فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند دو لایه و مرغوب

قیمت پارچه اسپان باند دو لایه و مرغوب

قیمت پارچه اسپان باند از نوع تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه که اس ام اس نامیده می شود، در مراکز فروش مختلف متفاوت است. آیا می دانید کدام مرکز بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه اسپان باند را با قیمتی ارزان در اختیارتان قرار خواهد داد؟ آیا آنطور که باید و شاید با ویژگی های پارچه اسپان باند آشنا بوده و می دانید موارد مصرفی آن چه می باشد؟ به نظر شما، بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند در حال حاضر کدام است؟
پارچه هایی به تازگی روانه بازار فروش شده اند که به جز نام اسپان باند با دیگر نام های زیر هم شناخته می شوند:

  • پارچه سوزنی
  • پارچه یکبار مصرف
  • پارچه اسپان نبافته
  • پارچه سوزنی نبافته و …

این پارچه در انواع و اقسام مدل ها به بازار عرضه می شود. طول طاقه ها، عرض پارچه ها، طرح و رنگ آن ها، گرماژ پارچه ها، تعداد لایه ها و …، از وجوه تمایز میان انواع پارچه اسپان باند می باشد.
مثلاً اگر بخواهیم پارچه اسپان باند و جوراب واریس duomed را از روی تعداد لایه دسته بندی کنیم، باید چنین بیان کنیم که:

  1. پارچه اسپان باند تک لایه یا s
  2. پارچه اسپان باند دو لایه یا ss
  3. پارچه اسپان باند سه لایه یا sss
  4. پارچه اسپان باند چهار لایه یا sms

در برخی کارخانه های تولیدی در سطح جهانی، پارچه اسپان باند ۵ لایه هم تولید می شود و هنوز آنطور که باید و شاید در بازار فروش مطرح نیست.

برای شناخت بیشتر پارچه اسپان باند، ویژگی ها و موارد مصرف آن را در بخش بعدی به صورت جامع و کامل توضیح داده ایم. پس همراه ما باشید.

قیمت پارچه اسپان باند

ویژگی های پارچه اسپان باند موارد مصرفی آن

پارچه اسپان باند یا همان پارچه های سوزنی و نبافته، از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. بد نیست بدانید همین ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد سبب شده تا میزان تقاضایی که برای خرید پارچه اسپان باند در بازار وجود دارد، بیشتر از تولید تولید داخلی ما باشد.
طبق آمار های گفته شده، درصد فروش پارچه های اسپان باند در بازار داخلی کشور، ۴۵% کل فروش پارچه ایران را به خود اختصاص می دهد.
بد نیست اگر قصد خرید پارچه اسپان باند را دارید، در رابطه با ویژگی های منحصر به فردش بدانید:

  • این پارچه بسیار لطیف بوده و زیردست نرمی دارد.
  • اسپان باند از مقاومت کششی و سایشی بالایی برخوردار است.
  • پارچه اسپان باند، تنها یکبار قابل استفاده می باشد.
  • این پارچه دارای قابلیت چاپ می باشد.
  • اسپان باند سبک بوده و از گرماژ مناسبی برخوردار است.
  • پارچه اسپان باند آنتی باکتریال و آنتی یووی می باشد و دیگر مواردی از این قبیل.

از آنجایی که تقاضا برای خرید پارچه اسپان باند در بازار زیاد است، متوجه خواهید شد که موارد مصرف آن در بازار هم بسیار است. کاربرد این پارچه در صنایع گوناگون غیر قابل انکار می باشد. در صورتیکه خیلی ها فکر می کنند این پارچه تنها در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می شود. همین مسئله سبب شد تا در این بخش، چندی از موارد مصرفی پارچه اسپان باند را برای افراد بازگو کنیم:

  1. به کارگیری پارچه در بیمارستان ها و مصارف پزشکی
  2. استفاده از پارچه در صنایع آرایشی و بهداشتی
  3. مصرف پارچه در صنایع خودرو سازی
  4. به کاگیری پارچه در کشاورزی و دامداری
  5. استفاده از پارچه در صنایع فیلتر سازی
  6. مصرف پارچه در حوزه راه و ساختمان
  7. به کارگیری پارچه در بسته بندی و تولید بگ های تبلیغاتی
  8. استفاده از پارچه در کارخانه تولید چای کیسه ای

و دیگر مواردی از این قبیل که همه و همه نیازمند پارچه اسپان باند هستند.
در برخی از این حوزه ها، پارچه اسپان باند تک لایه پاسخگوی نیاز است و در برخی دیگر نیاز به پارچه های اس ام اس یا اسپان باند چهار لایه می باشد.
به خاطر همین است که اسپان باند تک لایه، پارچه اسپان باند دو لایه، سه لایه و چهار لایه به بازار فروش آمده تا هر کس متناسب با نوع استفاده اش، هر یک از این ۴ مدل پارچه اسپان باند را خریداری کند.

قیمت پارچه اسپان باند

چه راه هایی برای خرید پارچه اسپان باند وجود دارد؟

آشنایی با راه و روش های خرید پارچه اسپان باند به شما کمک می کند تا راحت تر از قبل بتوانید پروسه خرید را پیش ببرید و دیگر دچار ضرر، دردسر و نگرانی نشوید.
اگر بخواهیم کل شیوه های خرید فروش پارچه اسپان باند را در بازار پیشرفته این روز ها دسته بندی کنیم، باید بگوییم که:

  1. روش اول خرید حضوری است.
  2. روش دوم خرید غیر حضوری می باشد که شامل اینترنتی و تلفنی است.

انتخاب هر یک از این شیوه های خرید بسته به شرایط و اولویت های خریدار انجام می شود. یکی صرف هزینه و زمان برایش اهمیت نداشته و دیگری در پی کاهش هزینه و زمان مصرفی در پروسه خرید می باشد.
روش اول که خرید حضوری است تا چند سال اخیر در بازار فروش محصولات مختلف رایج بود. اما جدای از هزینه، زمان زیادی را از خریدار سلب می کرد. این روز ها که مشغله افراد بیشتر شده، ترافیک افزایش پیدا کرده و هزینه های حمل و نقل سرسام آور شده است، خرید حضوری را نمی توان بهترین شیوه خرید معرفی کرد.
اما در مقابل، روش دوم یعنی خرید غیر حضوری است که این روز ها پیشرفت تکنولوژی در مطرح شدن آن نقش بسیاری داشته است. در ابتدای راه که به تازگی خرید فروش غیر حضوری رایج شده بود، کلاهبرداری های زیادی هم انجام می شد. اما در حال حاضر می توان با اطمینان کامل از سایت های فروشنده خرید کرد. مزیت و برتری که روش دوم در مقایسه با روش اول دارد، عبارت است از:

  • کاهش چشم گیر هزینه های رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان طلایی خریدار
  • خرید محصول با قیمت زیر بازار
  • امکان ثبت سفارش با دسترسی به اینترنت و چند کلیک ساده
  • خرید محصول در ساعات مختلف شبانه روز
  • بهره مندی از مشاوره فروش ۲۴ ساعته
  • مشاهده مدل های مختلف محصول در کسری از زمان
  • امکان پرداخت آنلاین و تحویل در محل

حال با این تفاسیر، روش انتخابی شما برای خرید پارچه اسپان باند چیست؟

قیمت پارچه اسپان باند

آخرین قیمت پارچه اسپان باند دو لایه

مانند هر پارچه دیگری در بازار، پارچه اسپان باند هم از نوسان قیمت بی بهره نمی ماند. شرایط بازار، هزینه های مرتبط با خصوص تولید و …، تاثیر بسزایی بر نوسان نرخ خرید فروش پارچه اسپان باند خواهند داشت.
در زیر، چندی از فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت پارچه اسپان باند را بیان کرده ایم:

  • هزینه های تولید: افزایش هزینه های مرتبط با خط تولید از قبیل تعمیر و نگهداری دستگاه ها، افزایش حقوق پرسنل و … تاثیر مستقیم بر روی قیمت انواع پارچه اسپان باند در بازار فروش خواهد داشت.
  • قیمت مواد اولیه: با توجه به اینکه بخشی از مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید از کشور های خارجی وارد می شود، با افزایش قیمت ارز، قیمت خرید و فروش آن ها هم زیاد خواهد شد که بر قیمت پارچه تاثیرگذار است.
  • میزان عرضه و تقاضا: هرچه میزان عرضه بیشتر از تقاضای بازار باشد، قیمت با کاهش رو به رو خواهد شد و همچنین با افزایش تقاضا و کاهش میزان عرضه، قیمت ها رو به بالا خواهد رفت.
  • میزان صادرات و واردات: در بازار داخلی، کاهش میزان عرضه ممکن است افزایش میزان واردات را به همراه داشته باشد و برعکس. این مسئله هم به نوبه خود بر قیمت پارچه اسپان باند و جوراب واریس oppo در بازار تاثیر خواهد گذاشت.

اگر از مراکز فروش حضوری و غیر حضوری مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید پارچه اسپان باند کنید، بی شک به پارچه اسپان باند قیمت ارزان دست خواهید یافت.
آخرین قیمت انواع پارچه های اسپان باند تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه را می توانید بدون دردسر در لیست قیمت سایت های فروشنده بیابید.

قیمت پارچه اسپان باند

خرید مستقیم پارچه اسپان باند از درب کارخانه تولیدی

از اصلی ترین قطب تولید پارچه اسپان باند در ایران، می توان به هر یک از شهرهای ذیل، اشاره جدی داشت که دارای کارخانجاتی فعال در این حوزه هستند:

  • اصفهان
  • یزد
  • مشهد
  • تبریز

اما این بدین معنی نیست که در شهر های کوچک و بزرگ دیگر کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند وجود نداشته باشد.
از آنجایی که این روز ها تقاضا برای پارچه اسپان باند بیشتر از میزان عرضه داخلی می باشد، روز به روز به تعداد خطوط تولیدی پارچه اسپان باند در جای جای ایران اضافه شده است. این مسئله باعث شده تا خرید مستقیم از درب کارخانه تولیدی برای خیلی از خریداران میسر شود.
خوبی و مزیت خرید پارچه اسپان باند به صورت مستقیم از درب کارخانه تولیدی این است که خریدار به پارچه مورد نظر زیر قیمت بازار دست پیدا خواهد کرد.
در این شیوه خرید، هیچ گونه واسطه ای میان خریدار و فروشنده وجود نداشته و سبب صرفه جویی در هزینه های خریدار خواهد شد.
با مراجعه به گوگل و سرچ درباره کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند، راه های ارتباطی، آدرس دقیق کارخانه تولیدی و همچنین آدرس نمایندگی فروش آن ها در سطح کشور در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

از کجا ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی بخرم؟

این سوالی است که ذهن خیلی از شما خریداران عزیز را درگیر به خود کرده است. اول از هر چیز لازم است بدانید که قیمت پارچه اسپان باند تا حدودی نشان دهنده سطح کیفیت و میزان مرغوبیت آن است. مگر در جایی که خلافش ثابت شود و فروش پارچه اسپان باند با شرایط خاصی صورت پذیرد.
در حالت عادی، پارچه اسپان باند از نظر قیمتی ارزان تر از خیلی پارچه ها و منسوجات دیگر است. ناگفته نماند یکی از دلایل بازار فروش خوب و پر رونق آن را می توان قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آن بیان نمود.
در میان انواع پارچه های اسپان باند، بالا بودن کیفیت و سطح مرغوبیت پارچه اسپان باند بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است. سعی نکنید که از مراکز فروش نامعتبر، پارچه های اسپان باند بیمارستانی کم کیفیت را با عنوان باکیفیت و قیمتی ارزان تهیه نمایید.
از جمله مراکزی که خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت را ارزان تر از بازار برایتان مقدور می سازند، عبارتند از:

  1. درب کارخانه های تولیدی
  2. نمایندگی های فروش در سطح کشور
  3. نمایندگی های فروش رسمی اینترنتی

در برخی فروشگاه ها، شرایط ویژه ای برای فروش محصول در نظر گرفته می شود و محصولاتی نظیر پارچه اسپان باند بیمارستانی شامل تخفیفاتی می شوند. در این حالت، اگر کارخانه تولیدی کارخانه معتبری است و از جنس پارچه اطمینان دارید، فرصت خرید با قیمت ارزان را از دست ندهید. در این حال، قیمت ارزان نشان دهنده کم کیفیتی محصول نخواهد بود.

قیمت پارچه اسپان باند

سفارش خرید عمده پارچه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه یکبار مصرف یا همان اسپان باند چون در صنایع مختلف کاربرد داشته و کمتر کسی آن را برای مصارف شخصی خریداری می کند، اغلب به صورت عمده خرید و فروش می نمایند.
در خرید عمده پارچه اسپان باند، علاوه بر توجه به لیست قیمت پارچه ها، بد نیست به گرماژ، وزن، رنگ، تعداد لایه و مواردی از این قبیل توجه کنید تا مطابق با نوع مصرف خریدتان را انجام دهید.
اگر خریدار پارچه اسپان باند عمده هستید، اسپان باند های رولی را به شما پیشنهاد می کنیم. این اسپان باند ها بعد از گذراندن مراحل تولید، به صورت خام یا بعد از رنگرزی، به مرحله رول پیچی انتقال داده می شوند. با توجه به عرض های مختلفی که دارند، در طاقه هایی به طول مشخص رول پیچی شده و بعد از بسته بندی، روانه بازار فروش می شوند.
بهترین گزینه برای بیمارستان ها، کسانیکه در زمینه کشاورزی و دامداری فعالیت می کنند، کارخانه های صنعتی و دیگر شغل های مصرف کننده پارچه اسپان باند که خریدار عمده آن هستند، تهیه رول های این پارچه می باشد که از طرق مختلف قابل سفارش می باشد.
بد نیست بدانید که برخی از کارخانه های تولیدی، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا ابعاد تولیدی، رنگ، نوع چاپ، تعداد لایه و … را مطابق با نیازشان سفارش دهند. پس می توان نتیجه گرفت که امکان سفارشی سازی پارچه اسپان باند مانند بسیاری دیگر از منسوجات در کارخانه های تولیدی وجود دارد.

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته در شرایطی که میزان تقاضا از پارچه اسپان باند بالاست، دو اصل کیفیت و قیمت از این پارچه را متناسب با هم به تمامی خریداران در سراسر کشور، ارائه دهد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام