت باور نکردنی از طریق این مرکز فروش به راحتی قابل دسترس می باشد. در صورتی که به حجم عمده این محصول نیاز دارید می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرید.

با صنعت منسوجات بی بافت آشنایی دارید؟

منسوجات بی بافت چیست؟

مواد مورد استفاده در روند تولید آن ها کدامند؟

موارد استفاده و کاربرد محصولات تولید شده بی بافت در کدام صنایع وجود دارد؟

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که با منسوجات بی بافت آشنایی کاملی ندارید و نمی دانید که این منسوجات چگونه تولید می شوند و در روند تولید آن ها از چه مواد اولیه استفاده می شود بهتر است تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

منسوجات بی بافت شبکه‌ ای از الیاف منظم و غیر منظم هستند که با کمک اصطحکاک و یا اتصال و پیوستگی به وجود می آیند.

در روند تولید این پارچه ها از هیچ گونه الیاف تار و پود و یا اتصال و دوخت استفاده نمی شود بلکه تمامی روند تولید پارچه با استفاده از الیاف کوتاه و بلند، فیلامنت با کمک دستگاه های تحت وب انجام می پذیرد.

خوب است بدانیم که برای تولید این پارچه ها دیگر نیاز نیست که الیاف را تبدیل به نخ کرده و در طی عملیات های ریسندگی و بافندگی پارچه تولید شود، بلکه به شکل مستقیم از الیاف برای تولید پارچه ها استفاده می کنند.

خواص و ویژگی های پارچه های اسپان باند و منسوجات نبافته تا حد زیادی ارتباط به نحوه تکمیل نهایی آنها دارد.

پلیمرهای خاصی که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند مانند کاغذ خاصیت ریسندگی ندارند و به صورت الیاف کوتاه به کار می روند.

در کارخانجات پس از اینکه الیاف فیلامنت را با روش های مختلف در کنار یکدیگر قرار دادند به دلیل نبود نیروهای اصطحکاک در روند تولید آن لازم است تا روند استحکام بخشی به این پارچه ها صورت بگیرد.

 این عملیات برای تثبیت خواص نهایی پارچه نقش تاثیرگذاری دارد، با کمک گرفتن از فعل و انفعالات شیمیایی و یا پیوند دهنده های مکانیکی و یا استفاده از سیستم های حرارتی می توان این پارچه ها را مستحکم کرد.

منشا تولید پارچه های اسپان باند معمولاً ضایعات می باشد، به همین سبب امکان تولید این پارچه در حجم های گسترده با صرف هزینه های کمتر به وجود آمده است.

به طور کلی سیستم تولید منسوجات بی بافت به دلیل کاربردهای فراوان تولید بسیار بالا و عملکرد خوب این پارچه ها نسبت به منسوجات سنتی توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

زیرا هر روزه کاربرد های جدیدتری از این منسوجات کشف شده و به دلیل انطباق پذیری بالایی که این پارچه با خواسته‌ های روز افزون و زندگی مدرن امروزی دارد بسیاری از افراد به سمت تولید این محصولات رفته اند.

در سالهای اخیر رشد تولید منسوجات بی بافت گسترش زیادی پیدا کرده و در جنبه های زندگی شخصی و صنعتی نقش گسترده‌ ای دارد.

در اینجا به برخی از منسوجات پر استفاده در بخش‌ های مختلف جامعه اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • مورد استفاده در تولید محصولات بهداشتی و نظافتی
  • در بخش ‌های فنی و مهندسی و بخش های عمران و ساختمان سازی
  • در روند تولید لوازم خانگی مختلف
  • در صنایع خودروسازی
  • همچنین برای تولید فیلتراسیون
  •  در بخش پوشاک و بسته بندی

همان طور که گفته شد موارد استفاده و کاربرد منسوجات نبافته محدود به پارچه های یکبار مصرف نمی باشد بلکه در بخش ‌های مختلف این صنعت به راحتی می‌ تواند جایگزین اقلامی مانند پلاستیک، کاغذ و بسیاری از موارد دیگر باشد. 

در بخش پوشاک و بسیاری از موارد دیگر مانند تولید سقف ژئوتکستایل و یا کفپوش ها نیز کاربرد دارد.

موارد ذکر شده تنها گوشه کوچکی از کاربردهای فراوان این پارچه محسوب می‌ شود، روند تولید این نوع پارچه ها موجب شده تا این محصولات با ویژگی ‌های خاص به دست بیایند.

خرید پارچه اسپان باند تهران

پارچه اسپان باند بی بافت چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما می دانیم که در محیط اطراف ما به طور دائم از پارچه های اسپان باند استفاده می شود اما ممکن است که برخی از افراد با این پارچه ها آشنایی کامل نداشته باشند به همین جهت این پارچه ها از دید مخفی می مانند.

با توجه به نحوه تولید و ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارند موارد استفاده و کاربرد آنها بسیار گسترده است و تقریباً در بخش ‌های مختلفی از صنایع و جوامع امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

با بررسی دقیق ویژگی های پارچه های اسپان باند بی بافت به دلایل استفاده های متعدد آن پی می بریم از جمله:

  • این پارچه ها در برابر آتش و حرارت مقاومت بسیار خوبی دارند.
  • قابلیت تنفس در این پارچه ها موجب شده تا موارد استفاده از آن گسترش پیدا کند.
  • به دو شکل جاذب آب و مقاوم در برابر جذب آب تولید می شوند.
  • در برابر نور مقاومت خوبی دارد.
  •  به راحتی قابل شکل گیری و قالب گیری است.
  • دارای الیاف نرم و لطیف است.
  • از ساختار پایداری برخوردار می باشد.
  • در برابر برش از مقاومت خوبی برخوردار است.
  • به عنوان یک پارچه دافع حشرات کاربردهای زیادی دارد.

خوب است بدانید که تمامی ویژگی های نام برده شده به خصوص برخی از ویژگی هایی که در تضاد با یکدیگر هستند نمی‌ تواند در یک پارچه قرار بگیرد. به همین سبب پارچه های اسپان باند در چند نوع و مدل تولید می شود، که هر کدام مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های خاص را در بر دارد.

در صورتی که پارچه های اسپان باند را مناسب برای فضاهای بهداشتی و درمانی تولید کنند، تمام این پارچه ها به صورت کاملاً آنتی باکتریال و ضد حساسیت تولید می‌شود تا در روند استفاده از این پارچه ها هیچ گونه مشکلی برای مصرف کنندگان آن به وجود نیاید.

 

تفاوت پارچه اسپان باند و ملت بلون

پارچه ملت بلون نیز مانند اسپان باند یکی از منسوجات بی بافت است که از ظرافت بیشتری برخوردار می باشد و قدرت نفوذ ناپذیری بالای این پارچه در برابر مایعات آن را به پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت تبدیل کرده است.

می ‌دانیم که ماده اولیه برای تولید همه پارچه های نبافته یکبار، مصرف مواد پلیمری می باشد و تقریباً اکثر خواص این دو پارچه با یکدیگر شبیه هستند.

تقریباً تمامی تجهیزات و اپراتورها برای تولید پارچه های اسپان باند و ملت بلون یکسان و مشابه می باشد. اما در فرایند تولید این دو پارچه دو تفاوت عمده وجود دارد که با بررسی این دو تفاوت به راحتی به تفاوت های گسترده این پارچه ها پی می برید. این دو عامل عبارتند از:

  1. دما و حجم هوایی که در روند نوار کردن الیاف فیلامنت و رشته های به دست آمده از مواد مذاب مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. فضایی که رشته ها مورد کشش قرار می گیرند و نیروهایی که بر این الیاف برای نازک شدن اعمال می‌شوند متغیر می باشد.

در روند تولید پارچه‌های ملت بلون مقدار زیادی از هوا با دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرد تا به راحتی بتواند این الیاف که پس از ذوب پلیمرهای مخصوص تولید شده‌ اند کاملا نازک شوند.

 اما در فرآیند تولید پارچه های اسپان باند حجم هوای کمتری استفاده می ‌شود و این الیاف پس از اینکه مقداری از حرارت افتادند تحت کشش و نازک شدن قرار می گیرند.

در فرآیند تولید الیاف مناسب برای پارچه های ملت بلون نیروهای نازک کردن در نوک قالب مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 اما برای پارچه های اسپان باند پس از خروج الیاف و گذشت مدت زمانی این کار را انجام می دهند.

خرید پارچه اسپان باند تهران

مقایسه نرخ قیمت پارچه اسپان باند در بازار امروز و گذشته

پارچه های اسپان باند به شکل امروزی و استفاده گسترده از آنها در چند دهه اخیر وارد بازار شده‌ اند.

مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها پلیمرهای خاصی است که از پالایشگاه‌ های نفتی تهیه می شود.

در ابتدای ورود پارچه های اسپان باند به بازار به دلیل نبود مواد اولیه مورد نیاز به شکل درست و استاندارد و همچنین نداشتن دستگاه‌ های مناسب برای تولید این محصولات لازم بود تا این پارچه ها به شکل وارداتی تهیه شوند.

هزینه های مربوط به حمل و نقل و هزینه‌ های مربوط به گمرکات موجب می‌ شد تا این پارچه‌ ها با قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان برسد.

کم بودن پارچه در بازار و وارداتی بودن آن موجب شده بود که قیمت این محصول در بازار ارزش بالایی پیدا کند.

اما در بازار امروز به دلیل وجود مواد اولیه استاندارد و باکیفیت به وفور و همچنین وارد کردن تکنولوژی ساخت این پارچه ها به کشور موجب شده تا کارخانجات متعددی اقدام به تولید این محصول بنمایند.

با تولید گسترده پارچه های اسپان در داخل کشور و همچنین وجود مواد اولیه داخلی امکان عرضه این محصول با قیمت های مناسب تر به وجود آمده است.

پس با مقایسه نرخ قیمت پارچه اسپان باند در بازار امروز و بازار گذشته در می یابیم که در حال حاضر امکان دسترسی به این محصول در تنوع بالا تر و قیمت مناسب تر وجود دارد.

زیرا در حال حاضر این پارچه ها در کارخانجات داخلی تولید می‌ شود و به همین سبب به راحتی می ‌توان این محصول را در تنوع بالا در بازار عرضه کرد. اما در سال های قبل به دلیل وارداتی بودن آن واردکنندگان تلاش می ‌کردند تا موارد پر استفاده از این پارچه ها را به کشور وارد کنند.

 

چگونه پارچه اسپان باند خوب و ارزان بخریم؟

برای اکثر خریداران قیمت پارچه های اسپان باند اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا در خریدهای عمده تفاوت قیمت ‌های ناچیز نیز مورد توجه است.

برای خرید پارچه اسپان باند خوب و ارزان بهتر است تا این پارچه ها را از طریق مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه در حجم و تناژهای بالا خریداری کنید.

بازار های خرید و فروش پارچه های اسپان باند بسیار متنوع هستند و با انتخاب مراکز معتبر عرضه این محصولات می توانید همزمان از کیفیت و قیمت این محصول اطمینان داشته باشید.

معمولاً کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند جزء بهترین مراکزی هستند که می ‌توان به شکل عمده این محصولات را با کیفیت خوب و قیمت ارزان تهیه کرد.

در صورتی که به این کارخانجات دسترسی نداشته باشید می توانید از طریق مراکز پخش عمده و نمایندگی‌ های معتبر که در شهرهای مختلف وجود دارند اقدام به تهیه این محصول کنید.

 

شرکت عرضه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید

با توجه به استقبال گسترده ای که از پارچه‌ های یکبار مصرف بیمارستانی شده به خصوص در حال حاضر به دلیل شرایط ویروس کرونا از این پارچه به شدت استفاده می کنند.

پس لازم است تا هر روزه تولیدات جدیدی از این پارچه به بازار ارائه گردد.

شرکت عرضه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تلاش می کند تا تولید جدید کارخانجات را برای عرضه به مراکز درمانی ارائه دهد.

در صورتی که برای مراکز تولیدی و کارگاهی به حجم عمده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید نیاز دارید با انتخاب این شرکت عرضه می توانید این محصول را در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب تر تهیه کنید.

خرید پارچه اسپان باند تهران

مزیت خرید پارچه اسپان باند تهران به صورت آنلاین

در حال حاضر راه های زیادی برای خرید پارچه اسپان باند و پارچه مبلی میکروفایبر وجود دارد. که هر کدام می‌تواند دارای مزایا و معایب خاص خود باشد.

خریداران بهتر است تا با بررسی دقیق مزایا و معایب روش های خرید بهترین راه حل را مناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

خرید پارچه اسپان باند تهران به صورت آنلاین از طریق مراکز معتبر می تواند مزایای بسیار زیادی برای خریدار در پی داشته باشد.

برخی از مزایای خرید پارچه اسپان باند در تهران به صورت آنلاین عبارتند از:

  •  دسترسی راحت و بدون دغدغه به تنوع بالای این پارچه ها
  •  امکان ثبت سفارش بدون طی کردن مسیر های طولانی و صرف هزینه
  • امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری
  • پرداخت هزینه‌ های مناسب‌ تر به دلیل کاهش بسیاری از هزینه ‌های جانبی
  • حذف کامل واسطه ها از معاملات

ارسال بهترین پارچه های اسپان باند با رنگبندی متنوع

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند را در کارخانجات تولیدی با تنوع بسیار بالا در رنگبندی ارائه می دهند، بهترین پارچه های اسپان باند با رنگ بندی متنوع، موارد استفاده و کاربرد های فراوانی دارند.

از رنگ بندی های زیاد برای مصارف مختلفی می توان استفاده کرد که دسترسی به این تنوع بالا در همه مراکز عرضه امکان پذیر نمی باشد.

خرید پارچه اسپان باند تهران در تنوع بالای رنگ بندی امکان استفاده بیشتر از این پارچه در مصارف مختلف را به وجود می ‌آورد.

با انتخاب این مرکز می توانید از ارسال بهترین پارچه های اسپان با رنگ بندی های متنوع اطمینان حاصل کنید، زیرا این مرکز فروش با ارتباطات گسترده خود با کارخانجات مختلف تولید کننده پارچه های اسپان باند، این محصولات را در تنوع بالا عرضه می کند.

در صورتی که به دنبال ارسال بهترین پارچه های اسپان باند در تنوع رنگ بندی در کمترین زمان ممکن هستید همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام