فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی مخصوص تولید انواع گان، شان، ماسک و … در مراکز بیمارستانی، با قیمت عمده فروشی و کاملا رقابتی از طریق این سایت به دست مشتریان در سراسر کشور با طیف رنگی متنوع می رسد.
در تولیدات لباس و منسوجات بیمارستانی، آنچه که از اهمیت جدی و بیشتری برخوردار بوده، رعایت نکات بهداشتی و استریل است که بایستی مد نظر تولیدی ها قرار گرفته باشد.
عاری بودن از هر گونه آلودگی و میکروب در محیط های درمانی و بیمارستانی سبب گردیده تا پارچه های بیمارستانی عرضه شده در بازار، دو دسته باشند:

هر یک از پارچه های فوق با مشخصات ویژه و متحصربفردی توسط کارخانجات تولیدی و نساجی پارچه تولید شده و به بازارهای پارچه فروشی عرضه می گردند.
در میان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، اسم پارچه یکبار مصرف پزشکی یا پارچه یکبار مصرف اسپان باند از نام های آشنا برای تولیدی ها بوده و به عنوان یکی از مصرفی ترین پارچه ها به شمار می آید.
آیا می دانید که پارچه یکبار مصرف پزشکی اسپان باند چیست و توسط کدام کارخانجات تولیدی، با کیفیت خوبی به تولید می رسد؟
چه استفاده هایی از پارچه یکبار مصرف در تولیدات بیمارستانی شده و از طریق کدام نمایندگی های فروش می توان خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این پارچه انجام داد؟
تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا پاسخ سوالات خود را دریابید.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی چیست؟

در ابندا باید گفت که پارچه یکبار مصرف در بازارهای کشور ما با نام پارچه اسپان باند نیز مشهور بوده و در منسوجات بی بافت قرار داشته است.
این پارچه با استفاده از دستگاه های مخصوص مانند دستگاه لمینت و دستگاه پرس الیاف، از الیاف پرس و گرانولی با نام پلی پروپیلن تهیه و تکمیل شده و پس از رنگززی، به شکل رولی به عرضه می رسد.
ویژگی های خارق العاده موجود در پارچه های یکبار مصرف این پارچه را برای صنایع گوناگونی مناسب قرار داده، اما یکی از بیشترین استفاده ها از این پارچه را صنعت پزشکی و بهداشتی برده اند.

به طور کلی پارچه یکبار مصرف با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می شود، اما پارچه یکبار مصرف پزشکی گرماژهایی بین ۲۵ الی ۹۰ گرم دارد و در طیف رنگی مخصوص سیاست بیمارستان ها تولید می شود.
این پارچه در کالیته رنگی آبی، سفید، صورتی و سبز، بیشترین تناژ تولیدی را داشته و با ویژگی های منحصربفردتری تولید می گردد که عبارتند از:

  1. پارچه یکبار مصرف پزشکی، آنتی باکتریال است.
  2. قابلیت کشسانی خوبی دارد.
  3. آب گریز می باشد.
  4. قابلیت چاپ انواع طرح ها را داشته است.
  5. رنگ نمی دهند و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
  6. قیمت بسیار اززان و مقرون به صرفه دارد که یکبار مصرف بودن آن را برای مراکز درمانی، کاملا توجیه می کند.

این پارچه ها در انواع یک لایه، دو لایه و چند لایه نیز تولید شده که هر یک می توانند از مصارف گوناگونی برخوردار باشند که این مصارف عبارتند از:

  • گان و شان بیمارستانی
  • انواع ماسک های بهداشتی
  • کلاه یکبار مصرف و روکش کفش ویژه اتاق های جراحی
  • لباس بیمار
  • رو تختی و رو بالشی
  • دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی
  • انواع ساک وسایل مخصوص اتاق بیماران و غیره

پارچه یکبار مصرف پزشکی

کدام کارخانجات پارچه یکبار مصرف درجه یک تولید می کنند؟

قبل از آنکه به طور اختصاصی تر به کاربرد پارچه یکبار مصرف نبافته یا اسپان باند در تولیدات بیمارستانی و پزشکی بپردازیم، لازم است بدانید که امروزه کدام کارخانجات کیفیت خوبی از این پارچه را تولید و بازار عرضه داشته اند.
بی تردید برای تولیدی های البسه و منسوجات پزشکی و بیمارستانی مهم است که در کدام کارخانجات، جنس و کیفیت خوبی از پارچه یکبار مصرف تولید شده تا آنان بتوانند خرید این پارچه را از برند همان کارخانه صورت دهند.
در ایران کارخانجات گوناگون مشغول به تولید انواع پارچه اسپان باند و یکبار مصرف هستند، اما دو کارخانه ذیل توانسته بهترین کیفیت این پارچه جهت تولیدات پزشکی و بیمارستانی را تولید و به بازار عرضه کنند:

  1. کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه
  2. کارخانه پارچه یکبار مصرف اسپان باند حریر امیر بافت

در این کارخانجات تولیدی انواع پارچه یکبار مصرف، استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه ها و ماشین آلات مجهز و پیشرفته، سبب شده تا شاهد تولیدات هر چه باکیفیت تر و مرغوب تر از این پارچه ها بوده باشیم.
کارگاه های تولید کننده انواع ماسک، لباس بیمار، گان و شان بیمارستانی، دستمال مرطوب، رویه نوار بهداشتی و سایر منسوجات، خواهان خرید پارچه یکبار مصرف تولیدی این کارخانه ها می باشند.
چرا که می دانند با خرید کیفیت مرغوب و درجه یک از انواع پارچه یکبار مصرف، تولیدات آن ها باکیفیت تر و مرغوب تر بوده و می توانند با ارائه منسوجات یکبار مصرف باکیفیت و قیمت مناسب، قدرت فروش بالایی را هم از آن خود نموده باشند.
این یک اصل در خرید کیفیت خوب و درجه یک از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بوده که خریداران بتوانند این پارچه را مستقیما از درب کارخانجات تولیدی بخرند تا کیفیت واقعی و قیمت دست اول کارخانه نصیب آنان شده باشد.
آیا می دانید از کجا و چگونه می توان خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولیدی کارخانجات معتبر را در بازارهای امروزی، بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی انجام داد؟
اجازه دهید دو مورد مصرفی ترین کاربردهایی که از پارچه یکبار مصرف پزشکی شده را نام برده و سپس به نحوه خرید مطمئن از این پارچه بپردازیم.

پارچه گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید یکی از موارد مصرفی از انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، تولید انواع گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی می باشد.
باید گفت که گان بیمارستانی همان روپوش و لباسی است که مخصوص پزشکان و پرسنل اتاق جراحی که می تواند دستیاران، متخصصین بیهوشی و … باشد و با رنگ سبز غالبا تولید می گردد.
گان بیمارستانی می تواند به شکل یکبار مصرف تولید شده و یا اینکه از پارچه ای مانند ترگال و کجراه آبژاول تولید گردد تا قابلیت شست و شو و استریل بدون هیچ آسیب با استفاده از دستگاه اتوکلاو را داشته باشد.
پارچه گان یکبار مصرف به سبب مسائل بهداشتی می تواند مناسب ترین پارچه برای تولید گان مخصوص اتاق جراحی بوده باشد.
پارچه شان یکبار مصرف هم مخصوص لباس یا روپوش بیماران یا افرادی بوده که به شکل طولانی مدت یا سرپایی در اتاق های جراحی مورد عمل جراحی قرار می گیرند.

در این میان غالبا برای تولید گان یکبار مصرف یا لباس پزشکان و پرسنل اتاق عمل، از گرماژ ۴۰ و ۴۵ گرم استفاده کرده و برای لباس بیماران یا همان شان، از گرماژ ۳۵ الی ۳۸ گرمی از پارچه یکبار مصرف استفاده می نمایند.
به طور کلی برای تهیه انواع گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی انواع پارچه های ذیل استفاده می نمایند:

  • پارچه اسپان باند SSMMS
  • پارچه اسپان باند SMS

این پارچه ها با گرماژهای ذکر شده در خطوط فوق و غالبا با عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرند.
از دیگر مصارف مهمی که از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند شده، در تولید انواع ماسک می باشد.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

اگر چه امروزه از پارچه های گوناگونی چون تترون، ترگال، نمد و … برای تولید انواع ماسک های بهداشتی استفاده می کنند، اما یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تولید ماسک، پارچه یکبار مصرف اسپان باند است.
پارچه یکبار مصرف برای ماسک به شکل آنتی باکتریال و آب گریز تولید شده و می تواند در رنگبندی های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد که البته رنگ سفید این پارچه، بیشترین استفاده را دارد.
عرض و گرماژ مصرفی پارچه یکبار مصرف مخصوص تولید ماسک نیز می تواند همان عرض و گرماژ موجودی از این پارچه باشد، اما غالبا از گرماژهای پایین تر مانند ۲۵ الی ۴۰ گرم استفاده می نمایند.
تولید انواع ماسک بهداشتی با پارچه های یکبار مصرف سبب شده تا ماسک ها قابلیت یکبار مصرف بودن در محدوده زمانی کمتر از ۳ ساعت را داشته، اما کاملا از نظر بهداشتی مناسب بوده و امکان شیوع انواع ویروس ها و بیماری ها را به حداقل می رساند.
اگر چه متأسفانه در شرایطی که نیاز جامعه به تولید انواع ماسک بالا می رود، تغییراتی جدی در قیمت پارچه اسپان باند برای ماسک شاهد بوده ایم، اما هستند نمایندگی ها و مراکز فروشی که قیمت واقعی از این پارچه را به عرضه می رسانند.
آیا می دانید که بهترین شیوه خرید انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی در شرایط امروزی بازارهای کشور چیست؟
آیا امکان خرید عمده همراه با تخفیفات ویژه از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی کیفیت خوب وجود داشته است؟

پارچه یکبار مصرف پزشکی

بهترین شیوه خرید پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی

شایان ذکر است که امروزه خریداران برای آنکه بتوانند پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد نیاز خود را بخرند، دو راهکار کلی برای خرید داشته اند:

  1. راهکار اول اینکه خریداران خودشان به بازارهای حقیقی و حضوری پارچه یکبار مصرف مراجعه کرده و خرید خود را از طریق این مراکز عمده فروشی پارچه در بازار به انجام برسانند.
  2. راهکار دوم آن است که خریداران در هر کجا که هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را به شکل آنلاین ثبت کرده و در چند روز کاری، سفارش را تحویل بگیرند.

بنظر شما کدام یک از راهکارهای فوق می تواند برای تمامی خریداران انواع پارچه یکبار مصرف، مناسب بوده باشد؟

در راهکار اول خریداران ممکن است حتی مسافت های طولانی را برای مراجعه به بازار طی کرده تا بتوانند نیاز پارچه ای خود را خریداری نمایند.
این موضوع می تواند افزایش هزینه های رفت و آمدی و اتلاف زمان زیادی برای گشتن در بازارهای پارچه فروشی برای خریداران به ارمغان آورده باشد.
اما آیا می دانید که اگر شما بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و ضمن کاهش هزینه های رفت و آمدی و عدم اتلاف زمان اضافی، خرید خود را از انواع پارچه به خصوص پارچه یکبار مصرف بیمارستانی انجام دهید، خریدی آسان و مقرون به صرفه در انتظار شما خواهد بود؟
بله با توجه به اینکه امروزه اینترنت و فضای مجازی در میان تمامی کسب و کارها حرف اول را می زند، چرا خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نتواند خریدی موفقیت آمیز برای خریداران محسوب شده باشد؟
به شرطی که مشتریانی که می خواهند خرید اینترنتی پارچه مورد نیاز خود را انجام دهند، با شناخت کافی از نمایندگی های معتبر فروش در بازارهای آنلاین، خرید خود را به انجام برسانند.
نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی دارای این ویژگی ها هستند:

  • دسترسی مستقیم و بی واسطه به کارخانجات بزرگ تولیدی پارچه دارند.
  • مشاوره های لازم قبل از خرید را به خریداران در راستای خریدی آگاهانه می دهند.
  • کالیته های رنگی و نمونه های عدلی رایگان را برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می کنند.

پس بنظر می رسد که هم اکنون بهترین، امن ترین و اقتصادی ترین شیوه خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی برای آنکه با قیمت ارزان و کیفیت واقعی همراه باشد، خرید به شیوه اینترنتی بوده است.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی از طریق این نمایندگی های معتبر فروش، مستقیما از درب کارخانجات تأیید شده به دست مشتریان می رسد و خریداران از بابت کیفیت و قیمت پارچه، نگرانی و دغدغه ای نداشته اند.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی کیفیت خوب

یکی از بهترین و اقتصادی ترین شیوه هایی که خریداران می توانند خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر انجام داده و تولیدات مقرون به صرفه تر داشته باشند، خرید عمده این پارچه آن هم به شکل اینترنتی و آنلاین می باشد.
عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت خوب و قیمت دست اول کارخانه، هم اکنون توسط نمایندگی رسمی خرید و فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی ایران، به انجام می رسد.
اگر همواره نگران کیفیت خرید عمده پارچه های بیمارستانی هستید، می توانید روی این مجموعه حساب کرده و با اطمینان کامل از کیفیت پارچه های خریداری شده، سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.
تمامی پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف قابلیت تولید در گرماژ و رنگ سفارشی دلخواه مشتریان را داشته، به شرط آنکه تمامی شرایط برای تولیدات کارخانه ای، فراهم بوده باشد.

گروه بازرگانی پارچه های بیمارستانی پارادا، یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی است که راز خریدی مطمئن از کیفیت و لیست قیمت پارچه های موجود را به مشتریان خود گفته است.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی | فروش پارچه های یکبار مصرف ارزان

قیمت لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند در بزرگترین مرکز فروش پارچه های بیمارستانی ارزان، …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام