فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت روز

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت روز

فروش پارچه تترون بیمارستانی بر حسب میزان کیفیت، با قیمت های مختلفی انجام می شود. در بازار فروش پارچه می توانید با قیمت روز، پارچه های تترون را خریداری نمایید.
ایران مدتی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در صنعت نساجی، موفق شده جزو بهترین کشورهای تولید کننده پارچه قرار گیرد. دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی ایران نه تنها پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز بازار داخلی بوده، بلکه برخی از گونه های آن روانه بازار فروش کشورهای خارجی هم می شود و به خاطر همین، ایران امروز در صنعت تجارت و صادرات پارچه فعالیت گسترده ای دارد.
یکی از پارچه هایی که چند سالی است دیگر نیازی به واردات آن نیست و توسط تولید کنندگان داخلی به نیاز بازار آن پاسخ داده می شود، پارچه تترون می باشد.

این پارچه، یک پارچه کاربردی در زمینه های مختلف است که به خاطر کاربردی بودنش بازار فروش پررونقی را از آن خود نموده است. اگر آشناییت چندانی با این پارچه نداشته و حال قصد خرید آن را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا پارچه تترون را بهتر و با جزئیات بیشتری بشناسید.

شناخت بیشتر پارچه تترون

خرید پارچه تترون و یا هر منسوجات دیگری بدون آگاهی قبلی، کار صد در صد اشتباهی است. همیشه به کسانیکه قصد خرید پارچه را دارند توصیه می شود که اول از هر چیزی نسبت به آن پارچه شناخت پیدا کنند.
مثلاً در اینجا قرار است ما اطلاعات دقیق و خوبی را به منظور شناخت بیشتر پارچه تترون در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم. پس به همین خاطر، به معرفی کلی پارچه تترون می پردازیم.
پارچه تترون یک پارچه تخت بافتی است که الیاف تشکیل دهنده تار و پود آن، الیاف پلی استر ویسکوز می باشند. در بازار فروش پارچه، افراد قادر خواهند بود تا عرض های مختلف این پارچه را تهیه نمایند. البته برخی از کارخانجات تولیدی پارچه تترون، عرض های دیگری خارج از عرض های رایج بازار را به صورت سفارشی تولید می نمایند که این باعث شده تا خریدار بسته به نوع مصرف، نگران عدم دسترسی به عرض مشخصی از پارچه تترون نباشد.

اگر بخواهیم محدوده گرماژ پارچه های تترون با عرض های مختلف را بیان کنیم، باید بگوییم که وزن این پارچه ها از ۱۰۰ گرم تا ۳۸۰ گرم بسته به میزان عرضی که دارد،
متغیر می باشد. کمترین میزان گرماژ برای پارچه های تترون با عرض ۹۰ سانتی متر بوده و بیشترین گرماژ مخصوص پارچه های تترونی است که عرضی برابر با ۳ متر دارند.
از مشخصات و ویژگی های این پارچه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ثبات رنگ
  • استحکام
  • مقاومت کششی
  • زیر دست نرم
  • تراکم استاندارد
  • ضخامت مناسب

این پارچه به شیوه ای تولید شده است که بعد از استفاده طولانی مدت، گوله نشده و رنگ اولیه خود را از دست نمی دهد. البته سطح کیفیت پارچه تترون، وابستگی زیادی به جنس الیافی دارد که در تار و پود آن استفاده می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

نحوه تولید و عرضه پارچه های تترون به بازار چگونه است؟

ممکن است خیلی ها به دنبال این باشید که پارچه تترون چگونه تولید شده و به چه شیوه ای به بازار عرضه می گردد. پاسخ این سوال شما پیش ماست.
همانند خیلی دیگر از منسوجات رایج و پرفروش موجود در بازار، پارچه تترون هم در کارخانه های نساجی با کمک الیاف خام در تراکم های استاندارد و عرض های مختلف تولید شده و بعد از پشت سر گذاشتن مرحله بافندگی، وارد مرحله رنگرزی و تکمیل می شوند.
البته دیده شده در برخی از کارخانجات نساجی تترون بافی، این پارچه با الیافی که از قبل رنگ شده بودند بافته شده و نهایتاً روانه بازار فروش می شوند.
در بخش رنگرزی کارخانه ها، محدودیتی برای تولید کننده وجود ندارد. برای همین است که پارچه تترون یکی از معدود پارچه هایی است که متنوع ترین کالیته رنگ را دارا بوده و تمام رنگ های اصلی و فرعی طیف رنگی را شامل می شود.
پارچه های تترون بعد از بافته شدن با الیاف رنگ شده و یا بعد از گذراندن مرحله رنگرزی و تکمیل، آماده عرضه به بازار می شوند. اما باید بدانید که پارچه ها برای عرضه شدن به بازار بایستی طاقه پیچی شوند.

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

خانواده پارچه تترون دارای زیر مجموعه بسیار گسترده ای است که شامل پارچه های تترون با عرض های مختلف، رنگبندی گوناگون، تراکم بافت متفاوت و … می باشند. موارد مصرف و استفاده هر یک از این پارچه های تترون با دیگری متفاوت بوده و دلیل این تفاوت هم ویژگی ها و مشخصات گوناگونی است که هر کدام دارا هستند.
یکی از زیر مجموعه های پرفروش خانواده پارچه تترون، تترون های بیمارستانی می باشد. این پارچه در تمامی عرض ها تولید شده و مشخصات و ویژگی های آن به شرح زیر است:

  • پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای لطیف بوده که زیر دست نرم آن بسیار مورد توجه واقع شده است.
  • پارچه تترون بیمارستانی از کیفیت رنگ فوق العاده ای برخوردار می باشد به گونه ای که آن را در زمره پارچه های آب ژاول قرار می دهند.
  • پارچه تترون بیمارستانی در برابر کشش بسیار مقاوم بوده و به سادگی پاره نمی شود.
  • پارچه تترون بیمارستانی از مقاومت سایشی بالایی برخوردار است که طول مدت استفاده، توری نشده و ساختار اولیه اش را حفظ می کند.
  • پارچه تترون بیمارستانی، تله نمی شود. شست و شو و استفاده مکرر این پارچه باعث نمی شود که پارچه تترون گوله شود.
  • پارچه تترون بیمارستانی، پارچه ای است با تراکم بافت استاندارد که ضخامت مناسبی داشته و استفاده از آن را در چهار فصل ممکن می سازد.
  • پارچه تترون بیمارستانی ضد حساسیت است. این پارچه با پوست های مختلف سازگاری داشته و هیچ کس با استفاده از آن دچار حساسیت پوستی نمی شود.

مهم ترین مصارف پارچه های تترون بیمارستانی کدام است؟

و مواردی از قبیل آنچه که در زیر ذکر شده، عواملی هستند که تعیین کننده نوع مصرف و استفاده پارچه های تترونی بوده که در بازار با عنوان تترون بیمارستانی شناخته می شوند:

  1. تراکم بافت پارچه تترون بیمارستانی
  2. رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی
  3. عرض پارچه تترون بیمارستانی

در زیر، مهم ترین مصارف پارچه های تترون بیمارستانی را بیان کرده تا با آگاهی از اینکه چه نوع پارچه ای برای چه مصرفی مناسب می باشد، اقدام به خرید نمایید:

  1. پارچه های تترون بیمارستانی که عرض برابر با ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متر دارند، برای دوخت چیزهای کوچکی مانند یونیفرم و لباس بیماران نوزاد و کودک مناسب هستند.
  2. پارچه هایی با عرض ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، بهترین گزینه برای دوخت فرم بیماران بزرگسال و همچنین پزشک، پرستاران و خدمه بیمارستان می باشد.
  3. تترون های بیمارستانی عرض ۲ متر، ۲۴۰ سانتی متر و ۳ متر، گزینه پیشنهادی برای تهیه ملافه، زیر انداز، رو انداز و دیگر تجهیزاتی نظیر پرده و … می باشند.

برای پارچه های تترون، ضد آب ژاول بودن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا پارچه های بیمارستانی مدام در حال ضد عفونی شدن با مواد قوی نظیر وایتکس هستند. پس باید به گونه ای باشند که رنگ شان بعد از استفاده مکرر خراب نشده و ساختار اولیه را دارا باشند. البته پارچه های تترون معمولی که خاصیت ضد آب ژاولی ندارند هم در بازار موجود هستند که از ثبات رنگ به نسبت خوبی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای دوخت پرده های بیمارستانی و … می باشند.

اگر از پارچه تترون بیمارستانی برای دوخت فرم بیمار، پرستار و یا پزشک استفاده می کنید، به بدن نما بودن یا نبودن آن توجه کنید. بهتر است تراکم بافت و ضخامتی از پارچه تترون را برای دوخت پوشش استفاده نمایید که بدن نمایی نداشته و ضخامت آن به اندازه ای باشد که استفاده از آن در فصول گرم و سرد سال ممکن شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

طیف رنگبندی پارچه بیمارستانی تترون

همانطور که در ابتدای بخش قبل گفته شد، عوامل متعددی وجود دارد که نوع مصرف پارچه تترون بیمارستانی را تعیین می نماید. البته که رنگبندی پارچه تترون هم در مصارف آن بی تاثیر نیست. در زیر، رنگ های متنوعی که از این نوع پارچه بیمارستانی به بازار عرضه می شود را معرفی کرده ایم:

  • لیمویی
  • سفید
  • گلبهی
  • صورتی
  • یاسی
  • نخودی
  • سبز
  • آبی

و رنگ های دیگری از این قبیل. اصولاً کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی، رنگ های محدودی از پارچه را روانه بازار فروش می کنند و این پارچه تترون است که رنگبندی نامحدود داشته و طیف رنگی گسترده ای را شامل می شود.
اکثراً از رنگ هایی نظیر صورتی، آبی و سفید پارچه تترون بیشتر استفاده می شود. البته در بیمارستان هایی که زیر نظر دولت فعالیت می کنند، تنها قادر هستند تا از این سه رنگ پارچه در بخش های مختلف استفاده کرده و پارچه تترون سبز بیمارستانی را در بخش جراحی بکار گیرند. در بیمارستان های خصوصی این محدودیت وجود نداشته و آن ها می توانند از رنگبندی متنوع پارچه بیمارستانی تترون که در بالا به صورت مختصر و مفید معرفی شد، استفاده نمایند. مثلاً در کنار پارچه تترون سبز بیمارستانی که مخصوص بخش جراحی است، آبی کاربنی هم کاربرد بسیاری دارد.
برخی از تولید کنندگان و نساجی های تترون بافی، امکان سفارشی سازی پارچه را برای مشتری فراهم کرده اند. پس اگر رنگ خاصی از پارچه تترون مد نظر شماست، می توانید با شناسایی کارخانه تولیدی، سفارش خود را ثبت نمایید.

عرض های پارچه تترون بیمارستانی و متراژ هر طاقه آن

همانطور که گفته شد، وقتی پارچه تترون توسط کارخانجات نساجی تولید شد، نیاز به طاقه پیچی آن برای عرضه به بازار فروش پارچه است. طاقه پیچی پارچه های مختلف، اصول خاص خود را دارد که درباره پارچه تترون می توان گفت، طول ۴۰ متری برای آن در نظر گرفته شده است. شیوه دیگری که پارچه های تترون به بازار عرضه می شوند، عدلی می باشد. عدل هر پارچه تترون، ۳۲۰ متر است که ۸ طاقه ۴۰ متری را شامل می شود و بهترین گزینه برای کارگاه های دوزندگی لباس و … می باشد.
چیزی که بارها و بارها راجع به آن صحبت شد، عرض های پارچه تترون بیمارستانی است. پارچه تترون بیمارستانی بر خلاف دیگر گونه های پارچه تترون که در عرض های محدودی تولید می شود، در تمامی عرض ها آماده شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد. رایج ترین عرض ها برابر است با:

  • ۹۰ سانتی متر
  • ۱ متر و نیم
  • ۱ متر و ۸۰ سانتی متر
  • ۲ متر
  • ۳ متر

بعد از این ۵ عرض رایج، توسط برخی از کارخانه های تولیدی، عرض های ۱۲۰ سانتی متر و ۲۴۰ سانتی متر پارچه تترون بیمارستانی هم روانه بازار فروش می گردد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

نکات مهم قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی

همیشه و در همه حال توصیه شده تا با آگاهی های قبلی برای خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی اقدام نمایید.
جدای از آگاهی، توجه به نکات مهم قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است. برخی از این نکات عبارتند از:
پارچه مورد نظر، محصول کدام کارخانه می باشد؟ اصولاً کارخانجاتی که در اصفهان به تترون بافی مشغولند، کارخانجات مطرح با پارچه های مرغوبی به حساب می آیند.
رنج قیمت پارچه تترون مورد نظر در بازار چگونه است؟ درست است که کیفیت بر قیمت فروش پارچه تترون تاثیر دارد، اما بایستی به تمامی عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش توجه نمود.
پارچه تترون مورد نظر، پاسخگوی نیاز هست؟ توجه به عرض پارچه، رنگبندی، تراکم بافت، وزن یا گرماژ، همه و همه کمک خواهد کرد تا متوجه کاربردی بودن یا نبودن پارچه تترون مورد نظر شوید.
برای آشنایی با دیگر نکات مهم، به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده تا مشاورین آن ها به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت درب کارخانه

همه خریداران مایل هستند تا خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی و الیاف مصنوعی در اصفهان را با قیمت درب کارخانه انجام داده تا در هزینه های نهایی صرفه جویی نمایند. ما به این خریداران، روش خرید مستقیم و بدون واسطه را پیشنهاد می کنیم. شاید از دیدگاه اول، یافتن مراکز فروش پارچه مستقیم و بی واسطه کار سختی باشد، اما با روی کار آمدن و تاسیس سایت های اینترنتی فروشنده در فضای مجازی، سختی کار تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.
تنها کافی است به اینترنت و موتور جستجو دسترسی داشته باشید. آنگاه با یک سرچ کوتاه، به سایت های فروشنده متعددی دست خواهید یافت که اکثراً فروشندگان مستقیم و بی واسطه ای هستند.
آیا می دانید در میان این تعداد سایت، کدامیک برای خرید مطمئن تر می باشد؟

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند با قیمت های باورنکردنی چگونه ممکن است؟ آیا …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام