فروش پارچه بیمارستانی

فروشگاه عرضه مستقیم پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی و جوراب مردانه در برخی فروشگاه ها به شیوه عرضه مستقیم است و در برخی دیگر به روشی کاملا متفاوت با دسته اول.
تاریخچه تولید در زمینه برخی پارچه ها به زمان هایی برمی گردد که الیاف را بشر اختراع کرد و پی برد که می توان این ماده را برای تولید بعنوان ماده اولیه در نظر گرفت.
پارچه تترون را از همان ابتدا برای دوخت و دوز البسه مصرفی استفاده می کردند و از این پارچه، لباس های فوق العاده ای را مورد طراحی قرار می دادند.

تترون، پارچه ای با جنس نرم و لطیف بود که آن را فوق العاده برای دوخت لباس های بسیاری می نمود، از جمله لباس های فرم ادارات و ارگان های دولتی.
از پارچه تترون هم می توان لباس های مورد استفاده مراکز دولتی و خصوصی را دوخت که محدوده کارشان با یکدیگر متفاوت است، همانند لباسی که بیمارستان ها مورد مصرف قرار می دادند یا لباس فرم مدارس و هم چنین البسه مورد نیاز انسان ها که در منازل خود می پوشیدند و از آن بعنوان لباس های راحتی یاد می کردند.
جنس و کیفیت این پارچه به حد و اندازه ای بالا می باشد که حتی می توان از تترون در دوخت لباس های زیبا با طراحی های فوق العاده استفاده کرد که در محالس و میهمانی ها مورد پوشش است، لباس هایی که هم مردان استفاده می کردند و هم بانوان و خانم ها با هر محدوده سنی.
مطمئنا وسایلی که برای نوزدان و بچه ها نیز خریداری می گردد دیده اید، این در حالی است که تترون بدلیل برخورداری از لطافت بی نظیر، یرای این منظور مناسب بوده و خیلی زیاد برای این منظور، کاربرد دارد.
پارچه تترون علاوه بر استفاده هایی که در خطوط بالایی به آن اشاره گشت برای دوخت کالای خواب نیز کاربرد دارد.
کالای خوابی که محدوده استفاده شخصی و در منازل و خانه ها دارد یا در اقامتگاه ها و هتل ها، کاربرد خواهد داشت.
دوخت وسایلی هم چون روتختی های خریداری شده برای زوج های جوان با حساسیت بسیاری انجام می گردد، چرا که طول عمر این وسایل و هم چنین کیفیتش باید در رده بالایی باشد.
از پارچه تترون و برخی رنگ های زیبای آن نظیر صورتی، کالباسی، شیری، کرم و…. در دوخت کالای خواب زوجهای جوان بسیار استفاده خواهد شد.
گاهی نیز برای دوخت لباس محلی ها از پارچه تترون بکار می برند که خرید برای این منظور، رقم بالایی بوده باتوجه به این که در ایران قومیت های زیادی در شهرهای مختلف قرار دارند.
برای این که بتوان از پارچه تترون چنین استفاده های گسترده ای داشت، آن را با عروض مختلف در کارخانجات تولید می نمایند.
تولیدی ها و خیاطان نیز براساس الگوها و طرح هایی که دارند، پارچه تترون را با آن عرض مشخص خریداری کرده و و وسایل مورد نظر را از این پارچه می دوزند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون در اصفهان

کارخانه های نساجی زیادی در کشور، نولید پارچه را انجام می دهند، آن هم انحصارا و تنها پارچه تترون.
در زمان مراجعه به نمایندگی ها متوجه خواهید شد فروش پارچه تترون با عرض های بیشماری صورت می پذیرد:

  • ۹۰ سانتی متر
  • ۱۵۰ سانتی متر
  • ۲ متر
  • ۳ متر
  • و سایر عرض ها نظیر ۲٫۲۰ یا ۲٫۴۰ که مصرف عمده را به اندازه عروض دیگر ندارند.
اغلب کارخانجات فعال در زمینه تولید پارچه تترون در اصفهان متمرکز شده اند و در شهرهای دیگر همانند تهران، کاشان و یزد این تجمع و تمرکز را نداشته و در تعداد کمتری قرار دارند.

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی در کنار عرضه این پارچه خاص برای مصرف در واحدهای درمانی و بهداشتی، توزیع تترون را برای استفاده های دیگر هم انجام می دهند:
مثلا پارچه تترونی که در دوخت کالای خواب استفاده خواهد شد یا پارچه تترونی که در لباس فرم مورد استفاده قرار گرفته است و…..، به گونه ای که پارچه های تترون بیمارستانی بدلیل دایر بودن همه روزه مراکز درمانی، فروش بالاتری را هم دارند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه روتختی بیمارستانی

آیا می دانید برای دوخت روتختی های مصرفی در بیمارستان ها از چه پارچه ای بیشتر استفاده می گردد؟
سفارش خیاطی های طرف قرارداد با مراکز درمانی برای دوخت روتختی بیمارستانی بصورت عمده از چه پارچه ای است؟

پارچه ترگال و عمده تر تترون از پارچه های مورد استفاده در دوخت روتختی های بیمارستانیست که اغلب بیماران به کار می برند، آن هم با عرض های ۱۵۰ متر برای ترگال و هم عرض ۱۵۰ و ۳ متر برای تترون.

به دلیل رعایت هر چه بیشتر بهداشت و تمیز ماندن محیط بیمارستان ها و جلوگیری از انتقال هر گونه میکروب و آلودگی ای، هر پارچه ای را که بعنوان پارچه روتختی بکار ببرند سعی می دارند رنگش یا سفید باشد یا در طیف رنگی روشن مورد کاربرد قرار گیرد که در صورت هر گونه آلودگی ای، آن را نشان داده و مورد شست و شو یا تعویضش قرار دهند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

آیا می دانید حالا که این پارچه برای مصرف در بیمارستان ها انتخاب و برگزیده شد، قیمتش در چه رنجی است؟
بهتر است این گونه بپرسیم که قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی و جوراب نخی زنانه چقدر می باشد؟
چه عواملی این پارامترها را تغییر داده و کم و زیاد می کند؟

با این که تترون از پارچه های مصرفی در بیمارستان ها بحساب می آید که استفاده گسترده ای نیز دارد، اما مراکزی که بالاخص با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و دست به گریابنند سعی می دارند باز هم، پارچه ای را از نظر قیمتی کمتر و پایین تر از تترون پیدا کنند، در این مواقع است که نقش پارچه ای نظیر فلامنت پنبه در صورت مصرف چندین باره و پارچه اسپان باند بیمارستانی در صورت استفاده کوتاه مدت، پررنگ تر و متمایزتر خواهد شد و ممکن است جای پارچه ای را مثل تترون که ویژگی های منحصر به فردی دارد را بگیرد.

قیمت پارچه های تترون در فروشگاه ها وابسته به شاخصه های ذیل است:

  • کیفیت و لطافت
  • وزن
  • عرض
  • رنگ
  • الیاف تشکیل دهنده
  • شیوه عرضه

فروش پارچه تترون بیمارستانی

عرضه پارچه تترون بیمارستانی بصورت مستقیم

در خطوط ابتدایی گفته شد که شیوه عرضه در مورد انواع پارچه بیمارستانی و کلیه محصولات، متفاوت است.
به زبان دیگر، فروش انواع پارچه بیمارستانی را فروشگاه های موجود با شیوه های مختلف انجام می دهند.

چه زمانی پیدا کردن نمایندگی های عرضه مستقیم اهمیت بیشتری پیدا می کند؟

چه زمانی پیدا کردن نمایندگی های عرضه مستقیم اهمیت بیشتری پیدا می کند؟

در مواقعی که حجم خرید بصورت عمده و در متراژهای زیاد باشد، آن زمان است که لزوم پیدا نمودن این نمایندگی ها حس شده و ملموش تر خواهد بود.

در میان منسوجات مصرفی در مراکز بهداشتی، فروش پارچه تترون بیمارستانی در رتبه های اول در کنار عرضه پارچه های یکبار مصرف خواهد بود، به این دلیل است که متقاضیانی که قصد خرید را دارند، همگی می خواهند فروشگاه های عرضه مستقیم را پیدا کنند و بیابند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

خرید لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند با قیمت های باورنکردنی چگونه ممکن است؟ آیا …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام