فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار پارچه اسپان باند تهران | خرید اینترنتی | قیمت عمده

بازار پارچه اسپان باند تهران | خرید اینترنتی | قیمت عمده

این شرکت یکی از نمایندگی های آنلاین در بازار پارچه اسپان باند تهران است که پارچه اسپان باند را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان تر از بازار به فروش می رساند. جهت خرید اینترنتی و ارزان پارچه اسپان باند با گرماژهای مختلف به این وب سایت مراجعه کنید.
اگر به بازار فروش پارچه مراجعه کرده باشید متوجه شده اید که پارچه ها انواع مختلفی دارند که خصوصیات و موارد استفاده ها آنها با یکدیگر متفاوت است و مشتریان با توجه به نیاز خود نوع پارچه را انتخاب می کنند. پارچه اسپان باند یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که سالهاست جای خود را در بازار فروش تثبیت کرده است. این پارچه با استقبال زیادی از سوی مشتریان رو به روست و بخش عظیمی از فروش بازار پارچه را به خود اختصاص داده است.
اگر شما هم از دسته کسانی هستید که قصد خرید این پارچه را دارید با مراجعه به بازار پارچه اسپان باند تهران متوجه خواهید شد که خرید این پارچه کار زیادی آسانی نیست و نباید سرسری انتخاب کنید. در واقع برای این که خریدی درست و موفق انجام دهید ابتدا باید بدانید که پارچه اسپان باند چیست، چگونه تولید می شود، چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد و بعد از آن باید به سراغ قیمت و مرکز خرید معتبر بروید.
پس قبل از این هر گونه اقدام جهت خرید پارچه اسپان باند به شما خواننده گرامی توصیه می کنیم تمام مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید تا با نحوه خرید درست و اصولی این پارچه آشنا شوید و بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید.

فروش عمده اسپان باند در بازار پارچه اسپان باند تهران

این روزها بازار فروش پارچه اسپان باند در ایران بسیار داغ شده است به طوری که هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد و مشتریان اسپان باند روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند. ممکن است از خود بپرسید که پارچه اسپان باند چیست و دلیل این همه استقبال چیست؟ قبل از معرفی پارچه اسپان باند باید بگوییم که همه شما بارها و بارها با این پارچه سروکار داشته و از آن استفاده کرده اید و فقط اسم آن را نمی دانستید.
پارچه اسپان باند یکی از منسوجات نبافته است که از جنس پلیمرهای مختلف مثل پلی پروپلین می باشد. منسوجات نبافته چیست؟ به طور کلی منسوجات را می توان به دو دسته دارای بافت و بدون بافت تقسم کرد. اکثر پارچه های رایجی که همه ما می شناسیم در دسته منسوجات دارای بافت قرار می گیرند یعنی با استفاده از الیاف های تار و پود که از جنس نخ هستند بافته می شوند و ساختار پارچه را تشکیل می دهند. در مقابل منسوجات نبافته ساختاری بدون بافت دارند و الیاف های آنها را به یک دیگر می چسبانند.
پارچه ی اسپان باند یکی از قدیمی ترین پارچه ها می باشد و در حال حاضر نه تنها جایگزینی برای آن پیدا نشده است بلکه همواره به تعداد کاربردها و موارد استفاده و مشتریان آن در بازار پارچه اسپان باند تهران افزوده می شود. البته ناگفته نماند که روش تولید این پارچه مثل گذشته نیست و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مدرن برای تولید اسپان باند استفاده می شود.

 

پارچه اسپان باند ارزان

 

تولید انواع پارچه اسپان باند در کارخانه های داخلی

تعداد زیادی کارخانه ها و شرکت های نساجی در زمینه تولید پارچه اسپان باند در داخل کشور مشغول به کار هستند و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و روش های نوین روز دنیا و استفاده از افراد متخصص توانسته اند پارچه های اسپان باند مرغوب و درجه یک تولید نمایند و تمام نیاز بازار به این پارچه را تامین کنند.
اگرچه تولید کننده های زیادی در ایران وجود دارد اما اعتبار برند آنها یکسان نیست بلکه برخی از تولید کنندگان که در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، یزد، همدان و ملایر وجود دارند از برترین ها می باشند و کیفیت خوب تولیداتشان آنها را از سایر برندها متمایز کرده و موفق به کسب رضایت و اعتماد مشتریان شده اند.
انواع پارچه اسپان باند بر اساس جنس آنها عبارتند از:

  • اسپان باند پلی پروپلین
  • اسپان باند پلی اتیلن
  • اسپان باند پلی اورتان
  • اسپان باند پلی استر
  • اسپان باند ریون

هر کدام از پارچه های اسپان باند گفته شده دارای خصوصیات متفاوتی هستند و مصارف استفاده آنها با یکدیگر فرق دارد. به عنوان مثال پارچه های پلی استر از استحکام کششی بالایی برخوردار است و قیمت آن هم نسبت به بقیه گران تر است.
حال به نحوه تولید پارچه های اسپان باند بپردازیم. در کارخانه ها پلیمرهای گفته شده در بالا را در دیگ های بسیار بزرگ ذوب می کنند به طوری که یک مایع مذاب از آنها بدست آید. بعد این ماده مذاب را وارد سوزن های دستگاهی به نام اکسترودر می کنند و این دستگاه ماده مذاب را به صورت رشته های بسیار باریکی که به آن فلامینت گفته می شود از سوزن ها خارج می کنند. در نهایت پس از سرد شدن الیاف ها آنها را به یکدیگر متصل می کنند و پارچه اسپان باند را به وجود می آورند.

پارچه اسپان باند خوب چه مشخصاتی دارد؟

یکی از دغدغه های مشتریان در هنگام خرید عمده پارچه اسپان باند این است که چطور باید پارچه اسپان باند باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهیم؟
یک پارچه اسپان باندی خوب، مرغوب و درجه یک است که خصوصیات و قابلیت های زیر را داشته باشد:

  • بسیار نرم و لطیف باشد.
  • قیمت آن مناسب و ارزان باشد.
  • ثبات رنگ داشته باشد.
  • از استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • در برابر پارگی مقاوم باشد.
  • مانع عبور نور و حرارت باشد.
  • آنتی باکتریال باشد.
  • در برابر آتش مقاوم باشد.
  • یکی از دو ویژگی آب گریز یا آب دوست بودن را داشته باشد.
  • قابلیت چاپ پذیری بالایی داشته باشد.

البته پارچه ای که تمام خصوصیات گفته شده را داشته باشد بسیار کم است و اگر پارچه ای چند مورد از این لیست را داشته باشد شک نکنید که خرید آن کاری درست خواهد بود. ناگفته نماند که پارچه اسپان باند در گرماژ یا همان وزن، عرض و رنگ های مختلف در کارخانه ها تولید می شود و هر کدام از آنها بسته به مشخصاتی که دارند برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. همچنین اسپان باند در تعداد لایه های متغیری تولید می شود و معمولا تعداد لایه ها را با حرف s بیان می کنند، مثلا پارچه اسپان باند سه لایه را در بازار پارچه اسپان باند تهران با ۳s می شناسند.

پارچه اسپان باند برای چه موارد استفاده می شود؟

همان طور که قبلا هم گفتیم تعداد استفاده هایی که از پارچه اسپان باند می شود بسیار زیاد است و نمی توان تمام آنها را لیست کرد. در اینجا به طور خلاصه به معرفی چند مورد از مهم ترین کاربردهای پارچه اسپان باند که روزانه با آن سروکار داریم می پردازیم:

  1. در صنعت پزشکی : برای دوخت البسه بیمارستانی مثل لباس فرم بیماران و پرسنل، کلاه و کاور کفش، دوخت گان و شان، زیرانداز و بالش، پرده و …
  2. در صنعت بسته بندی : برای بسته بندی محصولات مختلف مثل میوه، مواد غذایی، پوشاک، وسایل اکترونیکی، کتاب و …
  3. در صنعت تولید فیلتر : برای تولید فیلترهای جاروبرقی، فیلتر شیردوش های مخصوص دامداری و …
  4. در صنعت خودرو سازی : برای تزئینات داخلی خودرو و …

 

بازار پارچه اسپان باند

 

قیمت عمده پارچه اسپان باند

معمولا مشتریان هنگام خرید عمده پارچه اسپان باند با چالش های زیادی رو به رو هستند و این انتخاب و خرید کردن را برای آنها سخت می کند. برخی از این چالش ها شامل موارد زیر است:
قیمت تمام پارچه های اسپان باند در بازار یکی نیست.
تنوع مراکز و گستردگی بازار فروش پارچه انتخاب مرکز خرید را برای مشتریان دشوار می کند.
دلال ها و واسطه ها در چرخه خرید پارچه اسپان باند نقش دارند و قیمت را به میزان غیر منصفانه ای بالا می برند به طوری که خیلی از مشتری ها توان خرید آن را ندارند.
چاره مشکلات گفته شده چیست و چه باید کرد؟ ابتدا باید به نحوه تعیین قیمت اسپان باند بپردازیم. قیمت عمده پارچه اسپان باند تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و به طور مستقیم و غیر مستقیم تابع آنهاست. مهم ترین ترین پارامترهای تعیین قیمت پارچه اسپان باند شامل موارد زیر است:

  • میزان اعتبار برند سازنده پارچه
  • نوع پلیمر استفاده شده در پارچه (نوع اسپان باند)
  • هزینه های تولید پارچه اسپان باند
  • گرماژ پارچه (معمولا از گرماژ ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم در بازار موجود است)
  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت و مرغوبیت پارچه و دارا بودن یا نبودن برخی ویژگی ها مثل آنتی باکتریال، آب دوست بودن و ..
  • تعداد لایه های پارچه اسپان باند
  • خرید عمده یا خرده، معمولا خرید به صورت عمده بصرفه تر است.
  • مراکزی که از آن خرید می کنید.

تمام موارد گفته موجب شده است که مشتری در بازار پارچه اسپان باند تهران با نوسان قیمت مواجه شود و در چنین شرایطی مشتری برای این که خریدی درست و موفق انجام دهد باید تمام موارد گفته را کامل بررسی کند و بهترین گزینه را متناسب با قیمت آن انتخاب نماید.
در رابطه با چالش دوم و سوم که ذکر شد باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید و با دقت و تحقیق بهترین مراکز فروش عمده اسپان باند در تهران که محصولات را یه صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند شناسایی کنید.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند چه مزیت هایی دارد؟

در کنار گستردگی مراکز و فروشگاه های موجود در بازار فروش پارچه، تعدادی وب سایت و نمایندگی های آنلاین هم مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. خوشبختانه استقبال از خریدهای اینترنتی در تمام محصولات بسیار زیاد و رضایت بخش است و همین استقبال و بازخورد خوب مشتریان نمایندگی آنلاین را به ادامه کار تشویق می کند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند مزیت های بسیار زیادی دارد که در اینجا به ذکر چند مورد آن اکتفا می کنیم:

  • برخلاف مراکز و فروشگاه های غیر آنلاین نیازی به مراجعه حضوری نیازی نیست و به این ترتیب خبری از خستگی و کلافگی و هدر دادن زمان برای خرید نیست.
  • در هنگام خرید اینترنتی اصلا مهم نیست که چقدر با مرکز خرید فاصله دارید و می توانید از دورترین نقطه هم خرید کنید.
  • امکان مقایسه قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی های مختلف را دارید تا ارزان ترین را انتخاب کنید.
  • با چند سرچ ساده در اینترنت می توانید میزان اعتبار وب سایت های فروشگاهی را بررسی کنید.
  • خرید اینترنتی بهترین راه است تا نقش واسطه ها و دلال ها را در افزایش قیمت محصولات حذف کنیم.
  • بعد از ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر در همان روز به مشتری ارسال می شود.

با توجه به آنچه که گفته شد خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم البته به شرطی که از یک نمایندگی معتبر و بدون واسطه خرید کنید.

 

 

قیمت پارچه اسپان باند

 

سفارش عمده پارچه اسپان باند از مرکز معتبر و بدون واسطه

این وب سایت یکی از نمایندگی های آنلاین معتبر و باسابقه در بازار است که پارچه های اسپان باند را با کیفیت درجه یک و قیمت منصفانه به فروش می رساند. فروش مستقیم و بی واسطه مهم ترین ویژگی این مجموعه است که توانسته اعتماد و رضایت خریداران را کسب کند.
فروش ارزان، آسان و بدون واسطه این مرکز تمام خواسته های مشتریان از یک مرکز خرید را برآورده می کند. از طرف دیگر تنوع پارچه اسپاند موجود در این وب سایت در گرماژ، رنگ و عرض نیاز هر مشتری را تامین می کند.
پس اگر به دنبال یک مرکز معتبر آنلاین در بازار پارچه اسپان باند تهران هستید فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت اطلاع از قیمت روز پارچه اسپان باند و یا دریافت راهنمایی در مورد نحوه ثبت و ارسال سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ارزان

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا

پارچه اسپان باند ارزان با خرید تناژ بالا از نمایندگی های معتبر عرضه و پخش …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام