فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت مستقیم از کارخانه

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت مستقیم از کارخانه

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و پارچه رومبلی کتان بصورت مستقیم از کارخانه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، روشی کاملا اجرایی بوده که مورد پسند متقاضیان و تجاری خواهد بود که قصد انجام معاملات عمده و در متراژهای بالا را دارند.
خحم خرید را می توان تعیین کننده در روش های انتخابی و پیش روی مراجعه کنندگان دانست.
آن هایی که تمایل به خرید عمده دارند می خواهند بصورت مستقیم و بدون هیچ رابطه ای وصل شوند به شرکت های تولید کننده موجود، زیرا می دانند در صورت انجام این کار، خریدشان با کمترین قیمت رخ می دهد و می توانند سودهای خود را افزایش دهند.
در صورتی که در خریدهای محدود و جزیی برای مثال در مورد پارچه که به معنای حداکثر یک طاقه می باشد، افراد ضرورت مراجعه مستقیم به صنایع تولید کننده و مبدا و آن جایی که پارچه مورد تولید قرار گرفته را حس نمی کنند و هر جایی را که در نگاه اول پیدا کنند به آن مراجعه کرده و با احتمال زیاد از همان مکان هم خریدشان را قطعی و نهایی می کنند.

در زمینه پارچه های بیمارستانی که یک جز پرکاربرد از آن را می توان متعلق دانست به پارچه های اسپان باند، اکثریت خرید در متراژهای بالا و بیشتر از یکی یا دو طاقه بوده، چنانچه خریدهای غیرعمده و محدود را اشخاص از نمایندگی های فروش، برای تست کیفیت انجام می دهند.
در صورتی نیز که کیفیت پارچه های خریداری شده توسط تولیدی ها یا نمایندگان شرکت های طرف قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی، مناسب و قانع کننده باشد، متقاضیان چون خیالشان از بابت جنس درخواستی راحت و آسوده است جتما از همان فروشگاه، خریدشان را در متراژ عمده صورت می دهند.

باتوجه به این که پارچه یکبار مصرف، یکی از دامنه کاربردش و مصارفش در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده، اما نمی توان دایره استفاده از این پارچه را تنها محدود به آن کرد.
پارچه یکبار مصرف در تیراژ و متراژهای بالا توسط کارخانجات فرش بافی خریداری می گردد.
این پارچه را افرادی نیز خریداری می کنند که در زمینه صادرات گوشت و مواد غذایی به کشورهای دیگر و البته مصرف داخلی، فعالیت می کنند.
حتی جالب است بدانید خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در برخی وزنهایش برای حفاظت و سیانت از گل ها، درختان و محصولات کشاوری استفاده می شود:
آسیب هایی که ممکن است سرما و گرمای شدید یا تغییر ناگهانی دما بر روی محصول بسته بندی شده وارد کند.
در صنایع خودروسازی، در صنعت بسته بندی شیرآلات، در صنعت ساختمان سازی بمنظور عایق کاری.
در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی یا در هر جایی که فکرش را بتوانید بکنید و نیاز باشد که خرید یک پارچه با قیمت ارزان، انجام شود، آن گاه است که پارچه های سوزنی انتخاب خوبی برای خرید بوده و نیاز خریداران را بخوبی برطرف می کند.

خرید پارچه یکبار مصرف

پارچه مناسب برای دوخت لباس بیمارستانی

انواع پارچه مناسب برای دوخت لباس های مورد کاربرد در بیمارستان ها را می توان محدود به افراد با زمینه فعالیت های مختلف در مراکز درمانی با زمان استفاده متفاوت دانست.
اگر قرار به دوخت لباس های مصرفی توسط پزشکان و پرستارها باشد، آن هم البسه ای که دراز مدت استفاده خواهد شد، مطمئنا از انواع پارچه بیمارستانی متفاوت مصرف می گردد تا همان لباس را همان پرسنل فقط یکبار مورد پوشش قرار می دهند.
البته برای دوخت لباس بیماران هم با تایم متفاوت از پارچه های با جنس های مختلف، استفاده خواهد شد.

پارچه ترگال و کجراه را برای دوخت لباس پرسنلی استفاده می کنند که نیاز به تعوبض البسه در دراز مدت دارند، در مقابل برای دوخت لباس بیماران که طول درمانشان کوتاه است پارچه فلامنت و فلامنت پنبه مصرف می گردد.
پارچه اسپان باند و پارچه تترون نیز هم برای دوخت لباس مورد پوشش پرسنل و بیماران به کار می رود.
در واقع تولیدی ها و خیاطان و شرکت هایی که برنده مناقضات بیمارستان ها برای مدت طولانی بوده اند، سفارش دوخت البسه و وسایل مورد نیاز را از پارچه هایی می گیرند که انتخاب همان مرکز بوده و در صورت رعایت نکردن این شرایط، وسایل دوخته شده مورد قبول بیمارستان ها نبوده و نه آن را مصرف می کنند و نه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
در این جا است که احتمال تعویض خیاطان بالا رفته و نمایندگان خرید بیمارستان ها به سراغ تولیدی های دیگر برای برطرف کردن نیازشان صد در صد می روند.

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه گان یکبار مصرف

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از فروشگاه ها اگر برای دوخت وسایل مصرفیشان صورت نگیرد، برای دوخت لباس حتما انجام پذیر است.
شان به لباس هایی گفته می گردد که مورد مصرف بیماران است.
در سمت مقابل گان به لباس هایی اطلاق می شود که مورد استفاده جراحان و متخصصان و پزشکان است.

گرماژ مناسب پارچه شان و گان را وزن هایی از پارچه اسپان باند می دانند که ضخامت کافی را داشته، بصورتی که بدن نما نبوده و البته نازک هم نباشد.

رنج مناسب وزن پارچه یکبار مصرف زمانی که برای دوخت لباس خریداری می گردد، عددی بین ۳۵ الی ۴۵ گرم است.
عرض پیشنهادی برای این منظور نیز، ۱۵۰ سانتی متر می باشد در رنگ های صورتی، آبی یا سبز.

خرید پارچه یکبار مصرف

کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی بافتینه

در شهرهایی با موقعیت مکانی متفاوت، تولید پارچه های یکبار مصرف اسپان باند صورت می پذیرد.
شهرهایی که در جنوب یا مرکز یا شمال و غرب و شرق ایران هستند و تولید را انجام می دهند.
تمام کارخانه های تولید کننده موفق نبوده و خریداران در صورت نیاز به این پارچه، محصولات آن ها را انتخاب نمی کنند.
برخی از کارخانجات نیز قدمت طولانی در این امر داشته و توانسته در زمینه فروش، حجم عمده ای را پوشش دهد.

کارخانه بافتینه در مساحتی بالای یک هکتار در شهر همدان در بیش از یک دهه پیش تاسیس شده و تولید پارچه های اسپان باند را انجام داده است، این در حالی می باشد که این شرکت هم در زمینه فروش داخلی موفق بوده و هم در زمینه بازارهای صادراتی و فروش خارجی و ارسال به سایر کشورها.
هر ساله این کارخانه، قراردادهایی با تجار کشورهای دیگر برای فروش تولیدات خود امضا کرده و از طریق مرزهای زمینی، ارسال را به آن ها انجام می دهد.

خرید پارچه یکبار مصرف

خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

آیا زمانی که برای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و پارچه مبلی میکروفایبر به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید، این منسوجات از سوی کارخانه برای شما ارسال می گردد؟
تا چه حد خرید و فروش های اینترنتی در زمان معاملات انواع پارچه های بیمارستانی موفق بوده اند؟

امروزه حتی تجاری که قصد خریدهای عمده را دارند، گزینه اولشان مراجعه به مراکز اینترنتی می باشد و در صورت پیدا نکردن یک نمایندگی ای مناسب که شرایط را نداشته باشد به سراغ بازارهای سنتی خواهند رفت.

پارچه های یکبار مصرف با گرماژ و رنگ مورد نظر در طاقه های اغلب ۱۰۰۰ متری از سوی کارخانجات آماده و برای مشتریان فرستاده می گردد، در زمان رجوع به فروشگاه های اینترنتی.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | عمده فروشی پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی مخصوص تولید انواع گان، شان، ماسک و … در مراکز بیمارستانی، …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام