فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار

آیا می دانید که بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار، دارای چه ویژگی هایی است و از کجا می توان، خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را انجام داد؟ این پارچه، اصولا برای دوخت لباس بیمارستانی استفاده می شود و به طور اختصاصی برای این کار به تولید می رسد. درست است که کارخانجات بسیاری در ایران، اقدام به تولید این پارچه کرده اند. اما تمامی آنها از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و مناسب دوخت البسه بیمارستان نخواهند بود. بنابراین، اگر به عنوان تولید کننده پوشاک بیمارستانی و تاجر، قصد خرید بهترین پارچه فلامنت بیمارستانی را دارید، حتما این مقاله از پارادا را تا انتها به مطالعه کرده تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

مشخصات پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی چیست؟

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، تشکیل شده از دو الیاف پنبه و فلامنت است. این پارچه از طرح های متفاوتی برخوردار بوده و رنگ های متنوعی هم دارد. طرح پارچه از نوع چاپی می باشد و در عرض ۱۵۰ سانتی متر در طاقه های ۴۰ متری، عرضه می شود. گرماژ این پارچه حدود ۱۶۰ بوده و می توان گفت که این میزان، بسیار مناسب و استاندارد است. مشخصات و مزایای این پارچه، موجب شده تا بیمارستان ها از پارچه فلامنت پنبه طرح دار برای دوخت و تولید لباس، روتختی و روبالشتی های خود استفاده نمایند.

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، کارخانجات بسیاری در حال تولید پارچه فلامنت پنبه طرح دار هستند و این قضیه، خریداران را دچار گمراهی و سردرگمی می کند و این سوال برایشان مطرح می شود که ” بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار کدام است و از کجا و به چه طریقی این پارچه را تهیه کنم؟” به طور کلی، کیفیت پارچه باید مرغوب باشد اما این موضوع، زمانی از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود که شما تولید کننده و صادر کننده این پارچه باشید و باید پارچه فلامنت پنبه طرح دار را در بهترین کیفیت خریداری نمایید. پس باید در مورد مشخصات بهترین نوع این پارچه، اطلاعاتی را به دست آورید تا بتوانید نوع اصل و اورجینال این پارچه را شناسایی و آنرا خریداری نمایید. برخی از ویژگی های بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

  • کیفیت هر پارچه ای، حرف اول را در خرید و انتخاب آن پارچه می زند. بهترین پارچه فلامنت طرح دار نیز از بالاترین درجه کیفیت برخوردار است و دوام بسیار بالایی دارد. از این رو برای دوخت لباس های بیماران، کاملا مناسب و ایده آل می باشد.
  • این پارچه دارای لطافت و نرمی دلپذیری است و هیچ گونه اذیتی را برای بیماران به وجود نمی آورد.
  • وزن این پارچه سبک بوده و از گرماژ استانداردی برخوردار است.
  • یکی از ویژگی های بهترین نوع این پارچه این است که کشسانی و قدرت ارتجاعی بالایی دارد.
  • رنگ پارچه اصل فلامنت پنبه طرح دار، کاملا ثابت بوده و تحت هیچ شرایطی، دچار تغییر و ادغام رنگ نخواهد شد.
  • می توان گفت یکی از دلایل مهم انتخاب این پارچه برای دوخت لباس بیماران، حساسیت زا نبودن آن است. در واقع، بیماران بسیاری در بیمارستان هستند که با مشکلات پوستی و اگزما، دست و پنجه نرم می کنند و جنس لباس آنها باید کاملا سیف و ایمن باشد. این پارچه نیز کاملا مناسب برای این افراد می باشد و حتی برای کودکان و نوزادان نیز مناسب است.
  • آبرفت نداشته و به هیچ عنوان دچار تغییر سایز یا شل شدگی نمی شود.
  • طرح های این پارچه چاپی است و بر اثر شست و شو، اتو کشی و غیره از بین نخواهد رفت و کاملا ثابت می باشد.

 

مشخصات پارچه فلامنت پنبه طرحدار

 

قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار چقدر است؟

اطلاع از قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار برای تولیدکنندگان، فروشندگان، تاجرین و به طور کلی، افرادی که در زمینه تجارت این پارچه فعالیت می کنند، بسیار مهم است. چرا که باید این پارچه را به صورت عمده و انبوه خریداری نمایند و باید از جایی خرید خود را انجام دهند که قیمت و هزینه مناسب و ارزانی را پرداخت کنند که سود بیشتری را کسب نمایند. بنابراین، پیدا کردن مرکزی که بهترین نوع این پارچه را با قیمتی ارزان و مناسب به شما عرضه کند از اهمیت بالایی برخوردار است.
اما قبل از آن، باید بدانید که چه عواملی موجب افزایش یا کاهش کلی قیمت پارچه فلامنت طرح دار می شود. به طور کلی، هر چه کیفیت این پارچه بالاتر رود، قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود. همچنین، نوع طرح، رنگ و قواره پارچه نیز در تعیین قیمت آن، نقش مهمی دارند. در آخر نیز، مهمترین عامل در قیمت این پارچه، نحوه خرید آن (حضوری و اینترنتی)، خرید مستقیم از تولید کننده و نمایندگی یا خرید از بازار است. اگر شما خرید خود را از نمایندگی این پارچه انجام دهید، قیمت بسیار ارزان تری را پرداخت خواهید کرد و این برای شما به صرفه تر خواهد بود.

راهنمای خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار به صورت اینترنتی

شما می توانید خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام دهید. هر ۲ راه خرید از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند و افراد بر اساس شرایطی که دارند، یکی از این دو روش خرید را انتخاب می کنند. خرید اینترنتی، می تواند در وقت و هزینه رفت و آمد شما، صرفه جویی کند و امکان خریدی آسان و سریع تری را برای شما به ارمغان بیاورد. با این حال، انتخاب نادرست سایت فروش آنلاین پارچه، موجب تجربه ای تلخ در خرید می شود. بنابراین، اگر قصد خرید اینترنتی را دارید، باید نکات مهمی را رعایت کنید و در انتخاب سایت مورد نظر، نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا بهترین پارچه را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت:

  • این سایت و فروشگاه آنلاین، باید توانایی فروش عمده و ارسال به تمام نقاط کشور را داشته باشد.
  • پارچه هایی با کیفیت و مرغوب را تهیه و عرضه نماید.
  • پاسخگویی سریع و به موقعی داشته باشد و در کمترین زمان، سفارشات مشتریان را ارسال کند.
  • دارای نمایندگی فروش و توزیع پارچه بوده و با کارخانجات تولیدی در ارتباط باشد.
  • امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای متقاضیان و خریداران، فراهم نماید.
  • محصولات خود را با قیمتی مناسب و ارزان به فروش برساند.

 

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرحدار

 

خرید از بهترین مرکز فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

هدف از  این مقاله، این بود که شما بتوانید بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار را شناسایی کرده تا مرکزی معتبر، اقدام به تهیه آن نمایید. اکنون، شما می توانید از سایت پارادا، بهترین مرکز فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، خرید این پارچه را انجام داده و این محصول را در بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت، تهیه کنید.
این مرکز، نمایندگی فروش و توزیع پارچه بوده و تمامی محصولات خود را مستقیما از برترین کارخانه های تولید پارچه، تامین می کند. از این رو، کیفیت پارچه های موجود در مرکز پارادا، کاملا تضمین شده می باشد و قیمت آنها نیز بسیار ارزان و مناسب است. پس فرصت را از دست ندهید و با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در خرید پارچه مورد نظر خود، راهنمایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت جدید

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت جدید، می تواند در بازارهای پر از تبلیغات …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام