فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه اسپان باند مخصوص ماسک | عرضه مستقیم پارچه بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک | عرضه مستقیم پارچه بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک های پزشکی در انواع تک لایه و چند لایه، با عرض و گرماژ معین و کالیته رنگی مناسب، از طریق مرکز عرضه مستقیم پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت، عمده فروشی می گردد.
یکی از تجهیزاتی که در جلوگیری از شیوع انواع ویروس ها و بیماری ها نقش جدی داشته، ماسک است.
تهیه یک ماسک بهداشتی فرآیندهای خاص خودش را داشته که این فرآیندها بایستی در بهترین شرایط ممکن صورت گرفته تا شاهد تولید باکیفیت ترین و بهداشتی ترین انواع ماسک ها باشیم.
با توجه به اینکه پای سلامت افراد جامعه در میان است، پروتکل تولید ماسک بایستی کاملا بهداشتی و با استفاده از پارچه های مخصوص و کاملا استریل صورت گرفته باشد.
پس برای تولید کنندگان انواع ماسک پزشکی و بهداشتی مهم است که چه نوع پارچه ای را، چگونه و از کجا تهیه می کنند؟
یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه ماسک، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف است.
این پارچه مشخصاتی منحصربفرد دارد که سبب شده تا استفاده ی از آن به بیشترین حد ممکن، نسبت به سایر پارچه های مصرفی در این حوزه رسیده باشد.
در واقع همین یکبار مصرف بودن پارچه های اسپان باند مخصوص ماسک می تواند موضوع مهمی باشد که در تهیه انواع ماسک های یکبار مصرف و بهداشتی، اهمیت جدی را دارا بوده است.
از آنجا که در درجه اول، کیفیت پارچه اسپان باند مخصوص ماسک و سپس قیمت آن بایستی برای تولیدی های ماسک مهم باشد، وجود سایت فروش اینترنتثی که هم اطلاعات کافی را پیرامون کیفیت خوب پارچه اسپان باند داده و هم شرایط خرید آسان و مطمئن این پارچه را فراهم آورد، می تواند یک مدینه فاضله برای خریداران تلقی شده باشد.
پیشنهاد می کنیم برای آنکه خرید پارچه اسپان باند مخصوص ماسک را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید، تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

پارچه اسپان باند و مشخصات تولیدی آن

پارچه اسپان باند نامی آشنا در صنعت منسوجات بی بافت است و این پارچه را با نام پارچه بی بافت، پارچه نبافته و به خصوص پارچه یکبار مصرف می شناسند.
تولید پارچه اسپان باند توسط دستگاه های خاصی در کارخانجات صنایع نساجی صورت می گیرد که هیچ گونه الیافی از تار و پود را شامل نشده و تنها از الیاف پرس تشکیل می گردد.
ماده اصلی تشکیل دهنده پارچه اسپان باند، گرانولی با نام پلی پروپیلن است که توسط کارخانجات بکار گرفته شده تا همراه با الیاف فلامنت مصنوعی نیز کیفیت خوبی را به این پارچه بخشیده باشد.
یک پارچه اسپان باند در کارخانجات ایران، با عرض ها و گرماژهای ذیل تولید و سپس به شکل رولی به بازارهای پارچه فروشی روانه می گردد:

  • عرض های پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرمازهای پارچه اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم

در کارخانجاتی که مشغول به تهیه و تکمیل پارچه های اسپان باند هستند، این پارچه ها می توانند با مشخصات و ویژگی های گوناگونی عرضه شده باشند.
این مشخصات عبارتند از:

  1. پارچه های اسپان باند می توانند به شکل آنتی باکتریال و آنتی یو وی تولید شوند.
  2. این پارچه ها یا آب گریز تولید شده و یا اینکه به صورت آب دوست تولید می شوند.
  3. به طور کلی پارچه های اسپان باند قابلیت کشسانی خوبی داشته اند.
  4. در تنوع رنگی زیادی تولید می گردند.
  5. نرم و سبک وزن هستند.

این ویژگی های منحصربفردی که در تولید پارچه های اسپان باند بکار می رود سبب شده تا در بسیاری از صنایع استفاده های خوبی را از این پارچه ها دید.
آیا می دانید که در کدام یک از صنایع موجود؛ پارچه های اسپان باند بیشترین استفاده را داشته اند؟
در ادامه کمی بیشتر با مصارف متعدد پارچه های اسپان باند آشنا خواهید شد

مصارف گوناگون پارچه های اسپان باند

همانطور که در خطوط فوق بیان شد، پارچه اسپان باند یکی از پارچه های مهم و کاربردی در صنعت نساجی است که امروزه با توجه به دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفردش، از اهمیت جدی در بسیاری از صنایع برخوردار می باشد.
در واقع منعطف بودن ویژگی های پارچه اسپان باند و دارا بودن عرض ها و گرماژهای گوناگون و به خصوص طیف رنگی گسترده ای که از آن این پارچه بوده، همه و همه دست در دست هم داده تا این پارچه را تبدیل به یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنایع مختلف امروزی نموده باشند.
در کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند، این پارچه ها به صورت تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید می شوند و تقریبا در تمامی عرض ها و گرماژها کاربرد خوب و مناسبی را دارا هستند.
از جمله مصارف گوناگون پارچه های اسپان باند می توان این مصارف را نام برد:

  1. مصارف کشاورزی: بسته بندی کود، جلوگیری از سرمازدگی زمین و محصولات، پوشش زمین های زراعی، پرورش قارچ، دامداری و مرغداری، آبیاری و جلوگیری از مصرف زیاد آب و غیره.
  2. مصارف صنایع اتومبیل سازی: تزئینات داخل خودرو، کاور و چادر ماشین، خطوط رنگ، صداگیری و …
  3. تولید صافی های صنعتی: فیلترهای صنعتی، فیلترهای دقیق، صنایع شیر و دامداری
  4. تولید انواع تشک و بالشت، تراشکاری، قاب سازی، تابلو فرش، دستمال های صنعتی و خانگی و …
  5. مصارف پرشکی و بهداشتی: دستمال خیس و بهداشتی، ساک وسایل، رویه بهداشتی پوشک و نوار بهداشتی، مصارف بیمارستانی و …

در حال حاضر به جرئت می توان ادعا کرد که بیشترین استفاده از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، به سبب یکبار مصرف بودن و اهمیت آن در مسائل بهداشتی، در مصارف بیمارستانی و بهداشتی بوده است.
با توجه به این که این صنعت خیلی مهم بوده، برای خریداران پارچه اسپان باند هم مهم است که چه نوع کیفیت و حتی چه قیمتی از این پارچه را که در بازارهای فروش پارچه های بی بافت وجود داشته، خریداری می نمایند.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه انواع البسه و منسوجات مورد نیاز در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی می باشد.

این پارچه برای مصارف بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری اما با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم بیشترین استفاده را دارا بوده هست.
کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی بایستی توانسته باشند تا این پارچه را به شکل آنتی باکتریال تولید کرده و لطافت و نرمی بیشتری را به آن بخشیده باشند.
یکبار مصرف بودن منسوجات تولیدی از پارچه اسپان باند بیمارستانی، مهم ترین مسئله در رعایت نکات بهداشتی در محیط های بیمارستانی بوده است، چرا که این محیط ها بایستی از هر گونه آلودگی و میکروب به دور بوده تا سلامت افراد، کارکنان و بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، کمتر به خطر افتاده باشد.
از مصارف مهمی که پارچه اسپان باند برای تولیدات بیمارستانی داشته، می توان این موارد را ذکر کرد:

  1. لباس بیمار
  2. البسه مورد نیاز اتاق جراحی مانند ماسک، کلاه یکبار مصرف، گان جراحان، کاور کفش و …
  3. گان و شان بیمارستانی
  4. رو تختی و رو بالشی های یکبار مصرف بهداشتی

این مصارف را می توان از جمله مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها نام برد.

شایان ذکر است که برای تولید هر یک از منسوجات فوق، از کالیته رنگی متنوع پارچه های اسپان باند می توان بهره مند شد، اما به طور کلی طیف رنگی آبی، سفید، صورتی و سبز در کالیته رنگی پارچه های اسپان باند، بیشترین استفاده و بالاترین میزان نرخ فروش را داشته اند.
از طرفی ذکر این نکته خالی از لطف نبوده که پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهایی سبک تر مانند ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم در دسته پرفروش ترین عرض ها و گرماژها قزار گرفته اند.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

در حال حاضر یکی از مصارف مهمی که از پارچه های اسپان باند بهداشتی و آنتی باکتریال می گردد، در تولید انواع ماسک های پزشکی و بهداشتی برای مصارف بیمارستان ها و مصارف عموم مردم بوده است.
پارچه اسپان باند مخصوص ماسک هم با همان عرض و گرماژهایی که در تولیدات منسوجات بیمارستانی کاربرد داشته، به فروش می رسند اما در رنگبندی های سفید و آبی بیشترین میزان تقاضا را دارا هستند.
با توجه به شیوع ویروس های عالم گیر در چند وقته گذشته مانند ویروس کرونا، شاهد میزان تقاضای بالای بازار پیرامون انواع ماسک بوده ایم.
این امر ایجاب می کند تا کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند مخصوص ماسک و کارگاه های تولید کننده ماسک با یکدیگر به تعامل خوبی رسیده باشند.
قرار دادن پارچه های اسپان باند مخصوص ماسک با کیفیت عالی و قیمت ارزان در تناژ و حجم بالا در اختیار تولیدی های ماسک، گام مهمی است که کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند بایستی برداشته باشند.
اما متأسفانه گاها شاهد این موضوع بوده ایم که در شرایطی که نیاز بازار به پارچه اسپان باند مخصوص ماسک زیاد است، افراد سودجو و عرضه کنندگان ناشناخته، قیمت خیلی گزافی را بابت خرید این پارچه ارائه می دهند.
آیا میدانید که چگونه می توان کیفیت خوب و قیمت ارزان از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی خصوصا پارچه اسپان باند مخصوص ماسک را در بازارهایی که در آن واسطه ها و افراد سودجو زیاد است، خریداری کرد؟

چگونگی خرید پارچه اسپان باند با قیمت ارزان

آگاهی از چگونگی خرید نیاز پارچه ای یک کارگاه تولیدی مانند کارگاه تولیدی انواع ماسک آن هم با قیمت ارزان و متناسب با کیفیت پارچه، از نکات مهم قبل از خرید بوده است.
در حقیقیت پیدا کردن یک تأمین کننده خوب پارچه مورد نیاز این کارگاه های تولیدی که بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی پارچه های مورد نیاز را به دست این کارگاه ها برساند، تبدیل به مدینه فاضله برای آنها شده است.
در حال حاضر کارگاه های تولیدی دو راهکار اصلی برای خرید نیاز پارچه ای خود در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه داشته اند:

اولین راهکار این است که خریداران حضورا به بازارهای فروش پارچه مراجعه کنند و زمان زیادی را صرف گشتن در بازار کرده تا بتوانند آن طور که می خواهند خرید خود را به انجام برسانند.

دومین راهکار که شاید مهم ترین راهکار بوده این است که خریداران یک نمایندگی فروش اینترنتی پارچه را در سایت های موجود پیدا کرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری و به شکل مستقیم از این مراکز خرید نمایند.

برای خیلی از کارگاه های تولید کننده ماسک و یا هر نوع منسوجات بیمارستانی سخت است که هر دفعه که نیاز پارچه ای دارند، به بازارهای فروش حضوری مراجعه کرده تا پس از اتلاف وقت و هزینه ی اضافی، پارچه مورد نیاز خود را تهیه کنند.
در اینجاست که خیلی بیش از این می توان به اهمیت راهکار دوم در خرید پارچه های بیمارستانی، که همان خرید اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری هست می توان پی برد.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده

امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی در دنیا، تجارت اینترنتی اغلب محصولات اعم از پارچه های بیمارستانی، تبدیل به یکی از مهم ترین شیوه های تجارت شده است.
چرا که هم فروشندگان و هم خریداران می توانند با این شیوه، سود اقتصادی بیشتری را تجربه کرده باشند.
فروشندگان می توانند طیف گسترده ای از مخاطبان را از جای جای کشور و حتی دنیا داشته و از طرفی خریداران نیز می توانند در هر کجا که هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با کاهش هزینه های رفت و آمدی، خریدی اقتصادی تر را برای خود به ارمغان بیاورند.
به همین سبب عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده از درب معتبرترین کارخانجات تولیدی این پارچه، در دستور کار این نمایندگی فروش قرار گرفته است تا برای خریداران، بستری امن و مناسب را در راستای خریدی ارزان و اقتصادی تر رقم زده باشد.

نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی تولید جدید

هم اکنون نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی توانسته جدیدترین پارچه های بیمارستانی تولیدی کارخانجات بزرگ نساجی پارچه بیمارستانی در کشور را، بی هیچ واسطه ای به دست مشتریان خود برساند.
با خرید عمده انواع پارچه بیمارستانی در عرض و گرماژهای موجود آن هم به شکل اینترنتی، مشتریان این امکان را داشته تا خریدی استثنایی از نظر اقتصادث را انجام داده باشند.

پس اگر در بازارهای شلوغ و پر از واسطه گری امروزی نگران چگونگی خرید عمده و باکیفیت و البته ارزان قیمت از پارچه های بیمارستانی هستید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده این نمایندگی را برای خرید خود انتخاب کرده باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

خرید ارزان قیمت پارچه اسپان باند

آیا می دانید که خرید ارزان قیمت پارچه اسپان باند را از کدام یک از شرکت …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام