فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه پارچه اسپان باند در تهران

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران توانسته با استفاده از کادری مجرب و تجهیزات مدرن، از طریق نمایندگی رسمی فروش خود در بازار آنلاین، خرید بی واسطه و با زیر قیمت بازار را برای مشتریانش رقم بزند.
در صنعت نساجی پارچه، دو نوع پارچه تولید و روانه بازارهای فروش می گردند:

  1. نوع اول پارچه هایی هستند که از الیاف نخ در تار و پود آنها استفاده شده و قابل شست و شو می باشند.
  2. نوع دوم پارچه هایی بوده که از الیاف پرس، بدون هیچگونه تار و پودی تهیه و تکمیل شده و یکبار مصرف اند.

امروزه با توجه به مزایا و مشخصاتی که پارچه های یکبار مصرف داشته، خصوصا در حوزه مصارفی بیمارستانی، شاهد جایگزینی این پارچه با پارچه های تار و پودی، بوده ایم.
تا چه حد با انواع پارچه اسپان باند آشنا هستید؟
آیا می دانید که وجود یک نمایندگی فروش آنلاین پارچه اسپان باند که علاوه بر ارائه مطالب گوناگون جهت آگاهی مشتریانش، امکان خرید اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری را فراهم می کند، چقدر می تواند مهم باشد؟
در حال حاضر این نمایندگی فروش، مفتخر است که توانسته یکی از بزرگترین مراکز عرضه مستقیم انواع پارچه اسپان باند، تولیدی از کارخانجات معتبر و تأیید شده در ایران باشد.
پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را از دست ندهید.

کارخانه پارچه اسپان باند

درباره پارچه اسپان باند چه می دانید؟

حتما شما هم هنگامی که به بازار فروش پارچه مراجعه کرده، نام پارچه ای به نام پارچه اسپان باند را شنیده اید.
اسپان باند نام پارچه ای تولیدی از پلی پروپیلن یا PP بوده که بر خلاف سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی، در طول و عرض خود، تار و پودی ندارد.
در واقع پارچه اسپان باند را در زمره پارچه های بی بافتی قرار می دهند که از الیاف پرس توسط دستگاهی با نام اکسترودر تولید می گردد.
این پارچه ها با توجه به عرض، گرماژ، رنگ و ضخامتی که داشته، می توانند در بسیاری از صنایع، مورد استفاده قرار گرفته باشند و اتفاقا گزینه مناسبی برای اغلب صنایع به شمار می آیند.
از نظر عرض پارچه، پارچه اسپان باند با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولی و به عرضه می رسد.
از منظر گرماژ یا وزن پارچه، پارچه های اسپان باند را با گرماژ متنوع از ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می کنند که در موارد مصرفی گوناگون، کاربرد جدی دارد.
کالیته رنگی پارچه اسپان باند، طیف بسیار متنوعی داشته و همین موضوع سبب شده تا متقاضیان خرید گوناگونی در صنایع مختلف دارا باشد.
پارچه های اسپان باند را در ضخامت های گوناگون تولید می نمایند که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • پارچه اسپان باند تک لایه
  • پارچه اسپان باند دو لایه
  • پارچه اسپان باند چند لایه (۳ تا ۵ لایه)

در این میان، پارچه اسپان باند چند لایه با ترکیبی از پارچه اسپان باند و لایه ای به نام ملت بلون تولید می گردد.
پارچه اسپان باند چند لایه مانند پارچه اسپان باند SMS، ضخامت بیشتری داشته و مانع از نفوذ باکتری و آلودگی به درون پارچه می شود.
جدای از این موارد، اغلب کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، مشخصات و ویژگی های ذیل را هم برای پارچه های اسپان باند در نظر می گیرند:

  1. آب گریز یا آب دوست یا واتر پروف
  2. آنتی باکتریال
  3. آنتی یو وی
  4. قابلیت چاپ انواع طرح ها
  5. نرمی زیر دست
  6. قابلیت کشسانی خوب

بدون شک هر یک از ویژگی های فوق می توانند سبب گردند تا پارچه اسپان باند مصارف خوبی در صنعت پزشکی، بسته بندی، گلخانه ای و غیره داشته باشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

شیوه تولید پارچه های اسپاند باند چگونه است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید می تواند برای خریداران پارچه اسپان باند حائز اهمیت باشد، شیوه تولید پارچه های اسپان باند است.
در واقع بکارگیری شیوه های جدید با استفاده از مواد اولیه دزجه یک و البته کادری مجرب در کارخانجات، می تواند جنس و کیفیت درجه یک از پارچه های اسپان باند را نتیجه داده باشد.
همانطور که می دانید امروزه کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، جهت تولید این پارچه، از دستگاهی به نام دستگاه اکسترودر استفاده می نمایند.
در واقع مرحله اول تولید پارچه های اسپان باند این است که مواد اولیه در داخل دستگاه اکسترودر قرار می گیرند.
پس از آنکه این مواد اولیه ذوب شدند، گرانول پلی پروپیلن وارد مجموعه ای از سوزن های سرنگ مانند می گردد.
پلی پروپیلن وارد شده به سوزن های سرنگی شکل، با فشار وارده از طرف دستگاه اکسترودر، منجر به خروج مواد مذاب شده که این مواد مذاب به شکل رشته های فیلامنت و بسیار باریک بوده اند.
در نهایت هم این فیلامنت های باریک خشک می گردند و سپس به شکل آیرو دینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده شده و تبدیل به لایه های اسپان باند می گردند.

در تمامی مراحل و یا پروسه تولید پارچه های اسپان باند، بکارگیری مواد اولیه مرغوب و دستگاه اکسترودر باکیفیت و البته تجربه کادر در خط تولید کارخانجات، نقش فزاینده ای را در کیفیت هر چه تمام تر پارچه های اسپان باند داشته اند.
حال که با مراحل و شیوه تولید پارچه اسپان باند یکبار مصرف آشنا شدید، آیا می دانید که در ایران، کدام شهرها دارای کارخانجاتی فعال در تولید پارچه های اسپان باند می باشند؟
امروزه کدام کارخانجات توانسته کیفیت درجه یک و فوق العاده از انواع پارچه یکبار مصرف نبافته را به سمت بازارهای فروش پارچه، چه مجازی و چه حقیقی، روانه ساخته باشد؟

کارخانجات تولید پارچه اسپان باند در ایران

در ایران کارخانجات گوناگونی وجود داشته که با استفاده از تجهیزاتی مدرن، انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را تولید و به بازارهای فروش پارچه، عرضه می دارند.
به طور کلی می توان گفت که در شهرهای زیر، شاهد وجود کارخانجاتی معتبر در زمینه تولید پارچه ای اسپان باند هستیم:

  • تهران
  • اصفهان
  • یزد
  • مشهد
  • ملایر
  • همدان
  • تبریز
  • رشت

بدون شک در هر یک از این شهرها، می توان دنبال کارخانجاتی بود که توانسته اند از طریق نمایندگی های رسمی و فعال خود حتی در سایر شهرها، جنس درجه یک و مرغوب از پارچه های اسپان باند تولیدی خود را به مشتریان و متقاضیان خرید ارائه نمایند.
در حال حاضر کارخانه تولید پارچه اسپان باند در تهران و اصفهان، به سبب شناخت بیشتر اغلب خریداران از این دو شهر، کارخانجاتی فعال تر به شمار آمده اند.
دو کارخانه برتر که یکی در حومه تهران و دیگری در شهر اصفهان در زمینه تولید پارچه های یکبار مصرف فعالیت داشته اند، از این قرار اند:

  1. کارخانه پارچه یکبار مصرف حریر بافت امیر
  2. کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه

کارخانه پارچه یکبار مصرف حریر بافت امیر در شهرک ایوانکی فعالیت داشته و توانسته بهترین کیفیت از پارچه های اسپان باند را با هدف جلب رضایت مشتریان خود، ارائه دهد.
کارخانه بافتینه هم در اصفهان، یکی از محبوبترین برندهای پارچه اسپان باند به خصوص پارچه اسپان باند چند لایه بوده که مشتریان زیادی در بازار، خواهان خرید محصولات این کارخانه بوده اند.
شناخت کارخانجات معتبری که تولید پارچه اسپان باند را با کیفیت درجه یک انجام می دهند، یکی از مهم ترین گام ها قبل از خریدی آگاهانه و مطمئن برای خریداران به شمار می رود.
اما وقتی پارچه تولیدی در این کارخانجات، پا به بازارهای فروش حقیقی می گذارد، ممکن است هزاران هزار اتفاق بیفتند تا همان کیفیت و قیمت واقعی پارچه، به دست مشتریان نرسیده باشد.
آیا می دانید که اولا چالش های خرید پارچه اسپان باند در بازارهای حضوری پارچه چیست؟
دوما چگونگی خرید عمده و مطمئن از پارچه یکبار مصرف اسپان باند را می دانید؟
و سوما اینکه کدام نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند در تهران، معتبر بوده و امکان خریدی آسان و تضمین شده را برای مشتریان خود رقم می زند؟

کارخانه پارچه اسپان باند

چگونگی خرید عمده و مطمئن پارچه یکبار مصرف اسپان باند

حتما می دانید که امروزه یکی از مشتریان دائم و ثابت انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند؛ کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی هستند.
این کارگاه ها برای آنکه بتوانند تولیدات بیشتر و مقرون به صرفه داشته باشند، نیاز دارند تا پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را به صوزت عمده خریداری کرده باشند.
به همین سبب است که خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی که کیفیت خوبی را داشته باشد، برای این تولیدی ها مهم است.
چرا که بجر تولیدات با حجم بیشتر، کیفیت منسوجات تولیدی نیز مهم بوده تا بتواند در قدرت فروش این مراکز تولیدی، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
حتما می دانید که خرید عمده پارچه اسپان باند پزشکی می تواند به چند طریق در بازارهای امروزی به انجام برسد:

  1. مراجعه به درب کارخانجات تولیدی
  2. خرید از مراکز عمده فروشی و بنکداران پارچه
  3. خرید اینترنتی از سایت های فروش مستقیم پارچه

بنظر می رسد که با توجه به مشکلات و هزینه های اضافی که در دو راهکار اول وجود داشته، امروزه بیش از ۸۰ درصد مشتریان خواهان آن بوده که برای یکبار هم که شده، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را از طریق سایت های فروش مستقیم انجام دهند.
گفتنی است که یک سایت معتبر فروش اینترنتی پارچه اسپان باند به خصوص در شهر بزرگی مانند تهران که در آن واسطه ها و دلالان پارچه، به وفور یافت می گردد، بتوانند تنها راهکار امن و مطمئن برای تمامی خریداران تلقی شده باشد.
پس چگونگی خرید عمده و مطمئن پارچه یکبار مصرف در بازار تهران، می تواند همان خرید اینترنتی باشد، البته از سایت های فروشی که دارای ویژگی های ذیل هستند:

  • داشتن ارتباط مستقیم با معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند
  • حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و خریداران پارچه
  • ارسال رایگان کالیته رنگی به آدرس مشتریان
  • ارائه مشاوره های آنلاین قبل از خرید جهت تسریع در امر سفارش
  • ارسال سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • پیگیری ارسال سفارش تا زمان رسیدن به دست مشتریان

آیا اینچنین نمایندگی فروش اینترنتی پارچه های اسپان باند را در بازار تهران می شناسید؟

کارخانه پارچه اسپان باند

نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند تهران

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران، شهر پایتخت، با توجه به امکانات و تجهیزاتی گسترده که در اختیار داشته، توانسته کیفیتی خوب از پارچه اسپان باند را تولید و به بازارهای فروش عرضه نماید.
کارخانه حریر بافت امیر را می توان یکی از مشهورترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در تهران معرفی کرد که امروزه در بازار تهران، مشتریان خاص خود را دارد.
اما همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، برخی از فاکتورها می توانند سبب گردند تا پارچه ی تولیدی در کارخانجات معتبر، با همان شکل، یعنی با کیفیت و قیمت واقعی، به دست مشتریان نرسیده باشد.
این موضوع سبب می گردد تا مشتریان که غالبا خودشان کارگاه های تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی هستند، ندانند که چطور می شود قیمت و کیفیت متناسب با هم از پارچه های اسپان باند را خریداری کرد.
تنها راهکار موجود، این است که مشتریان به دنبال نمایندگی های معتبر کارخانه پارچه اسپان باند در تهران باشند که بی واسطه و مستقیما از درب کارخانه، پارچه تولیدی را عرضه می نماید.
گروه بازرگانی پارچه پارادا، یکی از بزرگترین و معتبرین نمایندگی کارخانه تولید پارچه اسپان باند در تهران است که می تواند مشتریان خود را از بابت قیمت و کیفیت پارچه های اسپان باند، آسوده خاطر نگه دارد.

سفارش اینترنتی پارچه های اسپان باند کارخانه حریر بافت امیر، می تواند خریدی با قیمت متناسب با کیفیت برای مشتریان عریز در تهران و حتی دیگر شهرها از طریق این مجموعه باشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

سفارش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی در تناژ بالا

در میان تمامی مصارفی که از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند موجود بوده، صنعت پزشکی گوی سبقت را از دیگر صنایع ریوده است.
علاوه بر ارزانی قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی و نقش آن در کاهش هزینه های مراکز درمانی، مسائل بهداشتی و جلوگیری از ورود باکتری و میکروب ها، از مهم ترین دلایل استفاده از این پارچه در تولیدات بیمارستانی می باشد.
در حال حاضر کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، ترجیح می دهند در بسیاری از حوزه ها، بجای اینکه از پارچه های قابل شست و شو و تار و پودی استفاده کنند، از پارچه های یکبار مصرف استفاده می نمایند.
به عنوان نمونه می توان مصارف پارچه اسپان باند در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها را این چنین برشمرد:

  1. گان و شان بیمارستانی
  2. البسه اتاق جراحی ماتند لباس جراحان، کلاه و ماسک جراحی، کاور کفش و غیره
  3. البسه بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری اند
  4. انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  5. انواع ساک وسایل
  6. انواع ملحفه و پرده بیمارستانی
هم اکنون فرصت ویژه و استثنایی برای تمامی خریداران پارچه اسپان باند فراهم شده تا سفارش اینترنتی و آسان از انواع پارچه اسپان باند پزشکی را در حجم و تناژ بالا با کالیته رنگی موجود و قیمت دست اول کارخانه به ثبت برسانند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب

پارچه اسپان باند ضد آب یکی ازانواع پارچه های اسپان باند است که بسیار پرکاربرد …

در واتساپ پیغام بگذارید
ارسال به واتساپ
کانال تلگرام اینستاگرام