فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در کرج

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در کرج

خرید پارچه اسپان باند و پارچه رومبلی کتان از راه های گوناگونی صورت می گیرد. در کرج و هرجایی از ایران می توان به راحتی این پارچه ی بیمارستانی را از فروشگاه های آنلاین با قیمت مستقیم تولیدی خریداری کرد.
پارچه اسپان باند که در صنایع به PP معروف می باشد از پلی پروپیلن تشکیل می شود. این پارچه بافته شده از نخ به صورت تار و پود نمی باشد بلکه این پارچه در رده ی پارچه های نبافته قرار دارد.
امروزه از این پارچه در صنایع متفاوت و زندگی روزمره ی بشری استفاده های فراوانی می شود. تا جایی بیش از ۱۷۰ مورد مصرفی در موارد متفاوت دارد.
از پارچه ی اسپان باند در پزشکی، کشاورزی، دامپزشکی و آرایشی و بهداشتی استفاده های بیشماری می شود. این استفاده فراوان موجب شده تا اسپان باند رونق خوبی به بازار فروش پارچه بدهد.
تنوع در تولید، تنوع در رنگ و همچنین قیمت پایین، این پارچه را به گزینه کاربردی و پر طرفداری تبدیل کرده است. خصوصا در بیمارستان ها از بهترین گزینه ها می باشد.
جلوگیری از انتقال میکروب ها و باکتری ها و همچنین رعایت بهداشت در بیمارستان امری حیاتی می باشد. به همین منظور استفاده از پارچه های یکبار مصرف کاری عاقلانه و درست می باشد.
با توجه به پیشرفت شایانی که صنایع داشته و همچنین کاربرد های فراوان پارچه های یکبار مصرف، تولید آن ها روز افزون بوده و حذف این پارچه ناممکن خواهد بود. بیشتر از ۳۰ درصد پارچه های جهان را منسوجات بدون بافته تشکیل می دهند و این مقدار به طور شاخصی رو به افزایش می باشد.
خرید پارچه ی اسپان باند در کرج از طریق فروشگاه های آنلاین معتبری انجام می گیرد که این مراکز سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می کنند.
اسپان باند باکیفیت چه ویژگی دارد؟

آشنایی با نحوه تولید پارچه های اسپان باند

اسپان باند را با نام هایی چون پارچه ی یکبار مصرف، لایه ی سوزنی، بدون بافت نیز در بازار پارچه می شناسند. امروزه پارچه های اسپان باند تولید داخل از کیفیت بالایی برخودار بوده و از پارچه های تولید خارج چیزی کم ندارد.
تا جایی که تولید فراوان این پارچه با چنین کیفیتی موجب صادرات آن نیز شده است. صادرات این پارچه توانسته سهمی در رونق اقتصادی کشور نیز ایفا کند.
برای تولید این پارچه روش های گوناگونی وجود دارد که با کیفیت ترین آن دوخت حرارتی می باشد.
در این روش ابتدا مواد اولیه را به دستگاهی به نام اکسترودر وارد می کند این دستگاه بعد از ذوب کردن مواد آن را به سمت مجموعه ای از سوزن ها که شکلی شبیه سرنگ دارد هدایت می کند. در این مرحله با فشاری که از سوی اکسترودر وارد می شود مواد مذاب به شکل الیاف های باریکی شبیه به رشته از دستگاه خارج می شوند.
بعد از سرد شدن مواد خارج شده بر روی نقاله ی دستگاه کشیده شده و لایه های اسپان باند را ایجاد می کنند. دوخت حرارتی برای پارچه هایی که بدون بافت هستند کاربرد دارد و با حرارت و فشار ایجاد شده توسط دستگاه باعث به هم چسبیدن لبه ها و الیاف پارچه می شود.
این دوخت برای پارچه ها و موادی که در ترکیب خود پلاستیک دارند و قابلیت چسبیدن به هم را دارند کاربردی می باشد.
سرعت بالا، دقت و همچنین نیاز نداشتن به قیچی و نخ و سوزن از بارزترین مزیت های دوخت حرارتی می باشد.
لایه های اسپان باند قابلیت ترکیب شدن با دیگر لایه های پارچه ای مانند ملت بلون را دارا بوده و پارچه های ترکیبی با کیفیتی از آن تولید می شود.
ویژگی های مانند رنگ، متراژ، عرض و همچنین وزن از عواملی هستند که اسپان باند ها را از یکدیگر جدا می کند. این پارچه در عرض ها و وزن های مختلفی تولید می شود که هرکدام با توجه به نیاز مورد مصرف قرار می گیرد.
خصوصیات ویژه ی این پارچه موجب فروش بالا و طرفداران آن ها در کاربرد های متفاوت شده است.

خرید پارچه اسپان باند

عرض ها و گرماژهای پارچه اسپان باند کدام اند؟

همان طور که اشاره شد اسپان باند در عرض و وزن های تولیدی متنوع بوده و برای هر نیازی پاسخگو خواهد بود. به مواردی از وزن های مختلف اسپان باند های بیمارستانی و کاربرد آن ها در ادامه اشاره خواهد شد:

  • گرماژ یا همان وزن ۳۰ – ۴۰  گرم آن برای لباس های بیماران
  • گرماژ ۲۵ گرم برای دوخت انواع ملحفه ها
  • وزن ۱۸ – ۲۰ برای کلاه های بهداشتی و کاور کفش ها

به طور کلی از وزن های ۳۰ تا ۶۰ گرم این پارچه برای مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از گرماژ پارچه وزن یک متر از آن در عرض های مورد نظر می باشد.
هرچه وزن اسپان باند ها بیشتر باشد طبیعتا ضخامت بیشتری نیز خواهند داشت.

اسپان باند ها در عرض بسیار متنوع می باشند و از ۸ تا ۴۲۰ سانتی متری از آن تولید و در بازار موجود می باشد. عرض های زیاد، این پارچه را بسیار کاربردی کرده و امکان برش آسان و پیاده کردن انواع الگو ها را به راحتی برای دوزندگان و مصرف کنندگان فراهم آورده است. عرض های ۱۲۰ سانتی متری و ۱۶۰ سانتی متری از این پارچه از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین عرض های موجود می باشد.
همان طور که اشاره شد از اسپان باند ها چند لایه ی ترکیبی نیز تولید می شوند که این پارچه ها قدرت نفوذ ناپذیر بودن در مقابل مایعات و همچنین تنظیم نفوذ هوا را دارند. این گونه پارچه ها برای مصارف بهداشتی بسیار حائز اهمیت و کاربردی می باشد.

مصارف پارچه اسپان باند نبافته برای بیمارستان ها

اشاره شد که اسپان باند بیشترین مصرف را در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی دارد. از این پارچه برای دوخت لباس های بیماران، ست ها و گان های حراجی، ماسک ها و کلاه های بهداشتی و همچنین کاور کفش استفاده فراوانی می شود.
این که بیمار در لباس خود احساس راحتی و آرامش داشته باشد امری بسیار مهم می باشد برای لباس بیماران باید آن ها را از جنس مرغوب و سبک تهیه کرد تا بیمار در آن راحت باشد.
همچنین جنس لباس باید به گونه باشد که برای بیمار ایجاد حساسیت پوستی نکند و همراه خوبی برای بیمار تا رسیدن به سلامتی باشد.
از ویژگی های مهم اسپان باند های بیمارستانی می توان به موارد زیر شاره کرد:

  1. آنتی باکتریال
  2. آنتی یووی
  3. آب دوست و یا آب گریز بودن

رنگ های آبی، سبز و صورتی از اسپان باند در بیمارستان ها بیشترین استفاده را دارد. بدن نما نبودن لباس بیمار برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار مهم می باشد. هرچه چاپ بر روی اسپان باند با کیفیت تر باشد و هرچه ضخامت آن بیشتر باشد برای این موضوع مناسب تر می باشد.
پارچه های یکبار مصرف برای مصارف پزشکی که آنتی باکتریال بودن و شرایط استریل بسیار مهم می باشد گزینه ی مناسبی می باشد و یکی از دلایلی که اسپان باند در بیمارستان ها به این چنین مصرف فراوانی رسیده همین امر می باشد.
قیمت تمام شده ی پارچه های یکبار مصرف پایین بوده و همین دلیل باعث شده است تا کاربرد های فراوانی در تمامی امور داشته و کالای با صرفه باشد.
برای تولید پارچه ی با کیفیت باید از متریال و مواد اولیه ی مرغوب استفاده شود تا نهایت کاری با کیفیت بدست آید. فراموش نکنید این کیفیت برای مصارف بیمارستانی بسیار مهم می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

چگونگی خرید پارچه اسپان باند در کرج با قیمت مناسب

کارخانجات و تولیدی های داخلی زیادی اسپان باند را به تولید انبوه رسانده و همه روزه حجم بزرگی از این پارچه را به بازار برای فروش عرضه می کنند.
یکی از راه های خرید پارچه مورد نیاز مراجعه به بازار و گشتن میان مغازه های متعدد می باشد. در این گونه خریدها مراقب افراد سود جو که در کمین شما هستند باشید.
واسطه های وجود دارند که اضافه کردن هزینه های بی دلیل و کاذب به اجناس موجب بالا رفتن قیمت محصول می شوند. این افراد با دست به دست کردن کالا و هزینه های جا به جایی، پارچه را با قیمت بالاتری به مصرف کننده می فروشند.
همچنین به دلیل تقاضای بسیار بالای پارچه اسپان باند در بازار هستند افرادی که برای منفعت بیشتر کالای بی کیفیت ارزان قیمت را به دست مشتری می دهند.
می توان با خرید از نمایندگی های معتبر دست این گونه افراد کلاه بردار را از خرید خود حذف و خریدی مطمئن داشت. این مراکز همه روزه و در سراسر کشور به راحتی در دسترس مشتریان بوده و آن ها را تا خریدی رضایت بخش همراهی می کنند.

سفارش انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند به صورت آنلاین

می توان با یک جست و جوی ساده و کمی صبر و حوصله فروشگاه های آنلاین معتبر را پیدا و به راحتی اقدام به خرید محصول مورد نظر کرد.
بسیاری از این فروشگاه ها وجود دارند که به صورت مستقیم پارچه های اسپان باند را برای خریداران ارسال می کنند. این مراکز با حذف واسطه ها، هزینه های اضافی تحمیلی بر خرید را حذف و محصول را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رسانند.
خرید پارچه اسپان باند به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد بسیار پر رونق می باشد. اگر با توجه به مشغله های زیاد امروزی و ترافیک های سنگین در راه بازار به ستوه آمده اید می توانید با خرید آنلاین در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.
گاهی خریداران با توجه به تنوعی که در خرید پارچه اسپان باند وجود دارد برای انتخاب درست نوع مورد نظر دچار سردرگمی شده و در انتخاب مردد هستند. فروشگاه های آنلاین مشاورانی متخصص در اختیار خریداران می گذارند تا با مشورت انتخاب درستی برای کاربرد مورد نظر خود داشته باشند.
تنوع بالا در اسپان باند لیست قیمتی متفاوتی نیز برای آن به همراه دارد. قبل از خرید از قیمت روز محصول مورد نظر خود اطلاع کافی پیدا کنید.
قیمت پایین پارچه های یکبار مصرف در بازار برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی که مصرف بالایی در پارچه دارند را به صرفه کرده است. البته مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این پارچه را از یاد نبرید.
به همین دلیل بیمارستان ها از بزرگ ترین مشتریان این پارچه بوده و حجم انبوهی از آن را خریدارای و تبدیل به موارد مورد نیاز خود می کنند.
با توجه به وزن، رنگ، متراژ و ضخامت قیمت ارائه شده برای اسپان باند نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین با توجه به کاربرد مصرفی خود پارچه ی مناسبی از این نظر ها انتخاب کنید.

خرید پارچه اسپان باند

مزایای خرید عمده پارچه های بیمارستانی از این سایت

اسپان باند ها و پارچه مبلی میکروفایبر غالبا در بازار به صورت رولی خرید و فروش می شوند. با خرید از این سایت می توانید هر مقدار اسپان باند که مورد نیاز خود دارید در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید.
نمایندگی های معتبر و فروشگاه های آنلاین محصولات را با قیمت واقعی کارخانه در کمترین زمان برای خریداران خود ارسال و همچنین امکان پیگیری سفارش را برای آنان فراهم آورده اند.
یکی دیگر از مزیت های خرید از این سایت لیست قیمت به روز می باشد می توانید قبل از خرید جدید ترین لیست قیمتی بازار را از این مرکز استعلام و با آگاهی از قیمت های روز اقدام به خرید کنید.
تولیدی هایی که لباس های بیمارستانی تهیه می کنند از خریداران عمده این پارچه بوده و سالیانه بخش عظیمی از این پارچه را با کیفیت بالا از سایت های معتبر به صورت مستقیم خریداری می کنند. در واقع مسئول ارسال پارچه در خرید های مستقیم خود کارخانه بوده و می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.
قیمت پایین و مناسب اسپان باند موجب شده تا این محصول با صرفه اقتصادی همراه بوده و هر روز بر مصرف و تقاضای آن افزوده شود.
هنگام خرید دقت داشته باشید که از مراکز و سایت های معتبر محصول مورد نظر را خریداری کنید. افراد کلاهبردار زیادی وجود دارند که برای سود و منفعت خود کالا با قیمت های بالا و کذایی به دست مشتریان خود می دهند.
در این میان که توجهتان به سمت خرید با قیمت واقعی کارخانه می باشد از کیفیت کالا غافل نشوید. قیمت های ارزان و پایین همیشه نشان از قیمت کارخانه نمی باشند. کالاهای بی کیفیت ارزان قیمت در بازار بیشمار وجود دارند.

این مراکز با ارسال مستقیم محصول از تولیدی برای خریداران عمده خود خاطر آن ها از نظر اصل بودن کالا و کیفیت بالا راحت می کنند. همچنین امکانات رفاهی فراوانی برای این گونه مشتریان خود در نظر دارند تا هرچه بیشتر رضایت آن ها را جلب و لبخند بر لبانشان بنشانند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام