فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در این مجموعه در مقایسه با کیفیت عالی و درجه یک آن بسیار ارزان و باور نکردنی است. جهت آشنایی بیشتر با انواع پارچه اسپان باند و خصوصیات آنها و اطلاع از نحوه خرید آن به این وب سایت مراجعه نمایید.
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی و دیگر انواع پارچه ها در بازار در چه رنجی است؟ شما چقدر با انواع پارچه های موجود در بازار آشنا هستید؟ معیار شما برای انتخاب پارچه کدام است؟ آیا تاکنون اسم پارچه اسپان باند را شنیده اید؟ چقدر با این نوع پارچه آشنا هستید؟ اگر از افراد متخصص و پارچه شناس هستید به قدری کافی با خصوصیات و کاربردهای اسپان باند آشنایی دارید و بدون شک خودتان هم از مشتریان پروپاقرص این نوع پارچه هستید.
اما اگر از دسته افرادی هستید که اطلاعات چندانی در مورد پارچه اسپان باند، خصوصیات و مصارف آن ندارید و قصد دارید راجب آن اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این صفحه ما قصد داریم به معرفی کامل پارچه اسپان باند بپردازیم. شما خواننده گرامی بعد از خواندن این مقاله می توانید به تمامی سوالات زیر پاسخ دهید:

  • پارچه اسپان باند چیست و انواع آن کدام است؟
  • اسپان باند چه خصوصیات و برتری هایی نسبت به دیگر پارچه ها دارد؟
  • این پارچه برای چه مصارفی قابل استفاده است؟
  • نرخ قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار چگونه است؟
  • از کجا می توان پارچه اسپان باند را با کیفیت مناسب و قیمت بصرفه خریداری کرد؟

معرفی پارچه اسپان باند

اگر صاحب تولیدی هستید و به دنبال یک پارچه بسیار مناسب و باکیفیت و بصرفه (از لحاظ اقتصادی) هستید بهترین گزینه برای شما همان پارچه اسپان باند است. قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در حال حاضر بسیار مناسب و مشتری پسند می باشد.
اسپان باند برای خیلی از مردم واژه ی ناآشنا و غریبی است و به احتمال زیاد اولین سوالی که بعد از شنیدن آن به ذهنشان می رسد این است که اسپان باند چیست؟ باید بگوییم حتی افرادی هم که اطلاعاتی در مورد اسپان باند ندارند و با آن ناآشنا هستند بارها و بارها به شکل های مختلف از این پارچه استفاده کرده اند متنها فقط با نام و مشخصات آن آشنا نیستند.
حالا به همان سوال اصلی خواننده بپردازیم، اسپان باند چیست؟ اسپان باند در اصل یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که توسط کارخانجات نساجی در داخل و خارج از کشور با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته تولید می شود. جنس و ساختار اسپان باند به چه شکل است؟ جالب است بدانید که جنس پارچه اسپان باند برخلاف سایر پارچه های موجود در بازار از نخ نیست بلکه جنس آن از الیاف هایی می باشد که از پلیمرهایی مثل پلی اتیلن و پلی آمید به دست می آیند. این الیاف های مصنوعی با استفاده از روش های مختلف از جمله مکانیکی و شیمیایی در کنار هم قرار می گیرند و به یکدیگر متصل می شوند و به این ترتیب پارچه اسپان باند تولید می شود.
اسپان باند در رنگ های متنوعی مثل آبی، سبز، سفید و … موجود است. هر کدام از این رنگ ها طرفداران زیادی دارد و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند. کارخانجات نساجی پارچه اسپان باند را در گرماژهای مختلفی تولید می کنند. منظور از گرماژ همان وزن پارچه است که در اندازه های ۳۰ گرمی، ۶۰ گرمی و ۹۰ گرمی در بازار موجود است. از دیگر تفاوت مدل های اسپان باند می توان به تعداد لایه های آن اشاره کرد. این پارچه در مدل های یک لایه، دو لایه و سه لایه به بازار عرضه می شود که هر کدام از آنها بسته به ضخامتی که دارند برای کاربردهای خاصی مناسب می باشند.
در پاراگراف های بعدی شما را با خصوصیات و کاربردهای اسپان باند و نرخ قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

 

پارچه اسپان باند ارزان

 

خصوصیات و ویژگی های پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین پارچه های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد توانسته است توجه خیلی از مشتریان را به خود جلب کند. این ویژگی ها کدامند که اسپان باند را از سایر پارچه ها متمایز کرده است. در اینجا به معرفی چند مورد از خصوصیات پارچه اسپان باند می پردازیم:

  • پارچه اسپان باند در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود.
  • اسپان باند در گرماژهای مختلف ۳۰ گرمی، ۶۰ گرمی، ۹۰ گرمی در بازار موجود است.
  • زمانی که برای تولید این پارچه در کارخانه صرف می شود نسبت به سایر پارچه ها بسیار کمتر است.
  • قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی ارزان و مناسب است.
  • جنس این پارچه بسیار نرم و لطیف است و حساسیت زا نمی باشد.
  • وزن اسپان باند بسیار سبک است و پوشیدن لباس های دوخته شده از این پارچه مانع انجام فعالیت های فرد نمی شود.
  • اسپان باند با محیط زیست سازگار است.
  • دارای ویژگی ثبات رنگ است، یعنی بر اثر شستشو و تماس با مواد شوینده رنگ آن کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • استحکام بالایی دارد و برابر پارگی مقاوم است.
  • دارای خاصیت آب گریز یا آب دوست بودن می باشد.

اسپان باند برای چه مصارفی به کار گرفته می شود؟

پارچه اسپان باند به دلیل ویژگی های خوبی که دارد توانسته است به تمامی صنایع ورود پیدا کند و به همین جهت روز به روز میزان تقاضا برای خرید پارچه اسپان باند در حال افزایش است. اسپان باند به دلیل تنوع در مدل، رنگ، عرض و گرماژ برای مصارف بسیار گوناگونی استفاده می گردد. برخی از مهم ترین مصارف این پارچه در صنایع مختلف عبارتند از:

  • صنعت پزشکی برای تهیه البسه بیمارستانی
  • صنعت کشاورزی برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی
  • صنعت کاور برای بسته بندی لوازم الکتریکی
  • صنعت خودروسازی برای تزئینات داخلی خودرو
  • صنعت فیلتراسیون برای تولید فیلترهای مختلف
  • صنعت راه و ساختمان سازی جهت تولید قالب پل

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی یکی از مهم ترین دلایل استقبال زیاد این صنایع از این پارچه می باشد. زیرا نرخ قیمت آن نسبت به کیفیت و ساختار خوبی که دارد بسیار مناسب و بصرفه می باشد.

اسپان باند بهترین گزینه برای دوخت البسه بیمارستانی

در چند سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا میزان تقاضا در بازار برای خرید پارچه اسپان باند بسیار افزایش پیدا کرده است. به نظر شما علت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به افزایش این ویروس تعداد بیماران بستری در بیمارستان بسیار بیشتر شده و در نتیجه میزان نیاز بیمارستان به البسه های بیمارستانی که از جنس اسپان باند می باشند هم افزایش پیدا کرده است.
در حال حاضر اسپان باند یکی از بهترین پارچه هایی است که برای دوخت و تهیه البسه بیمارستانی استفاده می شود. همان طور که در بالا به خصوصیات اسپان باند اشاره کردیم این پارچه بسیار نرم، سبک، لطیف و باکیفیت است و حساسیت زا نمی باشد. از طرفی تن پوش آن بسیار راحت است و مانع انجام فعالیت های افراد نمی شود. ضخامت مناسب، ضد رطوبت و ثبات رنگ هم از دیگر خصوصیات خوب این پارچه است که آن را برای دوخت البسه بیمارستانی مناسب کرده است.
بیمارستان و سایر مراکز درمانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و سلامتی افراد حاضر در آن از کارکنان و پزشکان گرفته تا بیماران به دلیل وجود انواع ویروس و بیماری در معرض خطر است. به همین دلیل برای حفاظت از سلامت افراد در بیمارستان تمامی کارکنان، پرستاران، پزشکان و بیماران ملزم به پوسیدن لباس فرم هستند.
لباس های فرم بیماران و کارکانان باید بدن نما نباشد، راحت و سبک باشد، مقاوم و ماندگار باشد تا استفاده از آنها مانع اجام کارهای افراد نشود. پارچه اسپان باند با توجه به خصوصیاتی که در بالا هم ذکر شد تمام این انتظارات را برآورده می کند و در نتیجه بهترین گزینه برای دوخت البسه های بیمارستانی می باشد. البته ناگفته نماند که قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی هم بسیار مناسب و بصرفه است و در نتیجه انتخاب این پارچه از لحاظ اقتصادی هم بصرفه می باشد.
برخی از البسه های بیمارستانی عبارتند از:

  • لباس فرم بیماران
  • لباس فرم پرستاران و کارکنان
  • روپوش پزشکان
  • تجهیزات اتاق عمل
  • انواع ماسک
  • کلاه و کاور کفش
  • ملافه و زیرانداز
  • پرده

برای اطلاع از نرخ قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار فروش به پاراگراف بعدی مراجعه نمایید.

 

 

قیمت عرضه اینترنتی پارچه اسپان باند

 

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار

کسانی که تولیدی پوشاک دارند به دنبال پارچه هایی هستند که در عین این که باکیفیت باشد از قیمت مناسب و بصرفه ای هم برخوردار باشد تا همراه با کسب رضایت مشتریان خود سود بیشتری کسب کنند. پیشنهاد ما به این دسته افراد پارچه اسپان باند است.
البته اگرچه که قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی بسیار مناسب، ارزان و بصرفه است اما مشتریان هنگام مراجعه به مراکز فروش جهت خرید این محصول کمی سردرگم می شوند زیرا اختلاف قیمت های گاه کم و گاه زیاد در مراکز فروش انتخاب و خرید را برای مشتری دشوار می کند. به عبارت ساده تر پارچه های اسپان باند در کل بازار فروش دارای یک قیمت ثابت و مشخص نیست و دائم در نوسان است. علت این اختلاف قیمت چیست؟
دلیل وجود اختلاف قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در بازار این است که عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی این پارچه دخالت دارند که برخی از مهم ترین و موثرترین آنها شامل موارد زیر است:

  • برند سازنده پارچه : کارخانه های نساجی زیادی در ایران در زمینه تولید پارچه اسپان باند مشغول به فعالیت هستند اما لزوما قیمت فروش تولیدات آنها مشابه نیست. زیرا میزان اعتبار، کیفیت ساخت، شهرت و روش های تولیدی این کارخانه ها با یگدیگر متفاوت است و تمامی این عوامل موجب می شود تا این برندها با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه شوند و به دست مشتری برسند.
  • نوع پارچه اسپان باند : اسپان از لحاظ عرض، گرماژ و تعداد لایه به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آنها بسته به هزینه تولید و میزان مواد استفاده شده قیمت های گوناگونی دارند.
  • رنگ پارچه
  • کیفیت ساخت و میزان استحکام آن
  • خصوصیات ضد اشعه بودن، آبگریز و یا آب دوست بودن پارچه نقش مهمی در قیمت فروش آن دارد.
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • سیاست های حاکم بر بازار
  • رقابت برندها
  • میزان خرید مشتری
  • نوع کاربرد مصرفی مشتری
  • مراکزی که از آن خرید می کنید.

قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی به تمامی فاکتورهای گفته شده در لیست بالا وابسته است و به همین جهت ما به شما مشتریان توصیه می کنیم که جهت کاهش هزینه های خود این پارچه را به صورت عمده از مراکز و نمایندگی های رسمی که واسطه ها و دلال ها در آن نقشی ندارند خریداری کنید.

 

 

کارخانه پارچه اسپان باند

 

از چه طریقی می توان پارچه اسپان باند را خریداری کرد؟

حالا که با خواندن مطالب گفته شده در بالا به طور کامل با پارچه اسپان باند آشنا شدید لابد به این فکر می کنید که بهترین راه خرید این پارچه کدام است تا هم از کیفیت و هم از قیمت آن مطمئن باشید. ما به همه شما خریداران گرامی این مجموعه را پیشنهاد می کنیم.
این مجموعه یکی از معتبرترین نمایندگی های رسمی فروش پارچه اسپان باند در کشور است که به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می باشد. شما می توانید انواع پارچه های اسپان باند ۳۰ گرمی و ۹۰ گرمی را در عرض، رنگ و طرح های متنوع از این مجموعه سفاش دهید. خرید از این مرکز بصورت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری جهت خرید نمی باشد. پس با خیال راحت در هر جای کشور که هستید می توانید پارچه اسپان باند را به میزان مورد نیاز خود از این مجموعه تهیه نمایید.
قیمت پارچه اسپان باند ۳۰ گرمی در این مرکز بسیار مناسب و مشتری پسند است زیرا این مرکز پارچه را با همان قیمت درب کارخانه و بدون هیچ افزایش قیمتی به مشتریان عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت روز اسپان باند و مدل های مختلف آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ارزان

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا از نمایندگی های معتبر عرضه و پخش …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام