فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی | فروش پارچه های یکبار مصرف ارزان

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی | فروش پارچه های یکبار مصرف ارزان

قیمت لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند در بزرگترین مرکز فروش پارچه های بیمارستانی ارزان، همان قیمتی است که کارخانجات تولید کننده این پارچه ها در نظر گرفته و توسط این مجموعه به فروش می رسد.
بیمارستان ها یکی از مراکز و ارگان هایی هستند که برای تهیه و تولید انواع البسه و منسوجاتشان، به انواع پارچه نیاز دارند.
نیاز به پارچه برای این مراکز، تقریبا در تمامی ایام سال بوده و به همین سبب کارخانجات نساجی پارچه های بیمارستانی بایستی توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان خود بوده باشند.
آیا می دانید که با توجه به اهمیت وجود پارچه های مرغوب و کاملا بهداشتی برای مصارف بیمارستانی، از طریق کدام مراکز فروش پارچه بیمارستانی می توان خریدی مطمئن از کیفیت این پارچه ها را انجام داد؟
شایان ذکر است که با توجه به رعایت اصول بهداشتی در محیط های بیمارستانی، همواره استفاده از پارچه های یکبار مصرف، نقش فزاینده ای را در این خصوص دارد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند پرفروش ترین پارچه برای مصارف بیمارستان های دولتی و خصوصی بوده و قیمت ارزان آنها، توجیه اقتصادی خوبی برای یکبار مصرف بودن این پارچه ها بوده است.
بنظر می رسد که وجود یک سایت فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی که توانسته باشد مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی، خریدی آسان و بی واسطه را برای مشتریان رقم بزند، خریدی کاملا متفاوت و امروزی لقب می گیرد که قاعدتا باب میل مشتریان بوده است.

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

انواع پارچه های بیمارستانی و مصارف آنها

همانطور که متوجه شدید، برای تهیه البسه و منسوجات بیمارستانی یا بهتر است بگوییم برای آنکه پرسنل بیمارستان ها، بیماران و … بتوانند در محیطی کاملا بهداشتی و استریل کار کنند، نیاز به پارچه هایی بهداشتی و استریل است تا البسه و منسوجات بیمارستانی تهیه گردند.
در همین راستا کارخانجات نساجی پارچه در کشور، در خط تولید خود به طور خاص و ویژه تری اقدام به تولید انواع پارچه های بیمارستانی می نمایند.
در کارخانجات تولیدی پارچه های بیمارستانی، پارچه ها غالبا به شکل آبژاول تولید می گردند، یعنی در برابر شست و شوی زیاد با آب و مواد شوینده، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به زودی کیفیت بافت و رنگ خود را از دست نمی دهند.
از جمله پارچه هایی که به شکل آبژاول تولید می گردند عبارتند از:

  1. پارچه های تترون بیمارستانی
  2. پارچه ترگال بیمارستانی

این پارچه ها با عرض و گرماژهای گوناگونی تولید شده و در کالیته رنگی متنوع، به شکل عدلی و طاقه ای به فروش می رسند و تقریبا در دسته پارچه های بیمارستانی با قیمت بیشتر قرار دارند.
این پارچه ها به سبب آنکه آبژاول تولید می شوند، قابلیت استفاده و شست و شوی چندین باره را داشته و غالبا از مصارف ذیل برخوردار می باشند:

  • تهیه البسه فرم بیماران خردسال و بزرگسال در رنگبندی آبی و صورتی
  • تهیه روپوش فرم پرستاران و پزشکان
  • تهیه انواع ملحفه بیمارستانی

شایان ذکر است که علاوه بر پارچه های فوق، در کارخانجات تولید کننده پارچه های بیمارستانی، پارچه هایی تولید می گردند که دیگر قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره نداشته، ارزان قیمت اند و از منظر مسائل بهداشتی مناسب ترین گزینه به شمار می آیند.
این پارچه های ارزان قیمت عبارتند از:

  1. پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

این پارچه ها یکبار مصرف اند و پس از یک بار مصرف، می توانند به دور ریخته شده و شرایط مساعدی هم برای بازیافت دارند.
در مورد پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در قسمت بعدی توضیحات کاملی ارائه می گردد.
پارچه فلامنت بیمارستانی در دو نوع فلامنت فلامنت و فلامنت پنبه، به ترتیب با الیاف فلامنت و فلامنت به اضافه پنبه تولید شده و با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی روانه بازارهای فروش می شود.
از جمله مصارف مهم پارچه فلامنت بیمارستانی می توان به تولید البسه فرم بیماران اشاره کرد که در طرح های ساده و چهارخانه رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

آشنایی با کیفیت مرغوب پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

در خطوط فوق بیان شد که یکی از پارچه های ارزان قیمت، مصرفی و پرفروش برای مصارف بیمارستانی، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می باشند.
این پارچه ها از هیچگونه الیافی از تار و پود تشکیل نشده و در واقع دارای الیاف پرس بوده اند. این موضوع سبب شده تا پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را در دسته پارچه های بی بافت بیمارستانی جای داد.
در میان عامه و یا در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه یکبار مصرف با نام های ذیل نیز خرید و فروش می گردد:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه سوزنی بیمارستانی
  • پارچه بی بافت بیمارستانی
  • پارچه نبافته بیمارستانی

لباس مجلسی هفت تیر با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی با کالیته رنگی متنوع، تولید و به شکل رولی در با متراژهای بالا، خرید و فروش می گردند.
از جمله مشخصات پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب می توان به مواردی همچون سبکی وزن، نرمی زیر دست، عدم ایجاد حساسیت های پوستی، دام خوب در حین استفاده و غیره، اشاره داشت.
پرفروش ترین رنگبندی ها در کالیته رنگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، عبارتند از:

  • سفید
  • آبی
  • صورتی
  • آبی نفتی
  • قرمز
  • سبز و …

همانطور که گفته شده پارچه های اسپان باند بیمارستانی چون یک بار مصرف اند و قابلیت شست و شو ندارند، از نظر مسائل بهداشتی می توانند گزینه مناسبی برای یک سری مصارف خاص در بیمارستان ها باشند.
این مصارف عبارتند از:

  1. تهیه البسه فرم بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  2. تهیه البسه جراحان
  3. تهیه گان بیمارستانی برای بخش های مراقبت ویژه
  4. تهیه انواع رو تختی، رو بالشی و زیر اندازهای بهداشتی
  5. تولید انواع دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی

ناگفته نماند که اگر کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی می توانند با خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در متراژهای بالا، تولیدات با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری داشته باشند.

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

آیا از پارچه های یکبار مصرف تنها در ارگان های دولتی استفاده می کنند؟

اگر چه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، قیمت ارزانی دارند، اما استفاده از این پارچه ها منوط به ارگان های دولتی نمی گردد و شاهد آن هستیم که حتی بیمارستان های خصوصی با بودجه کلانی که دارند، در بخش های گوناگون خود از البسه و منسوجات یکبار مصرف بهره می برند.
در واقع باید گفت که در محیط های بیمارستانی، آنچه که اهمیت داشته مسائل بهداشتی است و فرقی نمی کند که بیمارستان خصوصی باشد یا دولتی!
کارگاه های تولید کننده انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی می توانند محصولات و منسوجات مورد نیاز تمامی ارگان های بیمارستانی را با قیمتی ارزان و سودی خوب، تولید کرده و به دست آنها رسانیده باشند.

چگونه کیفیت مرغوب پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی را تهیه کنیم؟

با توجه به اینکه جدای از قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی، کیفیت این پارچه ها هم برای کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی مهم است، مشتریان دغدغه داشته که چگونه می توانند کیفیت خوبی از این پارچه را خریداری کرده باشند؟
دغدغه ی این مشتریان برمی گردد به این موضوع که اگر آنها نتوانسته باشند منسوجات و البسه مرغوب و باکیفیتی را تولید کرده و به بیمارستان ها بسپارند، ممکن است با کاهش قدرت فروش مواجه شده و خسارات سنگین مالی را هم متحمل گردند.
حضور واسطه ها در بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی و تبلیغات ناسالمی که گاها توسط برخی از فروشندگان انجام می گردد سبب شده تا مشتریانی که می خواهند کیفیت واقعی پارچه یکبار مصرف را خریداری کنند، در خرید خود ناکام بمانند.
بنظر می رسد که تمامی مشتریان خرید پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازارهای امروزی، دو راهکار کلی برای خرید داشته اند:

  1. مراجعه به بازارهای حقیقی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی
  2. خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی از طریق مراکز معتبر فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی

در این میان قطعا مراجعه به بازارهای حقیقی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی می تواند مشتریان و خریداران را با واسطه های گوناگونی مواجه گردانیده باشد که در شرایط کنونی خرید با قیمت غیر واقعی و حتی کیفیتی پایین تر نصیبشان می گردد.
در طرف مقابل بنظر می رسد که یکی از امن ترین، اقتصادی ترین و آسان ترین شیوه های خرید پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی، خرید مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولیدی بوده که می تواند از طریق مراکز معتبر فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی به انجام برسد.
این مراکز فروش دو ویژگی کلی دارند:

  • حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه بیمارستانی
  • دارا بودن ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه های بیمارستانی

این مجموعه فروشگاهی توانسته خود را به عنوان معدود مراکز فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی در بازار امروزی معرفی کند که با دارا بودن دو ویژگی فوق، مشتریان ثابت خود را به مشتریان با ایمان تبدیل نموده باشد.
یعنی مشتریانی که همیشه از این مرکز خریداری می کنند، حالا تبلیغ این مرکز فروش را به سایر مشتریان کرده و در واقع علاوه بر اینکه خودشان خرید می کنند، با خودشان مشتری هم می آورند.

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مناسب ترین قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی کجا عرضه می شود؟

پاسخ این سوال را می توان در همان خطوط فوق نیز پیدا کرد!
طبیعتا قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تمامی بازارها قیمتی زیاد چشمگیر نیست که بخواهیم در مورد آن چندین و چند ساعت بحث کنیم اما به نظر می رسد که در خریدهای با حجم زیاد و متراژ بالا، ممکن است قیمت غیر واقعی ارائه شده توسط برخی از خریداران، سبب ضرر و زیان خریداران شده باشد.
به همین سبب است که مشتریان به دنبال مراکز فروشی هستند که مناسب ترین و در واقع، واقعی ترین قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی را به مشتریان عرضه می دارند.
خوشبختانه این مجموعه در نظر دارد تا با ایجاد امکان خرید مستقیم پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی از درب بزرگترین و معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند، خریدی کاملا متفاوت را برای خریداران رقم بزند.
مناسب ترین قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در واقع همان قیمت واقعی پارچه که در درب کارخانه ارائه می گردد و هیچ واسطه ای در آن دخالت نداشته، می باشد.

شما می توانید دو اصل کیفیت مرغوب و قیمت روز، ارزان و درب کارخانه از انواع پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی را همین حالا از طریق مجموعه فروشگاهی پارچه های بیمارستانی سفارش خرید داده باشید.

سفارش خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

اغلب مشتریان و کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی هنگام خرید عمده پارچه این فکر را با خود می کنند که آیا کیفیت واقعی و مرغوب پارچه که مشابه خرید به صورت جزئی است، نصیب آنان می گردد یا خیر؟
باید گفت که اگر شما خریداران بتوانید با پیدا کردن مراکز فروش معتبر که به شکل مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید کننده انواع پارچه های بیمارستانی در ارتباط اند؛ سفارش خرید عمده خود را ثبت کنید، قطعا خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای شما به ارمغان خواهد رسید.
در حال حاضر این مجموعه توانسته است با بالاتر بردن درصد رضایتمندی مشتریان خود؛ یکی از متفاوت ترین مراکز فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی در کشور ما ایران باشد.

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

فروش آنلاین تمامی عرض های پارچه های بیمارستانی ارزان

همانطور که متوجه شدید در بازار امروزی خرید و فروش پارچه بیمارستانی، بی تردید خرید اینترنتی می تواند به عنوان اقتصادی ترین و آسان ترین شیوه خرید معرفی شده باشد، اگر و تنها اگر از طریق یک نمایندگی رسمی و اصلی فروش به انجام برسد.
در حال حاضر این سایت فروشگاهی پارچه های بیمارستانی توانسته تمامی عرض ها و گرماژهای پارچه های بیمارستانی را در کالیته رنگی متنوع، با کیفیت تضمین شده به دست مشتریان خود سپرده باشد.
پارچه تترون بیمارستانی یکی از پارچه های ارزان قیمت است که با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متر با گرماژهای ۱۵۰ الی ۳۸۰ گرم آماده فروش عمده از طریق این مرکز می باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ و ۱۵۱ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰، ۲۶۰ و ۲۸۰ گرمی از دیگر پارچه های موجود در این مرکز فروش آنلاین است که می تواند در تمامی ایام سال فروش خوبی را دارا باشد.
در میان عرض ها و گرماژهای پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی، عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرمی و سبک این پارچه، از نرخ فروش بالاتری در میان مشتریان برخوردار بوده و می تواند مناسب ترین گزینه برای تمامی مصارف این پارچه باشد.

اگر شما هم می خواهید در کسری از ثانیه، سفارش خرید عمده انواع عرض ها و گرماژهای پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را ثبت کنید، کافیست پس از مشورت با مشاورین باتجربه در این حوزه، خرید خود را به آسانی انجام داده باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی مخصوص تولید انواع گان، شان، ماسک و … در مراکز بیمارستانی، …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام